Ärsyttää kun miesystävä keittää spaghettia ja katkoo ne
kattilaan. Minä tykkään että ne olisivat pitkiä.
Kommentit (31)
Mä pätkin ne aina, en pystyisi syödä pitkiä spaghetteja.
Spagetti on ällöttävää ja vaikea syödä pitkänä. Jos kaapissa on niin pätkin ennen keittämista kolmeen osaan.
Joku tehtailee näitä "first world probleemeja" näemmä urakalla.
Toisaalta tuli kyllä ex mieleen: jos ei ole ongelmia, niitä pitää aktiivisesti luoda.
Spaghetin katkominen on aivan ala-arvoista touhua. Ostakaa sitä lasten raketti-spagettia ja syökää lusikalla jos ette muuten osaa sen enempää keittää kuin syödä, kuten vastauksista voi päätellä.
Sulla ei ole mitään miestä. Koko ajan alotuksia vaan mies sitä tätä.Mikä mies vihaaja olet yksin ilman miestä eläjä?Lähde kirjaston lukee vaikka ilmaisia lehtiä tai asukastaloon katsoo ihmisiä ja samalla saat vuorovaikutusta ihmisten kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Spaghetin katkominen on aivan ala-arvoista touhua. Ostakaa sitä lasten raketti-spagettia ja syökää lusikalla jos ette muuten osaa sen enempää keittää kuin syödä, kuten vastauksista voi päätellä.
Tuo on hyvä vaihtoehto. Veikkaan muuten, että nuo pätkijät kaiken lisäksi syövät spagetin haarukalla ja veitsellä.
Onhan tuo kieltämättä elämää suurempi tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Säästää todella paljon energiassa kun katkoo että puolet vedestä säästyy sekä sähköstä!
Itse teen samalla ailla.
Höpö höpö. Ei säästy mitään. Ei sitä vettä tarvita koko korkeutta!
Vierailija kirjoitti:
Mä pätkin ne aina, en pystyisi syödä pitkiä spaghetteja.
Sitten ei kannata syödä spagettia.
Terapian paikka.