Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua aika paljon ärsyttää kun mieskaverini pesee kädet tiskialtaalla keittiössä

Vierailija
31.08.2023 |

Mun mielestä kädet mennään pesemään kylppärin altaalle. Onko toisia joita tuo ärsyttää?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole kiva, jos niitä metrojen ja bussien kahvoista tulleita basilleja menee sitten samaan altaaseen, jossa saatetaan pestä astioita.

Lavuaarit ja hanat voi pestä myös keittiössä.

Vierailija
22/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaverille, että häipyy hyvissä ajoin ennen papin aamenta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy tuoksuu hyvältää. 

Vierailija
24/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt pesisi käsiä keittiössä jos olisin tullut ulkoa tai wc:stä , mutta kyllä kotona ollessa esim.kun laitan ruokaa tai ennen kun otan ruokaa

Vierailija
25/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se sua kerran häiritsee, niin voit sanoa hänelle, että pesee kädet vessassa. En sitten ymmärrä sitä miksi pitää sen jälkeen tehdä kiusaa ja pestä senkin jälkeen keittiössä kädet. Ymmärrän hyvin, että tietyt asiat häiritsee eri ihmisiä.

Vierailija
26/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun yks tyyppi huuhteli naamaansa juoksevalla vedellä tiskialtaassa olevien tiskien päällä. Että mua etoi !

Itse pesen käsiäni pienemmän altaan päällä, eli siinä missä ei tiskata mitään vaan huuhdellaan ja esipestään, mielestäni se on ok. 

Vierailija
27/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä hänet pahasta ja jätä hänet.

Näin saat miehelle enemmän hyvää.

Vierailija
28/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se sua kerran häiritsee, niin voit sanoa hänelle, että pesee kädet vessassa. En sitten ymmärrä sitä miksi pitää sen jälkeen tehdä kiusaa ja pestä senkin jälkeen keittiössä kädet. Ymmärrän hyvin, että tietyt asiat häiritsee eri ihmisiä.

Amen!

Vierailija
29/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun yks tyyppi huuhteli naamaansa juoksevalla vedellä tiskialtaassa olevien tiskien päällä. Että mua etoi !

Itse pesen käsiäni pienemmän altaan päällä, eli siinä missä ei tiskata mitään vaan huuhdellaan ja esipestään, mielestäni se on ok. 

Eikö teillä pestä niitä altaassa olevia tiskejä, vai miksi se kasvojen huuhtelu ällötti?

Vierailija
30/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos keittiön altaassa pestään astioita tai muuta "herkkää" lasten tuttipullot,tutit yms niin mun mielestä pestään kädet sitten kylppärin lavuaarissa.

Mitä hittoa just luin? :D

Vierailija
31/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet puhdistuvat syödessä ja naama maatessa.

Vierailija
32/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua taitaa ärsyttää ihan koko mies, mutta tiedätkö mitä? Sun ei ole mikään pakko olla sen tai kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
33/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap

Vierailija
34/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos joku alkaa sanelemaan täysin järjenvastaisia sääntöjä elämän vaikeuttamiseksi, niin jokainen normaali ihminen ymmärtää jättää noudattamatta sellaisia.

Vierailija
35/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?

-ap-

Tein oikean ap:n puolesta ilmiannon. Tee ap sinäkin.

Vierailija
36/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokatessa pesen monet kerrat kädet keittiössä. 

Vierailija
37/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat on muuten hyvä pestä keittiön lavuaarissa jos on tarpeeksi notkea ja pitkä.

Vierailija
38/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku alkaa sanelemaan täysin järjenvastaisia sääntöjä elämän vaikeuttamiseksi, niin jokainen normaali ihminen ymmärtää jättää noudattamatta sellaisia.

Huomaa, että se on SUN MIELESTÄ OK.

Vierailija
39/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin voi ihan hyvin jatkaa eri osoitteissa. Problem solved.

Vierailija
40/100 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on sellainen automaattiseksi tullut tapa, että pesee kädet aina, kun tulee keittiöön? Eli vaikka olisi juuri käynyt siellä kylpyhuoneessa ne eturaajansa pesemässä, on jokin pakonomainen tarve tunkea ne hanan alle vielä uudestaan, kun tulee keittiöön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi