Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Mennään yhdessä ravintolaan ja syödään hyvin :)
Yksi parhaista viesteistä. Heilteillä ei oikeastaan ole nälkä. Neste korvaa ruoan. Runsaasti myös sokeri/ keinomakutettuja juomiia.
Juuri se sade. Raikastunut ilma.
Lisäsateet, pimeys ja se ettei ole kesävieraita, turisteja ja joudu vahingossa kesätapahtumaan. Varsinkaan pärehöyläys tai tanhunäytöksiin. Kesäisin ei niitä aina voi välttää :( Onneksi harrastelukesätettaerin maalaiskomedioihin vaaditaan lippu.
Vastahan tämä syksy on alkanut ja se oli minusta mukavaa, ihanaa kun vihdoin tuli viileys. Ei ole tarpeen virkistää millään erityisellä vielä.
Jos kysyt tätä marraskuulla, niin kertoisin että lähden viikoksi etelän aurinkoon.
Se minkä sanan kysymykseen kirjoitit. Vauhtii syksyyn.
Raikkaat aamut. Usva lammen yllä. Ruska. Muuttolintuparvet, kurkiaura. Puolukat. Uudet villalangat...
Onhan näitä
Vierailija kirjoitti:
mun kesäloma
Pomon kesäloma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun kesäloma
Pomon kesäloma
Tää on hyvä :) keksihän upouudelle eläkeläiselle vastine.
Ei mikään. Täydellistä olisi päästä syys ja talviunille 1.9.
Kuuma kaakao, kynttilät, villasukat ja fleecehuopa. On ihan parasta kietoutua huopaan ja lukea hyvää kirjaa tai katsoa jotain sarjaa ja välillä vilkasta sadetta ikkunasta ja kiittää onneaan että saa olla sisällä.
Taimien osto ja istutus. Jos olisin rikkaampi ihminen ostaisin enemmän taimia esim syysalesta. Nyt kun tulee ehkä kylmempi syksy niin en ehdi ostamaan taimia sen enempää, kun alennukset laskevat nopeasti. Viime vuonna syksy eteneni niin hitaasti, että pystyi kauan istuttamaan ja vähitellen ostamaan ja riitti vielä myytävää myöhemminkin.
Lasken päiviä että pääsen pois Suomesta syksyksi.
Tulin Suomeen 20pv sitten ja olen ollut sairaana 19pv ja jatkuu yhä:( Ei vaan sovi minulle tämä kylmyys!
Enää 17 päivää lähtöön!
Tuli leivinuunissa ja kaminassa.
Pallovalosarjat ja muut koristevalot.
Ei ole sade, eikä syksyä.. täällä Helsingigssä aamulla aurinko. Ihmise shortseissa ja t-ppaidoissa lenkillä.
Muistikuva katastrofisen surkeasta kesäsäästä.
Ihana, piristävä sade ahdistavan kesän jälkeen. Eikä kesätapahtumia vaanimassa joka pitäjässä. Eikä maamoottoreita, pärehöyliä eikä tanhuajiakaan ;D
Yrtit, saunominen, valot, metsä, metafysiikka, värit, aistit, kurpitsalyhtyjen ajatteleminen, rakkauden yms ajatteleminen, unet, luonnoneläimet