Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkunaiset eivät ole valmiita tekemään minkäänlaisia kompromisseja parisuhteessa

Vierailija
30.08.2023 |

Heidän näkymys parisuhteesta on sellainen, että nainen jatkaa täysin samanlaista elämäntyyliä kuin ollessaan sinkkuja, mutta mies vain rahoittaa osan naisen menoista. Tällaiseen johtopäätökseen olen tullut luettuani tätä palstaa.

Kommentit (278)

Vierailija
81/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rahoittaa? Mitä ne rahoittaa? Omat kumppanini ovat ainakin pitäneet huolen, että kaikki menee tasan puoliksi.

Ap taitaa puhua niistä top 1% naisista, joille kaikki drinkeistä autoihin tulee ilmaiseksi ihailijoilta

Vierailija
82/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikisinkkunainen päädy parisuhteeseen. Kysymys on jo lähtökohtaisesti absurdi. itse olen saanut tarpeekseni miehistä, jotka olettavat naisen joustavan loputtomiin ja hyväksikäyttävät tätä asiaa varmistaen, etteivät ainakaan itse joudu hyväksikäytetyiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta muilta osin, paitsi että rahoittajaa en etsi. Tienaan omat rahani ihan itse.

T. Ikisinkkunainen

Jos olisit parisuhteessa, sinulle todennäköisesti tulisi kiusaus kuluttaa vieläkin enemmän rahaa vaatteisiin, huonekaluihin, lemmikkien lääkärilaskuihin ym. ja sitten valittaisit miehellesi hitsi kun ei ole rahaa (= maksa mun kahvila- ja ravintolalaskut).

En ole shoppailijatyyppiä, eikä mulla ole lemmikkiä. Miksi parisuhde muuttaisi ostomieltymyksiäni? Jos johonkin tuhlaan, niin matkusteluun. Siinäkin lähinnä lentolippuihin, koska majoituspaikaksi valitsen aina jonkun vaatimattoman majan, jossa voin öisin käydä kääntymässä. Itse rahoitan reissuni, ja vielä jää palkasta säästöön.

Vierailija
84/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä lailla mies rahoittaa? Maksamalla oman osansa yhteisistä menoista sen sijaan, että loisii naisen lompakolla?

Nainen yleensä kuluttaa kaikki rahansa vaatteiden ja kosmetiikan ostoon, jolloin mies joutuu sitten kustantamaan molempien elämisen.

Et taida tuntea kovin montaa naista?

Todella harvoin on tullut vastaan nainen, joka käyttää rahaa järkevästi. Yleensä rahaa uppoaa naisilla vaatteiden ja kosmetiikan lisäksi uusiin huonekaluihin, auton korjauksiin ja lemmikkien lääkärilaskuihin ym. Äkkiä laskuja kertyy niin, ettei niitä kaikkia pysty maksamaan. Tässä vaiheessa mies tulee apuun taloudellisesti.

Alkoi hymyilyttämään tämä ulostulo. Totta, naiset varmaan monesti käyttävät enemmän rahaa kosmetiikkaan. Sisustamisesta en nyt tiedä, jonkun uuden tyynyn saa parilla kympillä eikä kukaan tuntemani nainen osta vaikka uutta sohvaa parin vuoden välein. Mutta sitten se toinen puoli eli miesten käyttämä raha elektroniikkaan, peleihin tai mitä noita nyt on. Kun naisten ostokset ovat usein kympeissä niin miehillä puhutaan satasista ja tuhansista. Eikä siinä mitään, sen kuin ostavat jos rahaa on. Mutta edelleen ihan turha paukutella henkseleitä kun joutuu osallistumaan myös niihin yhteisiin kustannuksiin. Ei naisten tehtävä ole kustantaa sinun syömisiä tai asumisia. Maksat oman osasi ja teet lopuilla mitä lystäät. Vaimosi ei ole äitisi eikä hänen tarvitse elättää sinua.

Naisella on yleensä kissa, koira ja kani. Niiden rokotukset, siruttaminen ja lääkärilaskut tulee todella kalliiksi.

