Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Lisäsateet, pimeys ja se ettei ole kesävieraita, turisteja ja joudu vahingossa kesätapahtumaan. Varsinkaan pärehöyläys tai tanhunäytöksiin. Kesäisin ei niitä aina voi välttää :( Onneksi harrastelukesätettaerin maalaiskomedioihin vaaditaan lippu.
En olisi nuorempana uskonut, että voisin olla tästä samaa mieltä, mutta pakko myöntää että näin on!! Asun ns mökkikunnassa jossa on jos jotakin aktiviteettia ja kävijää. Kun syksy alkaa niin aah, sitä hiljaisuutta..
Vierailija kirjoitti:
Sateisessa metsässä lenkkeily. Sohvalle käpertyminen teekupposen ja hyvän kirjan kanssa.
Mistäs tyttöromaanista tuon otit? Teekupponen...ei hyvät hyssykät. Unohdit mainita villasukat ja viltin.
Piristystä,mihin sitä tarvitaan kun palstailijoiden mielestä syksy on ihanan virkistävä vuodenaika.
Kuuma kesä oli helvetti. Tuskaa herätä kirkkaaseen aamuun. Rakastan pimeyttä ja kylmyyttä, myrskyjä, tuulta. Ja mikä parasta... Tätä ihanuutta kestää kuukausi tolkulla. Jes!
PS. minulla on upea työpaikka ja työkaverit, joten en kaipaile lomiakaan.
Paloviina on ainakin minulle tuonut lohtua ja piristystä omiin ja maailmankaikkeuden murheisiin pian 60 vuotta!
Jaa-a. Omaa syksyäni nimenomaan piristää juurikin se sade. Hyvä lämpötila, pimenevät illat ,tähtitivas, syksyinen sienimetsä.
Syysmyrskyä odotellessa.
Se vasta piristäisikin sieluani.
Vierailija kirjoitti:
Paloviina on ainakin minulle tuonut lohtua ja piristystä omiin ja maailmankaikkeuden murheisiin pian 60 vuotta!
Paloviinaa kesän valopiinaan ja kuumuuteen.
Poutapäivä piristää. Aina on tullut sateen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kesä oli helvetti. Tuskaa herätä kirkkaaseen aamuun. Rakastan pimeyttä ja kylmyyttä, myrskyjä, tuulta. Ja mikä parasta... Tätä ihanuutta kestää kuukausi tolkulla. Jes!
PS. minulla on upea työpaikka ja työkaverit, joten en kaipaile lomiakaan.
Mikä kuuma kesä? Kesän pitäisi kestää kolme kuukautta, nyt oli kunnon kesää kolme viikkoa!
Jaloviina piristää syksylläkin. Satoi tai ei.
Tähtitaivasillat, viileät aamut, kuulaat kirkkaat ja värikylläiset aurinkopäivät.
Syksy on lempivuodenaikani💛 ulkoilen koirien kanssa raikkaassa säässä tukalan kesän jälkeen, sienestän, katson sarjoja, treenaan salilla, heppailen ja menen viikoksi ihaniin Lapin maisemiin!
SEK SI Ä JA PAL JON!! Threesome :-) minä ja kaksi miestä, sänkyyni mahtuu hyvin!!
Ihana fiilis tulee siitä, kun aamulla on raikas ilma, lätäköissä jäätä ja aurinko paistaa.
Elävä musiikki, elokuvat, liikunta ja uusien asioiden kokeilu.
Mitä piristystä tähän tarvii, nauti sateesta! Nauti tuulesta hiuksissasi! Nauti ruskasta kunhan on sen aika!
Vierailija kirjoitti:
Poutapäivä piristää. Aina on tullut sateen jälkeen.
Ja myrskyn jälkeen on poutasää
Puolukat, sienet, kurjet pellolla. Paljon mukavia asioita. Syksy on myös mainiota pyöräilyaikaa. Pieni tihku ei haittaa, jos on hyvä (sade)takki. Eilen löysin puolukkametsästä palatessa hyvän saaliin kanssa yhden herkkutatinkin, mutta oli III luokan yksilö. Otin mukaan kotiin, mutta halkaistessa hieman madon jälkeä oli. Muuten oli hieno yksilö. Puolukkaa käyn joka päivä keräämässä pari litraa vähintään.