Olen todella isänmaallinen ja moni pitää minua siksi rasistina!
Kaulassani on suomileijona AINA. Hyvä ettei minua pahoinpidelty eräänä kesänä. Joukko tummia tuli nakkikioskilla haukkumaan rasistiksi ja tönimään :O
Ulkomaalainen mies on yrittänyt raiskata minut KOLMESTI.
Kohta tässä tulee rasistiksikin.
Nämä huonot kokemukset koskevat kahta etnistä ryhmää suomessa. Toiset asuvat suomessa toiset tulleet kauempaa.
Kommentit (8)
rään yms...
En viitsisi nimetä näitä kahta ryhmää, mutta he ovat ainoat jotka minua ovat eläissäni uhanneet.
Nakkikioskilaiset puhuvat suomea sujuvasti, kun asuvat täällä ;)
Nuo pahoinpitelyn yrittäjät(ottivat jo hiuksista kiinni)olivat naisia. Suuttuivat siitä, kun he itse yrittivat etuilla ja en antanut paikkaani heille.
ap
minäkin asun seudulla jossa paljon maahanmuuttajia mutta kukaan ei ole ikinä mitenkään häirinnyt enkä kyllä norkoile missään snakareilla öisin. saan ruokaa muutenkin.
Mutta isänmaalisena ihmisenä sä varmaan ajattelitkin että " suomalaiset ekana" ja kiilasit jono etupäähän. Vai?
en koskaan ole ketään ulkomaalaista haukkunut enkä syrjinyt millään lailla...(paitsi ehkä omassa mielessäni) ja he tulevat mua syyttelemään rasistiksi ja ties miksikä...olen sitä mieltä että he ovat niitä rasisteja!!! jos haluan pitää suomileijonaa kaulassa niin mitä sitten? se on vain merkki siitä että kunnioitan omaa isänmaatani.
täh? Siis toinen ryhmä asuu Suomessa (juu et halua nimetä mutta eipä ole vaikea päätellä mitä ryhmää tarkoitat) mutta et silti pidä heitä suomalaisina? Kuinka kauan täällä suomessa pitää asua että on suomalainen? Esim. isoisäni isä oli venäläinen, joten enpä kai sitten minäkään voi olla suomalainen vai? En pitäisi sinua isänmaallisena tuolla asenteella, vaan ahdasmielisenä.
Vierailija:
Kaulassani on suomileijona AINA. Hyvä ettei minua pahoinpidelty eräänä kesänä. Joukko tummia tuli nakkikioskilla haukkumaan rasistiksi ja tönimään :O
Ulkomaalainen mies on yrittänyt raiskata minut KOLMESTI.
Kohta tässä tulee rasistiksikin.
Nämä huonot kokemukset koskevat kahta etnistä ryhmää suomessa. Toiset asuvat suomessa toiset tulleet kauempaa.
vai ihan siniristiliput kaulassa ja ulkkikset yrittää kilvan raiskailla viikonlopppu huvinaan nakkikioskeilla, kuulostatte ihan koulukotitytöiltä taikka ongelmalaperheiden lapsiraukoilta ..
Minun mielestäni se on kyllä merkki jostakin muusta...
mulla on ollut sama reppu jo 3 vuotta! ei ole ikinä tullut mistään suunnasta mitään kommenttia edes siitä. Mutta en ole kylläkään mikään into-isänmaalinen.
ettet vaan itse ole mennyt tönimään muita nakkarille?