Kutsuuko joku seurusteluksi suhdetta, jossa nähdään seksin merkeissä kerran viikossa?
Kommentit (52)
Jokainen määritelköön itse. Omalla kohdallani kutsuin tuollaista seksisuhteeksi. Nyt olen parisuhteessa, jossa tavataan joka päivä, mutta yhteen emme ole muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu mitä nimiä muut haluavat omille suhteilleen antaa?
Ei ap sanonut että kuuluu hänelle, kysyi vain.
Vakkaripano on mulle tollanen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde ellei aikaa vietetä muutoinkin yhdessä.
Entä jos jokaisella kerralla kun näkee on seksiä, eikö se silloinkaan ole seurustelua. Onko seurustelun määritelmä se että näkee myös ilman seksiä. Entä jos haluaa joka kerran nähdessä harrastaa seksiä, onko se panosuhde
Aukko haukkoo henkeä ammoittaen ja kidukset vilkkuu. Laidassa on jotain braunia, mutta niin on varressakin. Kaikki tämä näkyy utuna, kun otsa hiessä painaa ja henki hinkuu täydessä horkassa.
Putki litkuu sopeutuneena.
Kattotuuletin painaa kesäkuumalla navetan tunnelmaa ympäri paria. Huonekärpänen istahtaa poskelle aitiopaikalleen. -hot kok soos
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu mitä nimiä muut haluavat omille suhteilleen antaa?
Eli on Ok jos kaupassa kassa sanookin 100 e, kun tavara maksaa 12 e?
Meillä taas on seksiä joka kerta kun nähdään. Muuta ei juuri tehdäkään. Ei tämäkään ole seurustelua, vaan pelkkää panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos jokaisella kerralla kun näkee on seksiä, eikö se silloinkaan ole seurustelua. Onko seurustelun määritelmä se että näkee myös ilman seksiä. Entä jos haluaa joka kerran nähdessä harrastaa seksiä, onko se panosuhde
Ap mainitsi suhteen, jossa nähdään seksin merkeissä eli yhdessä oloon ei sisälly muuta. Asia erikseen, jos yhdessä vietetään aikaa muutoinkin, vaikka jokaisella tapaamisella harrastettaisiinkin seksiä.
Seurusteluahan on monenlaista. Yleensä tarkoittaa toisten ihmisten kanssa vietettyä aikaa. Onhan seksi sitäkin
Lähes jokaisen miehen unelma seurustelusuhde.
Mulle seurusteluun kuuluu yhteinen me-henki. Jos se puuttuu, niin suhde on tapailua. Seksi kuuluu kummankin laatuisiin suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mainitsi suhteen, jossa nähdään seksin merkeissä eli yhdessä oloon ei sisälly muuta. Asia erikseen, jos yhdessä vietetään aikaa muutoinkin, vaikka jokaisella tapaamisella harrastettaisiinkin seksiä.
Mistä ap tietää mitä tekevät seksin lisäksi? Jos kokkailevat ruokaa, katsovat leffoja, käyvät saunassa, juttelevat syvällisiä? Ellei ole kärpäsenä katossa
Olen jo niin vanha että nämä tapailuhommat ihan outoja. Käsitän että tapailussa siis nähdään monia ihmisiä yhtä aikaa ja valitaan paras. Ja oliko se fucbyddy se jota käydään pökkimässä ja mennään sit kotiin. Aloittaja kertoo aika suppeasti tilanteesta. Jos hänen tuttunsa sanoo tuota tilannetta seurusteluksi niin oletan että kun näkevät seksin lisäksi niin viettävät aikaa muutenkin eivätkä häviä omille teilleen heti seksin jälkeen
Tapailusuhteessa voi olla monen kanssa samaan aikaan.
En kutsu seksisuhdetta seurusteluksi.
Nainen ei kauan tuossa pysy. Jos ei muutu vakavammaksi, niin lähtee ja etsii merkityksellisemmän suhteen.
Been there, done that.
Sehän on ihan jokaisen oma asia, miksi mitäkin kutsuu.
Itse tapailen yhtä ihmistä 1-2 kertaa viikossa, yleensä on seksiä, usein jotain muutakin.
Ei olla sovittu mitään, joten en kutsu seurusteluksi.
Tapailen ja olen avoin myös muille ihmisille.
Sitä ihtiään se on. Ei mitään seurustelua.
Joka päivä panopäivä.