Olen ollut melkein 20v. kotirouvana, haluatko kysyä jotain?
Anna mennä.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kiduttanut eläimiä?
En. Tai olen vähän, mutta vain kissoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun koulutus on?
Akateeminen ammatti sote-alalta, siihen kuuluva lisäkoulutus ja vielä toinen akateeminen tutkinto, mutta siihen kuuluvassa ammatissa en ole koskaan toiminut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen koulutukseltani kampaaja-kosmetologi.
Olen harkinnut verkkokurssia jolla täydentäisin osaamistani. Botox-pistoksia ja sellaista. Mutta en tiedä, satavuotiaan kartanomme remontointi vie aikaa. Totta puhuen palkkasin siihen avukseni seitsemän liettualaisen ryhmän. Työtä riittää.
Ap
Mitäpä jos perustaisit ihan oman ketjun. Tuostahan syntyisi ihan mukavasti tarinaa, kartanot ja kaikki! Terveisin tämän ketjun aloittaja Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kiduttanut eläimiä?
En ole kiduttanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna aion huoltaa molempien ruokasalien matot. Siihen kuuluu hapsujen puhdistaminen ja harjaaminen. Laitan Popedan soimaan hiljaisella, niin työ maistuu. Lopuksi puen lycraleggarit ja tanssin yksin. Saatan hakea viinikellarista Elyseetä ja ottaa lasillisen. Hihi!
Ap
Toi toinen stoori oli paljon parempi, jatka sinä siitä, ole hyvä. Ap
Kaivelin nöyhtät juuri navastani.
Ohhoijaa! Kylläpä on mukavaa viettää taas lauantaipäivää trollaamalla vauvapalstalla.
Otankin kolmannen kaljan. Röyh!
Ap
Meillä mies maksanut kuukausirahaa jo 32 vuotta. Se raha on hnekilökohtainen, toki siitä voin ostaa joulu yms lahjoja, jotain kotiin sisustukseen, omat vaatteet, oman netin, harrastukseni. Meillä ei lapsia. Raha on vaihdellut eri tilanteissa riippuen asuntilainat tms. mikä työ mihellä, noin 500-1000 euroa ollut.Hoidan miltei kaikki ruuat, mies Joulukinkun tms. jotain grillausta. Siivoan siis ihan kaiken, pesen ulko-ovea myöten kaiken. Mies hoitaa roskapussin viennin, silitän, pyykkään, ja koti on täydellisesti pesty. Kuorin jopa potut mihelle, itse syön kuoroneen. Varaan hänelle kulloisetkin kuteet mitä pitää pukea päällensä. Kuorin hedelmät, laitan vitamiinit valmiiksi mitä minäkin pv sopii ottaa. Eli teen työtä sen rhan eteen. ja vaikka kaksihenkinen perhe, työtähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se mitattu älykkyysosamääräsi on, aloittaja?
128. Ap
Miksi voimaantuneet velat ja palstaraivottaret saavat näppylöitä sinun valinnastasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi voimaantuneet velat ja palstaraivottaret saavat näppylöitä sinun valinnastasi?
Mistä päättelit, että hän/he ovat naisia? Tavallaan ymmärrän sen, että minua pidetään trollina, otsikkohan on provosoiva eikä teknisesti ihan täysin pidä paikkansa (klikkiotsikko). Ap
Käyttäjä42991 kirjoitti:
Meillä mies maksanut kuukausirahaa jo 32 vuotta. Se raha on hnekilökohtainen, toki siitä voin ostaa joulu yms lahjoja, jotain kotiin sisustukseen, omat vaatteet, oman netin, harrastukseni. Meillä ei lapsia. Raha on vaihdellut eri tilanteissa riippuen asuntilainat tms. mikä työ mihellä, noin 500-1000 euroa ollut.Hoidan miltei kaikki ruuat, mies Joulukinkun tms. jotain grillausta. Siivoan siis ihan kaiken, pesen ulko-ovea myöten kaiken. Mies hoitaa roskapussin viennin, silitän, pyykkään, ja koti on täydellisesti pesty. Kuorin jopa potut mihelle, itse syön kuoroneen. Varaan hänelle kulloisetkin kuteet mitä pitää pukea päällensä. Kuorin hedelmät, laitan vitamiinit valmiiksi mitä minäkin pv sopii ottaa. Eli teen työtä sen rhan eteen. ja vaikka kaksihenkinen perhe, työtähän riittää.
Minäkin muuten kuorin ja pilkon erilaisia hedelmiä miehelleni tai välillä juureksia - oma-alotteisesti hän ei niitä ottaisi paitsi korkeintaan omenia ja banaaneja. Mutta tein kyllä noin töissäollessakin, olen aika tarkka siitä mitä syömme (järkevästi, terveellisesti). Ap
Muistanko väärin että aloittaja on kysellyt aiemminkin ja,sain jo aiemmin käsityksen jostain syystä että olisi mies🤔
krak kirjoitti:
urheiletko ? ootko tehny seksin eduksi mitään kotosalla ollessasi?
esim lukenu kirjallisuutta tai kokeillut uusia juttuja
En mutta mieheni urheilee ja on miljonääri.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen koulutukseltani kampaaja-kosmetologi.
Olen harkinnut verkkokurssia jolla täydentäisin osaamistani. Botox-pistoksia ja sellaista. Mutta en tiedä, satavuotiaan kartanomme remontointi vie aikaa. Totta puhuen palkkasin siihen avukseni seitsemän liettualaisen ryhmän. Työtä riittää.
Ap
Tämä tarina toi mieleeni kirjan mitä luin eilen iltalukemisena. Haikari et al (2020), Aatelin historia Suomessa. Kartanon aatelisemännän duuni vastasi ennen suuryrityksen johtamista, jos hän oli varakas. Hän oli ikään kuin "sisäministeri", kun mies oli "ulkoministeri" perheessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
krak kirjoitti:
urheiletko ? ootko tehny seksin eduksi mitään kotosalla ollessasi?
esim lukenu kirjallisuutta tai kokeillut uusia juttuja
En mutta mieheni urheilee ja on miljonääri.
ap
Ei mun mies urheile, kävelemme kyllä paljon yhdessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin että aloittaja on kysellyt aiemminkin ja,sain jo aiemmin käsityksen jostain syystä että olisi mies🤔
En ole kysellyt aiemmin, se oli joku muu. Nainen olen, mutta nykyisin kai mieskin voi nimittää itseään rouvaksi. Mikä ettei. Ap
Nyt menen meikkaamaan ja vähän viettämään iltaa, ehkä joku toinen "ap" tuuraa mua sillä aikaa. Viihtykää ja hauskaa iltaa! Ehkä ehdin vielä myöhemmin illalla muiden ap:eiden sekaan tänne vastailemaan. Ap
Tänä viikonloppuna aion huoltaa molempien ruokasalien matot. Siihen kuuluu hapsujen puhdistaminen ja harjaaminen. Laitan Popedan soimaan hiljaisella, niin työ maistuu. Lopuksi puen lycraleggarit ja tanssin yksin. Saatan hakea viinikellarista Elyseetä ja ottaa lasillisen. Hihi!
Ap