Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikenneraivo? Mikä saa sinut hiiltymään, kokemuksia.

Vierailija
01.09.2023 |

Mikä sinun kohdallasi saa liikenneraivon syttymään? Kerro kokemuksistasi!

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kohtaan kuskeja keiden kuuluisi olla siinä Suomen surkeimmat kuskit - ohjelmassa. Koska näitä on paljon.

Vierailija
22/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskurissa roikkujat ja hidastelijat. Nyt ajattelette, että tässä on ristiriita. Vaan eipä ole, koska puskurissa roikkuja roikkuu, oli nopeus mikä hyvänsä. Minä en todellakaan aja alinopeutta. 50:n alueella mittarin mukaan 60 jne. Olen tietoinen, että ajan aavistuksen ylinopeuttakin. Kerran katsoin puhelimen navigaattorista. Ikinä poliisi ei ole pysäyttänyt minua ajotapani takia eikä muutenkaan kuin yhden ainoan kerran, kun olin unohtanut katsastuksen.

Hidastelijat ovat itsekkäitä ıdı00tteja. KIIHDYTYSRAMPILLAKIN matelevat REIPPAASTI alle satasta!!!! Ihan hełvețın hauskaa yrittää liittyä motarille turvallisesti, kun itsekäs ķusípää vaarantaa koko liikenteen matelullaan. Kyllä olen ollut itsekin aloittelija, mutta salaisuus piileekin siinä, että menin yksin motarille vasta, kun koin olevani siihen valmis. Ylipäätään olen laajentanut reittejä pikku hiljaa, en lähtenyt suin päin juuri kortin saaneena sekoilemaan (jännityksen takia) sinne missä on mahdollisimman paljon liikennettä ja mahdollisimman suuret nopeudet.

Eli roikut rampilla itse puskurissa, vaikka muuten vihaat niin tekeviä? Sitten "ohitat" edelläsi liittyvän niin, että hän ei pääse lainkaan kaistalle, kun sinä täytit sen. Tämä on asia, josta minä alan karjua aina kun näen jonkun niin tekevän. Älä edes lähde kiihdyttämään ennen kuin näet, että edellä menevä näkee mihin väliin tähtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä aika pitkä pinna. Mutta totaalista aivottomuutta en tajua. Osa ihmisistä ovat niin urpoja, etteivät tajua tietyötilanteessa kiertotien olevan paljon nopeampi, vaan tukkivat liikenteen vaikkeivät ole kuin ajamassa tietyöpaikan läpi.

Vierailija
24/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät käytä vilkkua.

Vierailija
25/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka räplää älypuhelintaan kaksin käsin punaisissa liikennevaloissa. Ja kun tulee vihreä niin lähtee viiveellä liikkeelle, kun unohtuukin se että oli autoilemassa.

Vierailija
26/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla iskee raivo päälle, jos joku ajaa perseessä kiinni. Pikkuteillä, jolloin en häiritse muita kuin tuota persekärpästä, hidastan vauhtia, hidastan vauhtia, hidastan vauhtia jne. Viimeksi ajoin näin 20 km/h, ennekuin käännyin pihatielle.

Minä olen ihmetellyt aina juuri niitä ihmisiä ketkä tulevat siihen takapuskuriin roikkumaan kiinni.

Eikö ne tajua että jos edessä oleva joutuu tekemään äkkijarrutuksen niin silloin tapahtuu peräänajo jolloin syyllinen on se puskurissa roikkuja koska turvaväliä on pidettävä sellaisena ettei peräänajoa tapahdu.

Ei myöskään ole taloudellista ajaa liian lähellä edessä olevaa koska se joutuu aina jarruttamaan jos joku vaikka kääntyy, riittävä turvaväli kun on niin riittää että nostaa vain jalan kaasulta.

Riittävä turvaväli jos on niin ei edessä olevan nopeuden seilaaminenkaan haittaa mitään.

Vierailija
27/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. Kyllä on myös alinopeus olemassa. Esimerkiksi sillä kiihdytysrampilla 70 km/h ON alinopeutta, kun muut ajavat moottoritiellä 100-120 km/h, ja kiihdytysrampilla KUULUU KIIHDYTTÄÄ SAMAAN NOPEUTEEN KUIN NE MUUT.

Lisäksi nopeusrajoitus on suurin sallittu nopeus eli ts. sitä kuuluu ajaa silloin, kun olosuhteet niin sallivat. Tarpeettoman hidas ajaminen kielletään ihan laissa, ääłiöt.

Vierailija
28/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puskurissa roikkujat ja hidastelijat. Nyt ajattelette, että tässä on ristiriita. Vaan eipä ole, koska puskurissa roikkuja roikkuu, oli nopeus mikä hyvänsä. Minä en todellakaan aja alinopeutta. 50:n alueella mittarin mukaan 60 jne. Olen tietoinen, että ajan aavistuksen ylinopeuttakin. Kerran katsoin puhelimen navigaattorista. Ikinä poliisi ei ole pysäyttänyt minua ajotapani takia eikä muutenkaan kuin yhden ainoan kerran, kun olin unohtanut katsastuksen.

Hidastelijat ovat itsekkäitä ıdı00tteja. KIIHDYTYSRAMPILLAKIN matelevat REIPPAASTI alle satasta!!!! Ihan hełvețın hauskaa yrittää liittyä motarille turvallisesti, kun itsekäs ķusípää vaarantaa koko liikenteen matelullaan. Kyllä olen ollut itsekin aloittelija, mutta salaisuus piileekin siinä, että menin yksin motarille vasta, kun koin olevani siihen valmis. Ylipäätään olen laajentanut reittejä pikku hiljaa, en lähtenyt suin päin juuri kortin saaneena sekoilemaan (jännityksen takia) sinne missä on mahdollisimman paljon liikennettä ja mahdollisimman suuret nopeudet.

