Kissa pöydälle! Elämä ilman tupakkaa on tosi tyhjää. Ihan oikeasti ;(
Ei huvita lähteä mihinkään kun ei voi istuskella penkeille polttelemaan tupakkia ja katselemaan maailman menoa. Kotonakin on tylsää.
Lopettaminen on järkevää, kyllä. Mutta pitääkö elämässä kaiken olla vain järkevää?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istin juuri täällä harmaassa, mutta sadettomassa ja lämpimässä,kertakaikkiaan TÄYDELLISESSÄ säässä kotiportaillani kahvikupin ja savukkeen kanssa. En osaa kuvitella rentoutuvani vain pelkän kahvin kanssa näin :D Kohta jatkamaan etätöitä.
Ap, on hienoa että pystyit lopettamaan mutta itseä ei suoraan sanoen kiinnosta. Elämä on lyhyt ja jos lopetan tupakoinnin,säästyn ehkä keuhkosyövältä mutta mistä tiedän etten jää huomenna auton alle?
Olen oikeassa. Elämä on lyhyt tupakoitsijana.
Ystäväni laihdutti noin 30 kiloa,luopui tupakasta ja alkoholista. Sai rintasyövän,ei selvinnyt. Polta tai älä,arkku odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istin juuri täällä harmaassa, mutta sadettomassa ja lämpimässä,kertakaikkiaan TÄYDELLISESSÄ säässä kotiportaillani kahvikupin ja savukkeen kanssa. En osaa kuvitella rentoutuvani vain pelkän kahvin kanssa näin :D Kohta jatkamaan etätöitä.
Ap, on hienoa että pystyit lopettamaan mutta itseä ei suoraan sanoen kiinnosta. Elämä on lyhyt ja jos lopetan tupakoinnin,säästyn ehkä keuhkosyövältä mutta mistä tiedän etten jää huomenna auton alle?
Ystäväni laihdutti noin 30 kiloa,luopui tupakasta ja alkoholista. Sai rintasyövän,ei selvinnyt. Polta tai älä,arkku odottaa.
Eikös ylipaino altista rintasyövälle? Kestäähän sen kauan syntyä, ei se silloin tullut kun se ilmeni.
En minäkään harrasta base-hyppyä sillä perusteella, etten voi tietää etten jää huomenna auton alle. Se olisi kuitenkin luultavasti hauskempaa kuin tupakointi. Addikti perustelee mitä huvittaa miten huvittaa. Logiikasta viis.
Tuo on riippuvaisen puhetta. Mitä sisältöä se tupakka muka sun elämään tuo? Olet jumissa vanhoissa tavoissa.
Tupakka on epäterveellistä ja turhaa, eikä tuo mitään sisältöä elämään.
Kaikki varmaan kokevat polttamisen ja polttamattomuuden omalla tavallaan. Itse vetelin tupakkaa noin 40 vuotta ja sitä meni paljon. Liittyi ihan kaikkeen elämässä.
Sitten tuli vain jotenkin täydellisen täyteen savua. Rupesin ajattelemaan että tässä ei ole mitään tolkkua.
Lopetin ja oli alkuun ihan pirun hankalaa. Miksi juoda vaikka kahvia kun ei polta. Mitä ylipäätään tehdä silloin kun poltti normaalisti .
Nyttemmin olen tajunnut miten täysin addiktion orja olin. Tänään liki 60 v iässä koen ihan vapauden tunnetta, sellaista jota en tiennyt olevankaan.
Aika mahtavaa ja vaikka edelleenkin joskus tulee polttaminen mieleen, sillä ei enää ole valtaa muhun 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nortti on uskollinen ystävä. Jo vuodesta 1964. Auttaakin tupakanhimoon.
Eli nortti on lääke. Se pitäisi siis siirtää vain apteekkimyyntiin.
Voithan sä ap siinä istuskellessa imeä vaikka peukaloa, tikkaria tai tuttia? Kun näemmä kaipaat jotain suuhusi imettäväksi.