Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Söpöt, vihreät pupujussisukat 🐇💚🐰💚
Mikä syksy? Perjantaista alkaen luvattu +22C joka päivä ainakin viikon verran. 🥰
Kaulaliinat ja syystakit nurkkaan.
Lenkkeily piristää aina. Samoin hyvin nukuttu yö ja nukkuminen yleensä.
Nuo kun saa rytmiin niin on mukavaa. Ajatus lentää ja eläminen on mielenkiintoista myös syksyllä.
Kun nukkumisen kanssa takkuaa ei huvita liikkuakaan.
- Sienet!
- Hyvä kirja
- Tuoksuva tee
- Huumori > Nauraminen
- Nukkuminen
Hirvikärpäset sienireissun jälkeen piristää kun niitä kampaa hiuksista ja puistelee vaatteista. Sitten vielä nukkumaan mennessä niitä ryömii korvan takana ym. Se kyllä piristää syksyssä.
Mua ikahduttaa aina vapaa-aika.
Teen tekemättömät työt nopeasti ja vapaa-ajalla voin vaan olla
Vierailija kirjoitti:
Se että pääsen täältä pois! Enää 3 vkoa ja taas kuukaudeksi lämpimään!!!!!!
Hyvää syksyssä on vain sienet ja marjat. Jos syksy on yhtä kamala kuin kulunut heinä-elokuu niin yök!!
Nössöä ja heikkoa. En tiedä saavuitko Suomeen ensimmäistä kertaa ihan vuosi sitten mutta tämä on luontainen kulku vuodessa
Tunnelmavalot ikkunassa, viherkasvit ja niiden hoito, ulkoilu raikkaassa ilmassa, värikkäät ulkovaatteet ja kumisaappaat, sateen ropina sateenvarjolla, lukeminen, uusi harrastus työväenopistolla, neulominen, kotimaiset omput, kiitollisuuspäiväkirja, jooga ja venyttely, hedelmäsalaatti, päiväunet :-)
Leffalippuja olisi jemmassa, ne käytän lähiviikkoina. Kenkuttaa vaan elokuvatarjonta, menen vsrmaan katsomasn Oppenheimerin ja tuoreen Rikos on minun. Harmittaa sekin kun vitkutellessani olen missannut nyt kiinnostavalta vaikuttavia filkkoja. Täytyy toivoa että tulisi aikuiseen makuun sopivia ensi-iltoja. Kai se on lopulta vaan saatava nuo liput pois pyörimästä.
Lähestyvä matka ulkomaille. Ihanaa päästä viettämään aikaa kaverin kanssa kaupunkiin, jonne olen jo vuosia halunnut.
Oon onnistuneesti marjastanut tähän asti: marjasaaliit suuret, (5kantarelliä),0punkkia, 2hirvikärpästä
Ostin sinapinkeltaisen ja metsänvihreän neulemekon syksyksi itselleni. Piristää.
Oma lemmikki piristää. On hienoa, kun se aina tulee kotiin saapuessa vastaan, ja on kiva katsella, kun se temmeltää terveenä ja huolettomana. Kun se tykkää minusta niin paljon, eläimet eivät osaa teeskennellä.
Minulla lemmikki on kissa, joillakin se voi olla koira,
Sääennuste näyttää ettei ole yhtään sadetta tulevan 10 päivän jaksolla.
Se, että asun Englannissa ja että meillä on tällä viikolla 30 asteen helteet.
Ketjussa on mainittu monia itseänikin aina ennen syksyllä piristäneitä asioita vaikka syksy kyllä muutenkin on itselle se sopivin ja ihan lempparivuodenaika. Normisti intoa ja virtaa riittää aivan eri tavalla kuin vaikka keväällä joka taasen aina ahdistaa yhtäkkisine kirkkauksineen.
Tänä vuonna on toisin. Ei kiinnosta eikä innosta yhtään mikään. Ei lenkkeily, ei jumppa, ei villasukat, ei kynttilät, ei teet ei mikään. Tämä palstalla pyöriminenkin saa vaan lisäv ::::tutuksen aikaan.
Työ missä saan ulkoilla valoisaan aikaan ja ylipäätään se, että tykkään työstäni ( on ollut tilanteita, joissa olen itkenyt jo sunnuntaina maanantain työpäivää).
Sekä muutamat tulossa olevat juhlat, joita on kiva suunnitella ja valmistella.
Vierailija kirjoitti:
Se, että asun Englannissa ja että meillä on tällä viikolla 30 asteen helteet.
Miten paljon siellä ihmisillä on ilmalämpöpumppuja ?
Se, että säätiedoissa luvataan muutosta säätyyppiin (korkeapaine -aurinkoa!) ja vielä yli 20 asteen lämpötiloja!!
Tykkään ulkoilla myös sateessa, yleensä keli näyttää sisältä ikkunan takana pahemmalta kuin onkaan. Lenkkipoluillakin on tilaa.
Sienet ja marjat ja kaikki satokauden ruuat antavat iloa. Saa pukeutua peittävänmin eikä ole ötököitä kiusana.
Tulevia reissuja on kanssa hyvä olla, on sitten jotain mitä odottaa. Jos ei lappiin ja Espanjaan niin vaikka päiväristeily tai junamatka parin tunnin päähän.