Eli roikut rampilla itse puskurissa, vaikka muuten vihaat niin tekeviä? Sitten "ohitat" edelläsi liittyvän niin, että hän ei pääse lainkaan kaistalle, kun sinä täytit sen. Tämä on asia, josta minä alan karjua aina kun näen jonkun niin tekevän. Älä edes lähde kiihdyttämään ennen kuin näet, että edellä menevä näkee mihin väliin tähtää. 

Missä hełvețin kohdassa sanoin roikkuvani puskurissa?!?!?!?!?!?!?!!?

Vierailija
29/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, jotka aikovat lässyttää, ettei tarpeeton alinopeus ole kiellettyä, voivat lukea ensin tieliikennelakia ja lässyttää sen jälkeen pas--kapuheitaan.

Vierailija
30/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulevaisuudessa autot liikkuu itsestään tiellä joten silloin ihmiset ei aja autoa niin kolarit ja raivoamiset loppuu. 

Mitä jos tekoäly oppii liikenneraivon, Hui! Siinä sitä sitten istutaan kyydissä 🙃

Vierailija
31/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ajaa vasemmapuoleista kaistaa hitaammin kuin muu liikenne. Että kyrsii, mi v***a se siinä tekee, jos ei ohita ketään tai ole kääntymässä vasemmalle.

Vierailija
32/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh. Kyllä on myös alinopeus olemassa. Esimerkiksi sillä kiihdytysrampilla 70 km/h ON alinopeutta, kun muut ajavat moottoritiellä 100-120 km/h, ja kiihdytysrampilla KUULUU KIIHDYTTÄÄ SAMAAN NOPEUTEEN KUIN NE MUUT.

Lisäksi nopeusrajoitus on suurin sallittu nopeus eli ts. sitä kuuluu ajaa silloin, kun olosuhteet niin sallivat. Tarpeettoman hidas ajaminen kielletään ihan laissa, ääłiöt.

No ei nyt ihan noinkaan, mutta niiden etanoiden kandeis tajuta pysyä sillä oikeanpuoleisella kaistalla.

Vierailija
33/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He, jotka aikovat lässyttää, ettei tarpeeton alinopeus ole kiellettyä, voivat lukea ensin tieliikennelakia ja lässyttää sen jälkeen pas--kapuheitaan.

Mikä on alinopeus? Kuinka hiljaa saa ajaa esimerkiksi 80 alueella?

Vierailija
34/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törpöt, jotka tööttäilee ihan väärissä paikoissa kun on soraa perseessä. Ihan sivustaseuraajana näin, kun äiti rattaiden kanssa ylitti suojatietä ja nuori skootterikuski pysähtyi antamaan tietä kuten kuuluukin. No skootterikuskin perään ajoi paku tööttiä rämpyttäen, kun ei skootterikuski lähtenytkään ajamaan heti suojatietä ylittävän kantapäille. Siinä kun olisi päässyt tenttaamaan, että mikä h*lvetti toista riivaa.

Vierailija
35/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumies kirjoitti:

En oikeastaan kärsi liikenneraivosta. Joskus harmittaa, kun joku ei anna tilaa vaihtaa kaistaa. Niinpä tuuppaan reippaasti väliin. Jos tulee kolari, 80.000€:n Mersukuskille tulee isompi haitta kuin minulle 2000€:n Mersulleni. 

Yleensä väistävät viime hetkellä.

Tonnin Golfilla oli hyvä vaihtaa kaistaa. Sattuneesta syystä nyt vaihtelen kaistaa 800 euron Primeralla. Ne on hankalia kun osa ei anna tilaa siihen kaistanvaihtoon.

Vierailija
36/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulukomaalaiset tunkee persiiseen kiinni. Ei minkäänlaista turvaväliä

Vierailija
37/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenneraivoajat pois liikenteestä, jos hermot ei kestä niin sitten ei ole asiaa liikenteeseen.

Vierailija
38/128 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne, jotka tunkee motarin liittymästä väkisin eteen. Sen liittymästä tulevan kuuluu väistää, ei minun joka ajan motarilla.

.

Ja sinä et arvatenkaan tee elettäkään helpottaaksesi liittymästä tulijan etenemistä? Et paina vähän enemmän kaasua tai himmaa pikkaisen? Jotta se liittymästä tulija pääsisi helpommin liittymään joukkoon. Idiootti. Olet sinä.

Vierailija
39/128 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tieraivoa.

Kannattaa olla ihan zen.

Vierailija
40/128 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa et voi ajaa alinopeutta vaan liikennemerkit ilmoittavat kyseisen tien suurimman sallitun nopeuden. Toki eikö nyt motareille pitänyt tulla kyltit missä ilmoitetaan vähimmäisnopeus mikä on varmaankin 80km/h?

Siis jos liikennemerkissä ilmoitetaan 80 niin se tarkoittaa sitä että suurin sallittu nopeus on 80km/h, et tee mitään väärää jos ajat siinä vaikka 60km/h tai 70km/h mutta 90km/h kun ajaa niin rikkoo lakia ja siitä saattaa sakko tulla.

Mutta Suomessa ei saa vaarantaa muuta liikennettä ja elämää. Tämän aiheuttavat "alinopeutta" ajavat, joiden takia joudutaan tekemään turhia ohituksia.

Sitten on nämä jotka ajavat rampista motarille 40-60 km/h ja pahimmassa tapauksessa pysähtyvät rampin päähän odottamaan ja aiheuttavat turhia vaara tilanteita ja ovat oikeita itsemurhakanditaatteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi