Kutsuuko joku seurusteluksi suhdetta, jossa nähdään seksin merkeissä kerran viikossa?
Kommentit (52)
Toi vaihe usein edeltää seurustelua. Jos tohon jää jumiin, niin on deittailua vaan.
Joo kyllä mä kutsun. Ja mä en siis halua, että tämä suhde tästä kehittyy tiiviimmäksi, vaan ihanne olisi loppuelämä tätä. Ne perheleikit on jo koettu 20 vuotta sitten, nyt viisikymppisenä haluan suhteen jossa ei asuta yhdessä eikä mennä naimisiin, vaan tapaillan viikonloppuisin ja lomaillaan yhdessä. Tapailuksi en kuitenkaan sano, koska olemme sopineet että emme katsele muita. Molemmilla halu olla näin vaikka loppuikå.
Mikä on sitten seurustelua? Kertokaa tyhmälle autistille.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mä kutsun. Ja mä en siis halua, että tämä suhde tästä kehittyy tiiviimmäksi, vaan ihanne olisi loppuelämä tätä. Ne perheleikit on jo koettu 20 vuotta sitten, nyt viisikymppisenä haluan suhteen jossa ei asuta yhdessä eikä mennä naimisiin, vaan tapaillan viikonloppuisin ja lomaillaan yhdessä. Tapailuksi en kuitenkaan sano, koska olemme sopineet että emme katsele muita. Molemmilla halu olla näin vaikka loppuikå.
Veit sanat suustani, itsekin haaveilen tämmöisestä suhteesta, tosin ikää 30 mutta perheleikit ja yhteisasuminen ei edes kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Tollasta voi pitää yllä kun etsii sitä oikeaa kumppania. Usein jompi kumpi kyllästyy ennen pitkää.
Mikä siinä on vikana? Jos tämä tapaamisaikataulu sopii parhaiten molemmille? Pitäisikö muuttaa heti yhteen, vai viettää samantien aikaa päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde ellei aikaa vietetä muutoinkin yhdessä.
Entä jos jokaisella kerralla kun näkee on seksiä, eikö se silloinkaan ole seurustelua. Onko seurustelun määritelmä se että näkee myös ilman seksiä. Entä jos haluaa joka kerran nähdessä harrastaa seksiä, onko se panosuhde
Ap mainitsi suhteen, jossa nähdään seksin merkeissä eli yhdessä oloon ei sisälly muuta. Asia erikseen, jos yhdessä vietetään aikaa muutoinkin, vaikka jokaisella tapaamisella harrastettaisiinkin seksiä.
Vedit kyllä mutkat suoriksi. Ylipäätään kenen puolesta ap tätä kuvaa? Tietääkö hän itse, ettei muuta tehdä tai että tunteita tai suunnitelmia muuhun ei ole? Vain, jos kyse hänen omasta suhteestaan.
Seurustelusuhteessa, etenkin alussa voi hyvinkin olla niin, että jos yhteistä aikaa on rajatusti, halutaan viettää se aika pääosin makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani, itsekin haaveilen tämmöisestä suhteesta, tosin ikää 30 mutta perheleikit ja yhteisasuminen ei edes kiinnosta
Sama! :D Oon 31 v nainen ja tollainen vois kiinnostaa. Ei tarvii tehdä liikaa kompromisseja, ja näkemistä oottaa eri tavalla varmaan kun ei nää toisen naamaa koko ajan.
Se riippuu siitä jos on sovittu seurustelusta, ja tuo on juuri sitä mitä molemmat haluavat.
Voihan niitä tuollaisia kausiakin olla, että välillä ei vain ole aikaa muuhun.
No aika monen (nuoren) parisuhdekin tuntuu olevan tuollainen että kerran tai pari viikossa nähdään, syödään ehkä jotain, katsotaan leffaa ja harrastetaan seksiä.
Parisuhteen siitä tekee se, jos ei tapailla muita samaan aikaan. Muutenhan se on vain fwb tai netflix&chill.
Irstailua on tämä maailma nykyään