Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä piristää sateista syksyäsi?

Vierailija
31.08.2023 |

Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.

Kommentit (682)

Vierailija
221/682 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas

Se on hyvä nakki

Vierailija
222/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihana yhdistelmä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet nahkahousut ja villapaita

Siis tämä :)

Vierailija
224/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salarakas

Se on hyvä nakki

Minun salarakkaalla on kyllä enempikin hiillosmakkara.

Vierailija
225/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi uutta kasmirneuletta ja uudet nahkasaappaat. 

Vierailija
226/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy itsessään piristää. Ei tarvi mitään keinoja piristymiseen. Hiukan sama juttu kuin oikea onnellisuus, joka itsessään luo sen tunteen vastakohtanaan teennäinen epäaito onnellisuus, jota pitää jakaa ja esitellä, sillä itsekin on epävarma sen aitoudesta.

Vierailija
227/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet asiat. Hymy vastaantulijalta, autoilija antaa tietä suojatiellä, hyvä ruoka, sauna, ystävät...

Vierailija
228/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivät, kaksi ulkomaanmatkaa, tuoksukynttilät. Vihaan syksyä ja tänä syksynä ei tule edes BB:tä :(

Vierailija
229/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se sade ja syksy piristää! Rakastan syksyn tunnelmaa. Mutta harmittavasti aurinko vielä paistelee. Lokakuun lopun ja marraskuun tunnelmista en sentään tykkää minäkään.

Vierailija
230/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi

...

niin vaan kävi, en ole naimisiin menon jälkeen vilkaissutkaan kehenkään muuhun. Uudessa tiimissä nyt syksyllä aloitettuani yhtäkkiä huomasin ajattelevani jatkuvasti työkaveria ja hän selvästi myös minua. Ei ole kuitenkaan aikomustakaan viedä asioita pidemmälle, mutta pieni ihastumisen tunne kyllä kieltämättä piristää ja antaa kummasti virtaa töissä ja niiden ulkopuolellakin.

Tämä. Mä niin tahtosin ihastua kerran vielä elämässäni. Mitään en halua tapahtuvan, mut se tunne ja pikku flirtti

62+ ja onnellisesti naimisissa

Vierailija
231/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sade ja syksy piristää.

Vierailija
232/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se sade ja syksy piristää! Rakastan syksyn tunnelmaa. Mutta harmittavasti aurinko vielä paistelee. Lokakuun lopun ja marraskuun tunnelmista en sentään tykkää minäkään.

En minäkään ennen tykännyt. Nyt ajattelen, ettei niitä lumoavan valkeita kesäöitä kukaan kestäis. Tarvitaan syksy. Satokausi. Talvi ja kimaltava hanki. Sit taas kevät lupauksineen...

Ihanat on nuo vuodenajat, eikö?

Vierailija
233/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi

...

niin vaan kävi, en ole naimisiin menon jälkeen vilkaissutkaan kehenkään muuhun. Uudessa tiimissä nyt syksyllä aloitettuani yhtäkkiä huomasin ajattelevani jatkuvasti työkaveria ja hän selvästi myös minua. Ei ole kuitenkaan aikomustakaan viedä asioita pidemmälle, mutta pieni ihastumisen tunne kyllä kieltämättä piristää ja antaa kummasti virtaa töissä ja niiden ulkopuolellakin.

Tämä. Mä niin tahtosin ihastua kerran vielä elämässäni. Mitään en halua tapahtuvan, mut se tunne ja pikku flirtti

Vaikeaa kuvitella kurttuista vanhaa akkaa flirttailemassa.

Ilkeästi kirjoitit, taidat olla nuori!

Onhan niitä kurttuisia miehiäkin😉

Sulla on vielä paljon oppimista...

Vierailija
234/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin lähtee eduskunnasta.

Vierailija
235/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi

...

Hassua, että joku kuvittelee ihastumisen ja flirtin olevan joku nuorten oikeus. Oi voi. Tietäisittepä vaan, kun sydän lyö rippi-ikää...

Vierailija
236/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi

...

Kokemuksesta kirjoitan.

- n68v -

Vierailija
237/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi

...

Kokemuksesta kirjoitan.

- n68v -

Niinpä🤔🤔🤔

Vierailija
238/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salarakas

Se on hyvä nakki

Minun salarakkaalla on kyllä enempikin hiillosmakkara.

Täälläpäs herkutellaan ehdalla tapolalaisella ;D

Vierailija
239/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi

...

Sul on huono mielikuvitus.

Vierailija
240/682 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään! Vihaan kaikkia muita vuodenaikoja paitsi kesää, vihaan kaikkia muita säätyyppejä paitsi auringonpaistetta. Olen syntynyt väärään maahan. Ankeutta voi paeta, läheisten ihmisten, pelien ja elokuvien parissa. Leffoille on oma erillinen leffateatteri kotona ja siellä ei ole ikkunoita joten ei näe ulkona olevaa ankeutta. Ja myös VR on hyvä, silläkin voi siirtää itsensä syksyisen ankeuden ulkopuolelle.

Pysyvin ratkaisu olisi muuttaa pois suomesta, no sekin projekti on osaltaan käynnissä mutta vielä pitäisi sijoitusten nousta hieman et olisi rahoitus kunnossa.