HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat omaksuneet hyvinkin nykyiset pelisäännöt. Kaupan kassalla edessä oleva nuorimies ei sanonut kassaneidille mitään eikä katsonut häneen päinkään. Itse ahdistelin kassaneitiä tervehtien ja kiittäen ja hyvää iltaa toivotin myös. Uskalsin jopa röyhkeästi katsoa häntä silmiin. Toivottavasti ei mennyt elämä piloille.
Luulet ilmeisesti olevasi huumorimiehiä, mutta olet typerä uhriutuja ja tahallaan väärinymmärtäjä.
Sinulla ei myöskään taatusti ole tyttäriä, tuskin koskaan naistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kuolevat varmaan sukupuuttoon.
Jos miesaines on tätä, niin ehkä sietääkin. Ei noita geenejä tarvitsisi jatkaa.
Joo no kertoo paljon suomalaisista naisista kun katselee millaisia poikia ne on kasvattaneet ja millaisille miehille ne on porsineet.
Vierailija kirjoitti:
Minua kosketeltiin naisen toimesta ekan kerran yläasteella. Pidin siitä. Sen jälkeen olen aina suhtautunut innokkaasti naisten ahdisteluun enkä koe sitä pahana asiana.
Jore 72v
Sinun aikanasi ei ollut yläasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita
Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.
Kaikki minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia miehiä. Ei ole kiva, kun kuusikymppiset miehet puristelevat bussissa takapuolesta tai alkavat bussipysäkillä puhua rivoja. Ne oli kuitenkin yli 40 vuotta vanhempia kuin minä. Harmi, että rohkeus ei riittänyt potkaisemaan niitä munille, sen ne olisi ansainneet.
Mitä muut matkustajat sanovat? Tai kuski? Olisiko takapuolen puristelu ok jos sen tekee saman ikäinen nainen?
Luuletko, että ujo ja arka 16-vuotias uskaltaa nostaa asiasta metelin?
Sanotko etteivät naiset huomaa tapahtunutta? Täällä syytettiin miehiä siitä etteivät he puutu, sehän on selvää mutta miksi naiset eivät sitten puutu?
Luuletko, että ruuhkabussissa kukaan huomaa mitään? Sekin oli koettua, että mies painautuu takapuoltani vasten muna kovana. Ei siinä muuta voinut kuin yrittää siirtyä muualle. Tytöille pitäisi opettaa itsepuolustusta.
Miksi vain miehiä syyllistetään siitä etteivät he huomaa ja puutu?
Miehet voisivat jättää kourimiset, uhkailut ja huutelut väliin.
Olen ollut 40 vuotta ahdistelematta naisia ja naiset ei koskaan arvosta tätä.
Mies 40 vuotta
Kiitä patriarkkaa. Tätä te halusitte ja tässä on lopputulos, onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijät, jättäkää ne lapset rauhaan!
T: M57
Lopetathan myös itse lasten raiskaamisen.
Anteeksi, mitä tuli sanottua?
Lopeta
lasten
raiskaaminen
Tarvitsetko tavuviivat vai auttaako tuo jos luet hitaasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita
Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.
Kaikki minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia miehiä. Ei ole kiva, kun kuusikymppiset miehet puristelevat bussissa takapuolesta tai alkavat bussipysäkillä puhua rivoja. Ne oli kuitenkin yli 40 vuotta vanhempia kuin minä. Harmi, että rohkeus ei riittänyt potkaisemaan niitä munille, sen ne olisi ansainneet.
Mitä muut matkustajat sanovat? Tai kuski? Olisiko takapuolen puristelu ok jos sen tekee saman ikäinen nainen?
Sanotko etteivät naiset huomaa tapahtunutta? Täällä syytettiin miehiä siitä etteivät he puutu, sehän on selvää mutta miksi naiset eivät sitten puutu?
Luuletko, että ruuhkabussissa kukaan huomaa mitään? Sekin oli koettua, että mies painautuu takapuoltani vasten muna kovana. Ei siinä muuta voinut kuin yrittää siirtyä muualle. Tytöille pitäisi opettaa itsepuolustusta.
Olen ollut 40 vuotta ahdistelematta naisia ja naiset ei koskaan arvosta tätä.
Mies 40 vuotta
Eivät tietenkään koska naiset haluavat itsevarmoja jännittäviä miehiä jotka ottavat mitä haluavat. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä puhuvat tai täällä kirjoittavat. Totuus on toinen. Onhan täälläkin joku nainen sen uskaltanut paljastaa. Hyvä esimerkki on vaikka Karita josta täällä pitkä ketju. Miehensä teki virheen kun palvoi ja piti jalustalla. Ja mitä Karita teki, petti. Naiset eivät halua miestä joka ei ymmärrä olevansa naisen yläpuolella ja toimi sen mukaisesti.
Niin että jos Karitan mies olisi ollut kaupan kassalla lukiotyttöjä ahdisteleva, 6-kymppinen setämies, niin olisi muuten avioliitto kukoistanut :D vai miten tämä liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon mitä ilmaiseksi oli luettavissa niin olipas naurettavaa valitusta turhasta.
Ensimmäinen setämies ilmoittautui.
Tietenkin nämä tuntuvat sinusta turhalta, koska et ole tullut ahdistelluksi 10-vuotiaasta sillein, että aikuiset joiden pitäisi olla turvallisia, ahdistelevatkin sinua.
Tuota kannattaisi jokaisen aikuisen miehen tosissaan miettiä.
Itselleni oli ahdistelukokemusten jälkeen jo lapsena selvää, että jos jossain asiassa täytyy kääntyä aikuisen puoleen niin sen aikuisen tulee olla nainen.
Se miehistä naisten ja lasten suojelijoina. Pffft.
Olit täynnä psykoottista miesvihaa lo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammin olen nähnyt naisen puuttuvan ahdisteluun kuin miehen. Baarissa ystävääni kourittiin jalkovälistä ja napattiin syliin jopa aika väkivaltaisesti. Raivostuimme ja vaadimme baarimikkoa poistamaan miehen paikalta, mutta hän sitä mieltä, että me naiset pidimme liikaa meteliä, ja olisi parempi että kaikki vain rauhoittuisivat, ja syytä oli varmaan molemmissa osapuolissa. Että se siitä. Näin ne asiat hoidetaan.
Ymmärrän tuskasi. Minua kourittiin miehenä ja kun vaadin naista poistettavaksi paikalta, minä eli uhri sain häädön. Syytä ei ollut naisessa vaan ainoastaan miehessä.
Että se siitä, näin ne asiat hoidetaan.
Nuoren miehen äitinä tiedän, että todellakin myös miehet kokevat ahdistelua.
Nyt on kuitenkin aiheena toistaiseksi vielä yleisempi nuorten tyttöjen ahdistelu.
Vierailija kirjoitti:
Tuli lukiessa surullinen olo näiden tyttöjen puolesta. Ymmärrän sen tunteen että haluaisi olla ystävällinen kaikille, näiden tökeröiden tilanteiden takia on pakko vetää rajoja.
Sen takia saattaa kyynistyä tavallisen oloisiin miehiin ja vaatimustaso ja varovaisuus nousee liiaksi deittimaailmassa näiden takia.
Eikö nämä setämiehet vaan tajua, ettei ole outoa heittää seksualisoivaa juttua, mikä on näiden miesten mielestä läppä, mutta inhottavaa todellisuutta kasvuiässä olevalle.
Ehkä se on miehen vaikea ymmärtää että jotkut on niin herkkiä että vitsailusta ja kehuista niin loukkaantuu kun ovat tottuneet roisiin puheisiin ja tietävät että naiset nuoresta teinistä lähtien jakaa pillua koko kylälle.
Suurin osa ns tavallisusta miehistä siis ahdistelee lukioikäisiä tyttöjä. Eli teidän isänne, veljenne, miehenne jne. Muutoin tuo ei voisi olla noin yleistä että joka päivä ahdistellaan monta kertaa. Ei anna kovin kappoista kuvaa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon jutun ja linkkasin miehellenikin.
Tuli niin paljon muistoja omasta nuoruudesta ja voimaton raivo, kun tuntuu ettei tässä asiassa olla päästy juurikaan eteenpäin vuosikymmeniin.
N59
Jep. Aino Nykopp-Koski tapp oi potilaitaan ja edelleen saamme lukea kuinka naishoitajat likvidoi ja varastaa kipulääkkeitä saattohoidossa olevilta. Mikään ei muutu naisten pahuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kyllä-eipäs vänkääminen vaan lisää tyttöjen ahdistelua.
Ei lisää. Tästä on puhuttava. 16-vuotias tyttäreni soitti minut vastaan bussiasemalle. Hänen hiuksiaan oli silitelty, ehdoteltu, ahdisteltu. Menin vastaan. 4-5 jannua 160 cm tytön kimpussa. Kyllä lähtivät kun vähän äitinä otin tilannetta haltuun. Miehet eivät vissiin uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ns tavallisusta miehistä siis ahdistelee lukioikäisiä tyttöjä. Eli teidän isänne, veljenne, miehenne jne. Muutoin tuo ei voisi olla noin yleistä että joka päivä ahdistellaan monta kertaa. Ei anna kovin kappoista kuvaa miehistä.
Kaikki, ei suurin osa. Ja niille ne naiset sit antaa pillua kun on pakko saada lapsia.
Hienoa todistaa täälläkin miten syvällä suomalaisessa kulttuurissa on nuorten tyttöjen ahdistelu. Sellainen itku ja vonku nousi tuosta artikkelista. Ja kutsutte itseänne miehiksi. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammin olen nähnyt naisen puuttuvan ahdisteluun kuin miehen. Baarissa ystävääni kourittiin jalkovälistä ja napattiin syliin jopa aika väkivaltaisesti. Raivostuimme ja vaadimme baarimikkoa poistamaan miehen paikalta, mutta hän sitä mieltä, että me naiset pidimme liikaa meteliä, ja olisi parempi että kaikki vain rauhoittuisivat, ja syytä oli varmaan molemmissa osapuolissa. Että se siitä. Näin ne asiat hoidetaan.
Ymmärrän tuskasi. Minua kourittiin miehenä ja kun vaadin naista poistettavaksi paikalta, minä eli uhri sain häädön. Syytä ei ollut naisessa vaan ainoastaan miehessä.
Mua ahdisteli baarissa kerran yksi varattu mies. Sen nainen hyökkäsi mun kimppuun. Lopputuloksena eukko sai turpiinsa ja kumpikin pariskunnan osapuoli heitettiin ulos. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat omaksuneet hyvinkin nykyiset pelisäännöt. Kaupan kassalla edessä oleva nuorimies ei sanonut kassaneidille mitään eikä katsonut häneen päinkään. Itse ahdistelin kassaneitiä tervehtien ja kiittäen ja hyvää iltaa toivotin myös. Uskalsin jopa röyhkeästi katsoa häntä silmiin. Toivottavasti ei mennyt elämä piloille.
Luulet ilmeisesti olevasi huumorimiehiä, mutta olet typerä uhriutuja ja tahallaan väärinymmärtäjä.
Sinulla ei myöskään taatusti ole tyttäriä, tuskin koskaan naistakaan.
Ei ollut huumoria. Ettehän te halua että miehet teitä katsovat tai teille puhuvat. Lue ketjuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kyllä-eipäs vänkääminen vaan lisää tyttöjen ahdistelua.
Ei lisää. Tästä on puhuttava. 16-vuotias tyttäreni soitti minut vastaan bussiasemalle. Hänen hiuksiaan oli silitelty, ehdoteltu, ahdisteltu. Menin vastaan. 4-5 jannua 160 cm tytön kimpussa. Kyllä lähtivät kun vähän äitinä otin tilannetta haltuun. Miehet eivät vissiin uskalla.
Miten se sai soitettua kun sillä oli noin paljon miehiä kimpussa? Entä kauan se sun matka sen luokse kestikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.
Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"
Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.
Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.
Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.
Toivon, että kohdallesi osuu sellainen hoitaja vihdoin.
Usko pois, siitä huolimatta minä en toivo että sinut ja tyttäresi rais kataan.
uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
kunnes olet pelkkää itkevää lihamassaa
Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.
M44Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.
Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.
M44Luetunymmärtämisessä sinulla on ainakin haasteita.
Tuollaista tekstiä ei pitäisi kenenkään edes kirjoittaa ihmisten luettavaksi.[/quote
Aivan. Ajattelethan samoin kun nainen toivoo miehen kuolemaa insuliinimurhaavan hoitajan käsissä?
Et tietenkään, et voisi kuvitella tuomitsevasi naisten tekstejä :)En tiedä mikä hoitsufetismi sinulla on, mutta tässä keskustellaan ihan eri asiasta. Sairas mielikuvitushan sinulla on.
M44Käytän tappavia hoitsuja esimerkkinä kun naiset perustelevat omia irrationaalisia miesvihaviestejään sillä mitä joku mies jossain voisi tehdä.
Hoitsut tunnetusti tappaa miehiä.
Melkoista olkiukkoilua, jolla ei saavuta mitään. Lapsellista suorastaan.
M44Olkiukkoilua? Miehistä saa keksiä paskaa, mä varaan saman oikeuden.
Hoitsut tunnetusti tappaa miehiä, varastaa kipoulääkkeitä ja tekee muutenkin paljon pahaa. Tuntuu siltä että se on kokonaisen ammattikunnan ongelma.
Eikä tietenkään kaikki, mutta mistä mies voisi tietää kehen sitä voi luottaa?
Kuulostaako tutulta?
Ovatko nämä miehiä tappavat hoitsut nyt sinun kanssasi samassa huoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisteli baarissa kerran yksi varattu mies. Sen nainen hyökkäsi mun kimppuun. Lopputuloksena eukko sai turpiinsa ja kumpikin pariskunnan osapuoli heitettiin ulos. 🤣
Niin, ajattels jos sinut olis heitetty pihalle. Niin toimitaan kun nainen ahdistelee miestä.
Sinä et ole standardi. Minkä ikäinen on puolisosi, jos sinulla ei ole, on se luonnotonta. Ihmiset ovat erilaisia. Työkaveri nainen 35 jätti ikäisensä miehen ja meni naimisiinkin itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.