Mua aika paljon ärsyttää kun mieskaverini pesee kädet tiskialtaalla keittiössä
Mun mielestä kädet mennään pesemään kylppärin altaalle. Onko toisia joita tuo ärsyttää?
Kommentit (100)
Nykyisin ei saa ärsyttää mikään. Ihminen on sairas jos joku asia ärsyttää. On tää kumma maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se sua kerran häiritsee, niin voit sanoa hänelle, että pesee kädet vessassa. En sitten ymmärrä sitä miksi pitää sen jälkeen tehdä kiusaa ja pestä senkin jälkeen keittiössä kädet. Ymmärrän hyvin, että tietyt asiat häiritsee eri ihmisiä.
No jos joku alkaa sanelemaan täysin järjenvastaisia sääntöjä elämän vaikeuttamiseksi, niin jokainen normaali ihminen ymmärtää jättää noudattamatta sellaisia.
Silloin voi ihan hyvin jatkaa eri osoitteissa. Problem solved.
Niinhän siinä todennäköisesti käy. Toki sitä mieleltään vakavasti sairastunutta, itselle läheistä ja rakasta ihmistä yrittää varmaankin auttaa, mutta jos se ei ole mahdollista kun ei ole sairaudentuntoa, niin erohan siinä ennemmin tai myöhemmin tulee. AP on tässä siis se sairas, joka tarvitsee lääketieteellistä apua.
Aika kovia sanoja ja haukkumista sairaaksi, vaan sen takia, että joku asia ärsyttää.😳
Ei se ole mitään haukkumista. Ei se todennäköisesti ole aloittajan oma vika, että hän on sairastunut pakko-oireiseen häiriöön, psykoosiin tai muuhun mielen sairauteen, joka estää häntä näkemästä maailmaa realistisesti ja saa hänet kuvittelemaan maagisia asioita, jotka uhkaavat häntä. Mutta totta se on. Hän ja kaikki muutkin, jotka ketjussa ovat omaksuneet tuollaisen maagisen maailmankuvan ovat mieleltään sairaita, se on ihan fakta.
Ihan sekoo settii sä heität.🤪
Kun alan laittamaan ruokaa, tai teen salaattia, pesen kädet aina keittiössä. On oma pumppupullo saippua, oikein keittiöön tarkoitettu, vaikka lieneekö väliä, ja erikseen käsipyyhe. Muuten jos tullaan kaupasta, ulkoa, töistä, päiväkodista yms., niin pestään vessassa. Mutta muuten aina ennen ruoan laittoa pesen vielä keittiössä.
Ihmisillä on ällöjä tapoja, siitä ei päästä mihinkään.
Se on PESUallas. Siinä voi pestä kädet, astioita, multaisia juureksia, huuhtaista peratut kalat ja siinä voi pestä vaikka vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö se myös kikkelinsä keittiössä?
Kun akka ei ole näkemässä pesen perseeni tiskialtaassa. Toisinaan kun on vatsa kuralla, istua ruilautan samalla kurat altaaseen.
Eikö ole lapsena opetettu käymään pöntöllä?
Mikä siinä ärsyttää? Syötkö ruokasi tiskialtaasta vai muuten vaan nuolet sitä?
Havainnollistan:
tiskialtaan tulee olla puhdas, puhtaampi kuin vessassa mikään allas. Koska keittiössä tehdään ruoka, vessassa tehdään tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
No jos keittiön altaassa pestään astioita tai muuta "herkkää" lasten tuttipullot,tutit yms niin mun mielestä pestään kädet sitten kylppärin lavuaarissa.
Aha. Pestäänkö perunat, porkkanat ja salaatinlehdet sitten vessassa, kun keittiön allas on varattu herkille?
Vierailija kirjoitti:
No jos keittiön altaassa pestään astioita tai muuta "herkkää" lasten tuttipullot,tutit yms niin mun mielestä pestään kädet sitten kylppärin lavuaarissa.
Sen lavuaarin saa pestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Pestäänkö perunat, porkkanat ja salaatinlehdet sitten vessassa, kun keittiön allas on varattu herkille?
Ne pestään kodinhoitohuoneen lavuaarissa makaronien keitinvedellä.
Vierailija kirjoitti:
Havainnollistan:
tiskialtaan tulee olla puhdas, puhtaampi kuin vessassa mikään allas. Koska keittiössä tehdään ruoka, vessassa tehdään tarpeet.
Altaan voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lavuaarin saa pestyä.
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Havainnollistan:
Huuhteletko kasvikset vessassa?
Minä teen siivotessa lattianpesuvedetkin keittiön altaisiin. Joten eiköhän altaassa voi kädetkin pestä. Käsien pesua varten on siinä altaan vieressä ihan pumppupullo, jossa lukee KEITTIÖSAIPPUA.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kiva, jos niitä metrojen ja bussien kahvoista tulleita basilleja menee sitten samaan altaaseen, jossa saatetaan pestä astioita.
Mä ainakin huuhtelen astiat juoksevalla vedellä ja pesen altaankin melko usein.
Mitä ihmettä? Missä te huuhdotte rätin, jolla pyyhitte keittiön tasot ja pöydän, tai putsaatte hellaa tai tiskikonetta???
Menette vessaan huuhtomaan sen vai?
Mä pesen yleensä aina keittiössä.
Muakin ärsyttäisi. Meillä kädet pestään aina vessassa. Vessan oven voi jättää auki kun ruoanvalmistuksen välissä pesee käsiä niin ei tarvitse koskea ovenkahvoja.
Sanoisin tuosta kyllä.
Ei se ole mitään haukkumista. Ei se todennäköisesti ole aloittajan oma vika, että hän on sairastunut pakko-oireiseen häiriöön, psykoosiin tai muuhun mielen sairauteen, joka estää häntä näkemästä maailmaa realistisesti ja saa hänet kuvittelemaan maagisia asioita, jotka uhkaavat häntä. Mutta totta se on. Hän ja kaikki muutkin, jotka ketjussa ovat omaksuneet tuollaisen maagisen maailmankuvan ovat mieleltään sairaita, se on ihan fakta.