Maajussit: mitä veikkaatte, ovatko Risto ja Hanna yhdessä?
Kommentit (26)
ja myös säälien koska jos niin on niin olis sitä sitten reilusti eikä yritä olla muuta. Meinaan monet monet homppelit pitävät kulissiä muiden takia pystyssä yrittävät olla ns. normaaleja jottei suku järkyty. Ja toisaalta r. on niin äidin poika että voisi hyvinkin haluta " säästää" äitiään moisesta syystä.
Kun musta kaikista parasta olisi olla reilu itseään kohtaan ja olla reilusti mitä on. kyllä ne sukulaisetkin alkujäkytyksen jälkeen toipuu ja huomaa että hei sama tyyppihän se siellä on.
Ja muuten monet homoseksuaalit on olleet normaalisti naimisisaa ja ns. heterosuhteessa ( tunnkin tälaisia tapauksia) ja kun ei vaan ole voitu enään elää " valheessa" itsensäkanssa niin on ollut pakko ottaa ero ja mennä sinne missä on oikea minuus. enkä tarkoita tällä nyt sitä että täällä olisi näitä " itselleen valehtlijoita" . vaan yleisesti vierestä noita seuranneena.
tulla kuvitelluksi lesboksi? Minua luullaan yhtämittaa heteroksi, vaikken sitä ole, ja sen kanssa on vaan elettävä.
Mukavaa että olet reilusti sitä mitä olet!
Kun leipoivat leipää, niin Riston äiti sanoi jotain tyyliin " nämä on sellaisia malleja" tai jotain sinne päin ja tuli heti mieleen, että ei ehkä halua pojalleen tälläisiä tyttöystäviä??
Peräkammarin pojat saattavat olla hyvinkin paljon äidin " tossun alla"
Itse olen sellainen etten löydä helposti uutta. Olen ollut kohta 3-v yksin lasteni kanssa.