Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä piristää sateista syksyäsi?

Vierailija
31.08.2023 |

Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.

Kommentit (682)

Vierailija
141/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkeily viileässä, kuulaassa ja ruskan värjäämässä metsässä. Ihana rauha ja luonnon kauneus.

Minäkin rakastan luonnossa kävelyä. Miten oppisin nauttimaan siitä yksin? Olen juuri eronnut. Kävimme ex-mieheni kanssa metsäretkillä. Nyt tuntuu, etten osaa nauttia mistään, kun olen yksinäinen.

Vierailija
142/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Ei sitten yhtään mikään.

Ei niin. Näin surkean kesän jälkeen on vain toivoton olo eikä mikään piristä. Ei edes shoppailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva av:lla palstailu

On, vaikka välillä joutuu odottamaan kiinnostavaa juttua. Onneksi sitä aina löytää.

Väliin pyörähtää vaikka Twitterissä.

Kyllä nämä ihmissuhteita korvaavat selvästi.

Minua masentaa ihan suunnattomasti lukea täällä juttuja. Mutta muutakaan ihmiskontaktia ei ole. Mitkä keskustelut ovat kiinnostavia?

Vierailija
144/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormalle sade huppu

Vierailija
145/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että voi vaan möllöttää kotona. Koti on paras paikka.

Vierailija
146/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retkeily viileässä, kuulaassa ja ruskan värjäämässä metsässä. Ihana rauha ja luonnon kauneus.

Minäkin rakastan luonnossa kävelyä. Miten oppisin nauttimaan siitä yksin? Olen juuri eronnut. Kävimme ex-mieheni kanssa metsäretkillä. Nyt tuntuu, etten osaa nauttia mistään, kun olen yksinäinen.

Oletko joskus menneisyydessä tykännyt liikkua luonnossa yksinäsi?Tykkäätkö kuunnella musiikkia liikkuessa?

Minä löysin muuton yhteydessä teinivuosieni mp3-soittimen, joka ihme kyllä vielä toimi. Se on edelleen täynnä teinivuosieni lemppari musiikkia ja sen kanssa olen nyt lenkkeillyt. Kävelylenkeistä tulee kiinnostavia tunteikkaita kävelyitä omaan itseen ja muistoihin. Jotenkin olen noilla lenkeillä päässyt kiinni siihen, kuka pohjimmiltani olen. Se on päässyt unohtumaan parisuhteiden aikana ja olen itsekin vuoden sisään eronnut, joten syksy saa nyt olla terapeuttini.

Vierailija
147/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksy masentaa. Niinä päivinä kun aurinko paistaa, olo on ihan ok mutta sade ja hämäryys masentaa. Lisäksi kylmyys ja kun pitää pukea paljon vaatteita päälle, että tarkentuu. Olo on tukala ja ahdistunut vaatekertoksen alla. Jue ei, syksy on syvältä. Inhoan syksyä ja varsinkin talvea. Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän inhoan.

Kiitos vertaistuesta, syksy on syvältä 👎👎

Jep. Niin on. Kun avaan ikkunan, niin sieltä tuleva viileä ilma hyydyttää menohalut totaalisesti. Nytkin meinasin lähteä ulos mutta tajusin, että siellä on kylmä ja tuulee, niin jäänpä takaisin peiton alle odottamaan aikaa parempaa.

Mua vaan ahdistaa tää vetämättömyys ja tekemättömyys. Jos olisin sohvaperuna olisi ihanaa jämähtää sohvalle puoleksi vuodeksi. Mutta mun mielestä elämä menee hukkaan jos ei voi tehdä mitään! Ja koko ajan tekee mieli makeaa ja on riski että paino nousee!

Kesällä voi syödä vaikka pieniä kiviä kun saa oltua ulkona touhuamassa

Vierailija
148/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullakahveet virolaisella pullapitkolla jota saa tokmannilta 2e ! 😃 On kotitekoisen makuista nam! Hyvät tv ohjelmat myös. Näitä pieniä iloja 💚

Vierailija
149/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristys kaikille: luontoon eväsretki. Jos tykkäät puolukoista/sienistä. Ok. Kerää vaan. Kaffen sijaan voit napata konjakin/limelonkeron tms.

Istahda kivelle tai kannonnokkaan. Nauti. Nappaa muutama kuva.

Syksy on sydämissämme💕

Vierailija
150/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon korillinen sieniä ja 12 tunnin trippi mökillä takan loimeessa. Mikä voisi ollakaan parempaa.

Vierailija
151/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se ettei sille voi mitään. Sienestys vähän auttaa. Mutta joka vuosihan näin käy. Voi hyvällä omalla tunnolla lukea ja katsoa töllöä ja elokuvia.

Vierailija
152/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän uurastus viljelypalstalla palkitaan ja saa kerätä sieltä kaikenlaisia tuoreen rapsakpita herkkuja. Käsittämätöntä miten hyvää tavallinen avomaankurkku voi olla. Tomaateista, paprikoista, herneistä, kesäkurpitsoista, purjosta ja mansikkakoisosta puhumattakaan..

Vierailija
153/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja metsästä voi hakea kantarellit rouskut, puolukat ja karpalot. Ai että!

Vierailija
154/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan tuhontie.

Vierailija
155/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltaisin Tanssii Tähtien kanssa, pari panacodia ja pullo punaviiniä.

Vierailija
156/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta!

Kiäh,kiäh ei vaisinkaan.

Saa löhötä hyvällä omatunnolla sohvalla kun aina sataa.

Vierailija
157/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sienestys, avatouintikauden alkaminen. Viileät vedet ja sauna.

Näistä ainoa peukku saunalle! Muut buu.

Vierailija
158/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos keksisit sinne metsään jotain uutta? Ala opettelemaan erilaisia sieniä ja kerää niitä tai marjoja, etsi uusia reittejä, aloita geokätköily tms.

Vierailija
159/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin sain raahauduttua kodinkoneliikkeeseen ja ostettua kunnollisen teeveen. Aion katsella jonkun tv-sarjan tai parikin. Voisin myös kokeilla Netflixiä.

En ole aikaisemmin oikeastaan katsonut muuta kuin uutisia ja jotain satunnaisia ohjelmia.

Vierailija
160/682 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneilykauden lopuksi laitan veneen talviteloille ja viritän hamppuköyden venevalkaman kattoon pitkää ja synkkää talvea varten.