Ärsyttää kun miesystävä keittää spaghettia ja katkoo ne
kattilaan. Minä tykkään että ne olisivat pitkiä.
Kommentit (31)
Säästää todella paljon energiassa kun katkoo että puolet vedestä säästyy sekä sähköstä!
Itse teen samalla ailla.
Kyllä se on miehelle moro ja näkemiin.
Wää wää wää pitäskö mennä äitin luo kasvamaan ap?
Niin minäkin katkon. Olen keski-ikäimen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Wää wää wää pitäskö mennä äitin luo kasvamaan ap?
Jos tää on tän tyypin keskivertokommentti, on pakko ihmetellä miten sen älyllä on oppinut kirjoittamaan.
Miksi pitkiä? Ärsyttävää syödä suupielestä roikkuvaa spagettia kastikkeen roiskuessa ympäriinsä.
Italiassa spaghetin katkominen on rikos !
Tagliatelle nauhapasta on vamiiksi rullalla.
On sulla ongelmat. First world problem.
Jätä se sika :D
En tiedä onko ihan typerä idea, mutta keitä vedenkeittimessä ne spagetit. :D Sitten kaadat ulos siivilään, kun ovat valmiit. Onko vedenkeitin ihan riittävän korkea, sitä en tiedä.
Minä en katko spagetteja, mutta jos katkoisin ja se olisi puolisolle ongelma, niin jatkossa hän saisi keittää ne itse.
No sitten on varmaan keitettävä omat spagetit itse. Eikös se yleensä niin mene, että jos toisen tekemä ruoka ei kelpaa, niin sitten tehdään itse tai ei syödä.
Katko miehes peli ensi kerralla sängyssä, oppiipahan!
Vierailija kirjoitti:
Katko miehes peli ensi kerralla sängyssä, oppiipahan!
Olisiko nämä vitsit mielestäsi yhtä hauskoja, jos niissä silvottaisiin naisia?
Sopiva kompromissi on katkaista spagetti keskeltä. Mahtuu hyvin kattilaankin..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ihan typerä idea, mutta keitä vedenkeittimessä ne spagetit. :D Sitten kaadat ulos siivilään, kun ovat valmiit. Onko vedenkeitin ihan riittävän korkea, sitä en tiedä.
Vedenkeitin napsahtaa pois päältä veden kiehuessa. Lisäksi olisi keittimen tiskaus, mikä olisi vaivalloista. Reunoilla ja vastuksessa pastatahmaa, jotain tärkkelystä tms ei olisi kiva putsata.
No hyvä että keittää. Meidän mies liikkuu vasta kun huudan syömään.
Olet oikeassa. Jos haluaa syödä pitkänä ne, niiden pitää olla pitkiä.
Hanki korkea ja kapea pastakattila. En minäkään viitsi pitkän spagetin kanssa kauan askarrella.