Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvikengät, joilla ei heti vedä volttia - suosituksia popoille, joilla pysyy pystyssä

Vierailija
01.09.2023 |

Täällä käsivarressa jo odotellaan ensilunta (joo, en ole pessimisti). Hakusessa kengät, joilla pysyy pystyssä, vaikka olisi vähän jäätäkin ja sen päällä lunta. Vai onko liikaa pyydetty? Jokunen vuosi sitten tilasin netistä Icebug-kengät, mutta niiden pito oli lähinnä vitsi - pohjat olivat niin jäykkää materiaalia, että meno oli kuin luistimilla. En oikein tänä päivänäkään tiedä, millaisen pohjamateriaalin pitäisi olla - tarkoittaen joustoa ja kuviointia - jotta askellus olisi edes jollakin tavalla varmaa.

Pliis auttakaa. Selkä ja polvi jo kertaalleen leikattu, ei olisi varaa vetää kovin montaa volttia.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievi arktic

Vierailija
2/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin pitopohja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nastakengät

Vierailija
4/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

icebugin ihan nastakengät tai sitten pomarillakin on ihan järkeväpitoisia nastattomia kenkiä.

Vierailija
5/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä toimi ne irto nastaremmi härdellit?  Mä olen niiden vannoutunut käyttäjä, vaikka säätää joutuukin aina sisälle mennessä, että ottaa pois tai laittaa suojat. Sopii useisiin kenkiin.

Vierailija
6/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-v enkä ole ELÄISSÄNI tarvinnut Suomessa talvisaappaita. Tennareilla mennään edelleen.

Vierailija
7/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tommosia kyselet, syksykään ei ole vielä alkanut!

Vierailija
8/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdet Kuomat ja hyvin ovat toimineet

Vierailija
9/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset Icebugit ostit silloin aikoinaan? Jos kitkapohjat, niin ne eivät välttämättä toimineet mutta itse olen käyttänyt talvijuoksussa Icebugin ihan niitä nastapohjaisia lenkkareita ja hyvin ne pitävät jäälläkin.

Vierailija
10/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä toimi ne irto nastaremmi härdellit?  Mä olen niiden vannoutunut käyttäjä, vaikka säätää joutuukin aina sisälle mennessä, että ottaa pois tai laittaa suojat. Sopii useisiin kenkiin.

Miksi tälle alanuolia? Nuo toimivat tosiaan oikein hyvin,

- eri

Vierailija
11/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, kiitos asiallisille eli Kuoma-kommentoijille. Katson, millaisia ovat. AP

Vierailija
12/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat.

Kuomalla on ihan aikuisille talvikenkiä, jotka näyttää lenkkareilta eli on nauhat ja kaikki.

Oli pakko selventää, sillä monet ajattelevat, että kuomat = ne lasten naruttomat kumisaapasmaiset putkisaappaat.

Kuoma on vieläpä suomalainen merkki. Niillä voi kävellä jopa jäällä, eikä liu u

Vierailija
13/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin haltin nastanilkkurit viime talvena. Ihan ok.

Vierailija
14/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parit Pomarit ja lisäksi kenkien päälle kiinnitettäviä liukuesteitä. Olen haaveillut sellaisista kengistä, joista nastat saa tarvittaessa esiin. En tiedä miten kestäviä sellaiset on.

Vierailija
15/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-v enkä ole ELÄISSÄNI tarvinnut Suomessa talvisaappaita. Tennareilla mennään edelleen.

Mistä aina sikiää näitä tomppeleita, jotka eivät tajua mitä kysytään ja vastaavat jotain ihan omaa toopeiluaan?

Vierailija
16/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sieviä eikä Kuomia. Sievin kengillä kaaduin pahemmin kuin koskaan ikinä ja Kuomilla ei pysty kävelemään yhtään. Ne testasin viime talvena.

Vierailija
17/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Istutko siis pyörätuolissa?

Vierailija
18/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo järjestyksessä toiset Riekerit käytössä.

Vierailija
19/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ostaa Kuomat, ethän muutenkaan välitä miltä näytät.

Vierailija
20/49 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Sievin nastanilkkurit, joista nastat saa käännettyä esiin tai piiloon korkoon. Aika hyvin pitävät. Remminastahärpäke on vielä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän