Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
keltainen sadetakki
Ja Ultra Bra, siis hyvä musiikki
Mahdollinen rajuilma. Extrapiristys olisi kunnon ukonilma raekuuroineen ja trombi naapurin ohrapellolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat piristävät mun päiviäni ympäri vuoden.
Syksy on yleensä sitä aikaa, kun alan katsoa kauhuelokuvia urakalla.Tänään kävin katsomassa Lapua 1976 -leffan.
Oli mielestäni hyvä. Hienosti tehty koskettava elokuva.M30
Oi. Muistan tapauksen. Setäni vaimo oli siellä töissä. Selvisi hengissä. Muistan myös hautajaiset, jotka televisioitiin.
Elokuvakerho oli yli 20v minun syksyni pelastus
Mulla ei ole mitään hajua minkälaista toimintaa elokuvakerhossa on.
Mulla on lukuisia dvd ja blu ray elokuvia ja netflix ja 5 km päässä on elokuvateatteri, joten elokuvat eivät lopu itseltäni varmaan ikinä.
Tämä on kiva harrastus.M30
Timo Malmi kertoo elokuvasta, arvostellaan ne 0-4 pistettä, tekijävieraita: näyttelijöitä, ohjaajia, käsikirjoittajia yms kotimaisissa leffoissa.
Näin Jäkessä
Toi varmasti olisi kivaa. Itselläni tämä harrastus on vain itsenäistä :(
M30
Sade on ihanaa ja nukun aina parhaiten pimeänä vuodenaikana, joten hyvin nukutun yön jälkeen olen virkeä. Ruska-aika hivelee silmiä ja sielua. Etenkin jos pääsee Lappiin parhaimpaan aikaan, läheskään joka vuosi se ei ole mahdollista. Sienestys on kivaa, tänään löysin jo kosteikkovahveroita, niistä huomenna jotain hyvää, piirakka ehkä.
Sienestys, ilman raikkaus, pimeys. Syksy on lempivuodenaikani ja syksyn jälkeen voi alkaa valmistautua jouluun, joka on ihanaa aikaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Syksy masentaa. Niinä päivinä kun aurinko paistaa, olo on ihan ok mutta sade ja hämäryys masentaa. Lisäksi kylmyys ja kun pitää pukea paljon vaatteita päälle, että tarkentuu. Olo on tukala ja ahdistunut vaatekertoksen alla. Jue ei, syksy on syvältä. Inhoan syksyä ja varsinkin talvea. Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän inhoan.
Kiitos vertaistuesta, syksy on syvältä 👎👎
Odotan kovasti niitä syksyn upeita värejä, ihan paras vuodenaika. Myös iltojen pimeydestä ja edes hieman viilenemisestä olen nauttinut. Metsäretkien ja telttailun parasta aikaa. Ja luonnon antimien keräämisen!
Tänään ilahdutti, kun lihansyöjäMIES ja miesTEINI kehuivat laittamaani ruokaa oikeasti, vaikka puolet aineksista oli oman kasvimaan satoa.
Kynttilät ja tunnelma, villasukat ja ohjelmat, hyvä kirja, hyvä ruoka
Koukkunokka palevasen homoräppi piristää aina, oli sittan kuset housussa tai alkava k-piikki tukos sudäntulehduksineen.
No juuri se sateinen ja pimeä syksy piristää
En tarvitse piristystä - olen niin onnellinen että huonoin vuodenaika takana ja parhaat kaksi edessä :)
Kesäihmisten valitus on aika piristävää :D
Peruspositiivinen asenne asiaan kuin asiaan.
No se sade piristää, rakastan sadesäätä.
Kiihkeä seksi ihanien naisten kanssa piristää kummasti.
Asenne. Olen aina pitänyt syksystä. Ihanat värit, rauhallista, raikas ilma, sateen ropina. Jaksan paremmin kuin helteellä.
Ihan vaan se itse syksy pimeyksineen, sateineen, ruska, raikas ilma. Tätä on niin odotettu etten todellakaan tarvii mitään lohtua tämän takia vaan tämä antaa sitä minulle enkä ikinä lähtisi syksyllä minnekään lämpimään aurinkoiseen maahan. Johan täällä on valoisaa puol vuotta :)
Ai, minusta tämä on ehdottomasti vuoden parasta aikaa. Olen aina tykännyt syksystä nuoresta asti. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tykkään. Nykyään melkeinpä marraskuu on se paras ja kaunein kuukausi.