Tää on oikeasti nyt vähän naurettavaa. Väitätkö todella, että naisten harrastukset on keskimäärin kalliimpia kuin miesten ja että vielä maksattavat ne miehillä...?

...Ai niin, unohdin, että ne miehen harrastukset ja muu rahankäyttö onkin vain tarpeellinen pakollinen meno....

Vierailija
85/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa ja mulla on hyvä mies.

Silti näen selkeästi, miksi yhä useampi nainen jää sinkuksi omasta tahdostaan. 

Oma mieheni tekee paljon sellaisia juttuja, joita ei varmastikaan edes itse tiedosta- sotkee, jättää kaiken lojumaan eikä kykene ottamaan koppia jutuista jotka 99% naisista tajuaa sanattomastikin. On tosi raskasta aina pyytää erikseen että voisitko viedä/tehdä/muistaa, ja väsyttävää riidellä aina samoista jutuista. Miehet usein heittäytyvät ikäänkuin lapsen asemaan kodin suhteen, ja toisaalta loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten, jos eivät saa tehdä asioita just omalla erikoisella tavallaan. 

Esimerkki: lapselle on tulossa yökylään kavereita, mies tietää tästä. Olen sanonut että sitä ennen pitää tehdä kotityö x, joka on miehen vastuulla. Mies on että juujuu, kyllä hän tekee. Päivää ennen yökyläilyä kysyn, onko homma x jo hoidettu? No arvatkaa, onko. Pyydän tekemään, mies harmistuu kun ei saa vitkutella asian kanssa loputtomiin (en puutu itse tapaan jolla sen tekee). Sitten tekee ja kiukuttelee. 

Minä teen meillä 90% kotitöistä ihan omasta tahdostani. Mies ei saa tehtyä loppua 10% ajallaan, vaan keskittyy pelkästään itseään kiinnostaviin juttuihin. Ei myöskään löydä luontevaa rutiinia niihin, vaan saan huomautella ja pyytää. Jostain syystä sama mies tekee työtä, jossa oman työpisteen pitäminen siistinä on vaatimus, eikä siinä ole mitään ongelmia.

Ps. Tähän on turha tulla viisastelemaan että ei oo pakko siivota tai järjestää lapselle yökyläilyjä. Miesten ratkaisu aika usein on se omaa napaansa lähinnä oleva, mutta se ei aina ole se paras tai reiluin. 

Vierailija
86/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rahoittaa? Mitä ne rahoittaa? Omat kumppanini ovat ainakin pitäneet huolen, että kaikki menee tasan puoliksi.

Ap taitaa puhua niistä top 1% naisista, joille kaikki drinkeistä autoihin tulee ilmaiseksi ihailijoilta

Kysymys on muustakin kuin rahasta. Jos nainen käy sinkkuna joka päivä kahvilassa ja 4 kertaa viikossa ravintolassa syömässä. Mies esimerkiksi käy 4 kertaa viikossa kaljalla. Kun he ryhtyvät parisuhteeseen, ei tuollaista elämäntyyliä voi enää jatkaa. Molempien on pakko karsia menojaan.

Vierailija
87/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitteet siitä että suomalaisnainen maksattaisi menonsa suomalaismiehellä ovat pelkkä mihinkään perustumaton vitsi ja osa inceleiden retoriikkaa. 

Suomalaisnaisten työllisyys on tällä hetkellä korkeampi kuin miehillä, vaikka mukaan on laskettu vanhempainvapaalla olevat. 

Lisäksi kaikki tietävät keskivertomiehen piheyden tässä maassa, ja toisaalta naisten tarpeen maksaa itse menonsa ja elämänsä. 

Vierailija
88/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei me kaikki olla Sofia Belorffeja. Top 1% naisilla tarkoitat varmaankin vain ulkonäköä. Omasta, ikisinkun näkökulmasta professori, lääkäri tai joku jollain muulla tapaa yhteiskuntaa voimakkaasti kehittävä tai ylläpitävä nainen edustaa top 1%:aa.

Vierailija
89/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen pitkässä parisuhteessa, mutta näyttää siltä että tämäkin loppuu aikanaan.

Olen seurustellut neljän kanssa ja joitain yhden illan juttuja myös ja näiden vuoksi on rimani noussut hyvin korkeaksi. Työssäkäynnillä ei ole väliä enkä tarvitse elättäjää, mutten enää luota pelkästään ihastumisen tunteeseen. Pitkään tarvitsee tuntea ja se missä en ole valmis kompromisseihin on minun oikeanlainen huomioiminen. Jos ei minun tunteita osaa oikealla tavalla huomioida ja minua kohdella niin juttu ei edes ala.

Vierailija
90/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tee kompromisseja ellen oikeasti tykkää toisesta. Silloin teen kyllä kaikkeni toisen eteen.

Vierailija
91/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on muustakin kuin rahasta. Jos nainen käy sinkkuna joka päivä kahvilassa ja 4 kertaa viikossa ravintolassa syömässä. Mies esimerkiksi käy 4 kertaa viikossa kaljalla. Kun he ryhtyvät parisuhteeseen, ei tuollaista elämäntyyliä voi enää jatkaa. Molempien on pakko karsia menojaan.

Minkä takia te miehet haluatte oikeen korostaa sitä ettei teitä pidä huolia? Tuossa orgasmia käsittelevässä ketjussa naiselle sanottiin orkun kuuluvan naisen hoidettavaksi. Suoraan sanottuna ihmettelen joidenkin sinkkujen naisten suurta intoa hakea miestä. Nainen käytännössä häviää ottaessaan miehen elämäänsä.

Vierailija
92/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ovat pitkän tauon jälkeen valmiita nielemään.

Mä nielen jos saan heti sen jälkeen suudella sua. 

Vierailija
93/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta muilta osin, paitsi että rahoittajaa en etsi. Tienaan omat rahani ihan itse.

T. Ikisinkkunainen

Jos olisit parisuhteessa, sinulle todennäköisesti tulisi kiusaus kuluttaa vieläkin enemmän rahaa vaatteisiin, huonekaluihin, lemmikkien lääkärilaskuihin ym. ja sitten valittaisit miehellesi hitsi kun ei ole rahaa (= maksa mun kahvila- ja ravintolalaskut).

Oma mies välillä vihjailee ja välillä sanoo suoraan, että osta uusia vaatteita, kun näkee minun parsivan reikiä umpeen. Silloin, kun pikaliimalla korjasin kengät, mies nauroi ääneen. Pidän kotona samaa vaatekertaa vuodesta toiseen, toki pesen vaatteita välillä. Muoti ei kiinnosta ja mukavuus edellä mennään.

Vierailija
94/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän kiinnostava nainen, sitä enemmän hänellä on yleensä vaatimuksia miehelle. Hämmästyttävää kyllä, mitä paremman näköinen nainen, sitä vähemmän on itseasiassa vaatimuksia miehelle. Heillä on yleensä miehistä positiivisempia kokemuksia, kuin rumilla naisilla.

Itse asiassa rumalla naisella on luultavasti kauniiseen verrattuna paljon vähemmän vaatimuksia (etenkin niitä poskettoman röyhkeitä sellaisia) mutta miehelle ne vähätkin vaatimukset tuntuu kohtuuttomilta, kun niiden asettaja on ruma nainen. Kauniin naisen ikävä käytös ja tossuttava asenne sen sijaan menee kuin vesi hanhen selästä tai nähdään jopa ihanan luonteikkaana käytöksenä. Miehillä itselläkin on isommat vaatimukset rumille naisille ja ihan jo näiden vaatimusten noudattamatta jättäminen nähdään naisen hankalana luonteenpiirteenä samalla, kun kauniille naisille vastaavia vaatimuksia ei edes esitettäisi.

Ruma nainen kun nähdään ikään kuin hyyryläisenä tässä maailmassa ja hänen on osoitettava kiitollisuutta koko yhteiskunnalle, mutta etenkin hänet huolineelle miehelle ahkeruudella, nöyryydellä ja säyseydellä. Kauniille naiselle sen sijaan mies itse osoittaa vastaavaa kiitollisuutta.

Me rumat naiset kyllä nähdään teidän lävitse, miehet, me tunnetaan teidät paljon kauniita naisia paremmin. Laskette filtterinne niin usein meidän seurassa kun unohdatte että me ollaan olemassa

Vierailija
95/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmosta kun on tottunut olemaan sinkku. Miehet antavat sen hetken kun antavat

T.ikisinkkunainen

Vierailija
96/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei me kaikki olla Sofia Belorffeja. Top 1% naisilla tarkoitat varmaankin vain ulkonäköä. Omasta, ikisinkun näkökulmasta professori, lääkäri tai joku jollain muulla tapaa yhteiskuntaa voimakkaasti kehittävä tai ylläpitävä nainen edustaa top 1%:aa.

Juu, no tämä on sitten ihan oma keskustelunsa

Vierailija
97/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on yleensä kissa, koira ja kani. Niiden rokotukset, siruttaminen ja lääkärilaskut tulee todella kalliiksi.

Paskaako se sulle kuuluu, mitä naisella on ja kuinka kalliiksi tulee.

Vierailija
98/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä lailla mies rahoittaa? Maksamalla oman osansa yhteisistä menoista sen sijaan, että loisii naisen lompakolla?

Nainen yleensä kuluttaa kaikki rahansa vaatteiden ja kosmetiikan ostoon, jolloin mies joutuu sitten kustantamaan molempien elämisen.

Miksei miehille sitten kelpaa meikkaamaton ja nukkavieruissa vaatteissa viihtyvä nainen? Itse te sen valinnan teette, naisen ulkonäköön käyttämä rahamäärä selviää yhdellä vilkaisulla.

Hyvältä näyttäminen on taitolaji. Ei siihen paljoa rahaa vaadita.

Eli sinä olet se palstan mies,joka linkitti Elsa Hoskin kuvan,kun kysyttiin,miltä näyttää söpö naapurintyttö. Elsa Hosk oli kuvassa kivasti toppatakki päällä kivassa pakkassäässä ja näytti aamukasteen raikkaalta. Semmoiselta luonnonkauniilta,hiukset pehmeästi pörrölöä. Siihen ei tarvitse kuin laittaa vaatteet päälle ja kävellä pirteä lenkki pakkassäässä. Eikö niin.

Paitsi Elsa on huippumalli, Victorias Secret malli. Tuommoinen fysiikka eli pituus vartalon malli,kasvojen luusto ja hiukset on ehkä 1/100 000 0. Ja se kuva: kuvaa on otettu kokp päivä, vaatteet ovat huippukalliita designervaatteita, ennen kuvaa on meikattu ja hiuksia laitettu muutama tunti. Ja kuva on vielä stailattu.

Että sinäkin voit näyttää Henry Cavillilta, se on vain taitolaji.Mikä on sinun tekosyysi olla näyttämättä?

En tiedä, kuka on Elsa Hosk, mutta sen verran on naisista kokemusta, että tiedän asian olevan näin. Markettimeikit ja kirppisvaatteet riittävät, kun on kykyä ja tyylitajua. Rumat toki voivat joutua turvautumaan ihan kirurgiaankin.

Vierailija
99/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en tee kompromisseja ellen oikeasti tykkää toisesta. Silloin teen kyllä kaikkeni toisen eteen.

Tämä on kätevää, sillä olen melko joustamaton ihminen loppujen lopuksi. Vaikka tykkäisin toisesta kuinka paljon, en silti halua tehdä kompromisseja missään tärkeässä asiassa. Minusta se heikentää suhteen laatua.

Vierailija
100/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo pitää siltä osin paikkaansa, että olen mitoittanut oman elämäni tulojeni mukaan. Jos vaikka alkaisin tapailemaan miestä, joka harrastaa intohimoisesti golfia ja haluaisi minut sinne mukaan, ei multa löytyisi tuohon millään varoja, joten en todellakaan joustaisi. Mutta paljon mielummin olen harrastamatta kenenkään kanssa golfia, koska en pidä golfista ja valitsen ne harrastuksenikin ihan omien mieltymyksieni mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi