Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Luonnossa liikkuminen, marjastus, sienestys, lyhdyt ja ulkovalot
Salarakas. Urheilu. Kiva duuni. Kivat lapset.
Paluu Suomen keskimääräiseen todellisuuteen?. Toisaalta aina olen aina kevättä odottanut.
No huh, tarviiko tuota edes kysyä..
Tai jos tilipussi ohut, niin jotain kevyempää...
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat piristävät mun päiviäni ympäri vuoden.
Syksy on yleensä sitä aikaa, kun alan katsoa kauhuelokuvia urakalla.Tänään kävin katsomassa Lapua 1976 -leffan.
Oli mielestäni hyvä. Hienosti tehty koskettava elokuva.M30
Oi. Muistan tapauksen. Setäni vaimo oli siellä töissä. Selvisi hengissä. Muistan myös hautajaiset, jotka televisioitiin.
Elokuvakerho oli yli 20v minun syksyni pelastus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy on yleensä sitä aikaa, kun alan katsoa kauhuelokuvia urakalla.Tänään kävin katsomassa Lapua 1976 -leffan.
Oi. Muistan tapauksen. Setäni vaimo oli siellä töissä. Selvisi hengissä. Muistan myös hautajaiset, jotka televisioitiin.
Tuosta tapahtumasta ja elokuvasta ollaan tehty ketjukin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5269990/patruunatehtaan-rajahdys-ja-lap…
Nenäliinat on hyvä olla mukana, kun käy katsomassa tuon leffan.
M30
Vierailija kirjoitti:
Sateisessa metsässä lenkkeily. Sohvalle käpertyminen teekupposen ja hyvän kirjan kanssa.
Kupposen kanssa käpertyminen sohvalle, joojoo. Villasukat unohtui. Ja kietoutuminen shaaliin. Kynttilänkin voisi sytyttää.
Syksyä odotan koska silloin alkavat ohjatut harrastukset. Minun piristeeni ovat vesijumppa ja ompelu.
4 vuodenaikaa, jokaisessa omanlaista taikaa.
Liikunta, harrastukset mm. kielikurssit, romanttiset illat kynttilänvalossa.
Kannabis, multimediaviihde, seksi, hyväilyt ja hieronnat piristää kummasti 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään hajua minkälaista toimintaa elokuvakerhossa on.
Mulla on lukuisia dvd ja blu ray elokuvia ja netflix ja 5 km päässä on elokuvateatteri, joten elokuvat eivät lopu itseltäni varmaan ikinä.
Tämä on kiva harrastus.
M30
Joulukoristeiden käyttö jo nyt. 4.9. 2013.
Syksy on niin ankeaa aikaa, että mikään ei piristä. Täytyy vaan kärsiä ja odottaa kevättä.
Komea ruska syvänsinistä taivasta vasten aurinkoisena päivänä on yhtä upea näky kuin alkukesän vaaleanvihreä väri- ja kukkaloisto.
Se sateinen syksy itsessään piristää. Ei ole kuuma, sateella ei ole lenkkipolut väärällään ihmisiä, puista tulee kauniita, illat pimenee. Ja mikä parasta: hiihtokausi lähenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään hajua minkälaista toimintaa elokuvakerhossa on.
Mulla on lukuisia dvd ja blu ray elokuvia ja netflix ja 5 km päässä on elokuvateatteri, joten elokuvat eivät lopu itseltäni varmaan ikinä.
Tämä on kiva harrastus.M30
Timo Malmi kertoo elokuvasta, arvostellaan ne 0-4 pistettä, tekijävieraita: näyttelijöitä, ohjaajia, käsikirjoittajia yms kotimaisissa leffoissa.
Näin Jäkessä
Ne, joita ei muka mikään syksyinen tai talvinen piristä (mitä en kylläkään usko) voivat sitten laittaa vaikka kesäisen taustakuvan tietokoneeseensa tai puhelimeensa, tai katsella kesäisiä videoita lempikohteestaan. Tai käyttää kesävaatteitaan kotioloissa. Kuka estää tekemästä kesäisiä asioita syksyllä tai talvella? Sen takia kait kylpylätkin on tulleet.
Mutta kun katsot vaikkapa joskus talvista tähtitaivasta, jota ei kesällä edes näe (kuin korkeintaan jollain kaukoputkilla), voi alkaa ne muutkin vuodenajat kiehtoa. Se on oikeastaan vain viitseliäisyys- ja kekseliäisyyskysymys, että löytää jokaisesta vuodenajasta jotain kiinnostavaa.