Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Fagerström: Jos mä politiikkaa jatkan, kyllä mä haluan pääministeri jossain vaiheessa olla

Vierailija
30.08.2023 |

No niin, Orpo syrjään, Fagerström tilalle 😅

Kommentit (454)

Vierailija
421/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus teki musta vasemmistolaisen.

Sama. Tai tähän asti olin vielä siinä-ja-siinä, mutta Noora teki minusta vasemmistolaisen.

Ja koulutettu olen, moninkertaisesti paremmin kuin Noora, töissä ja ansaitsen hyvin. Mutta en voi käsittää miten joku voi ajatella ja puhua muista ihmisistä noin kammottavasti. Eukkohan on täysi sosiopaatti ja psykopaatti.

Toinen sama. Olen sitoutumaton sivistysporvari, ja äänestänyt usein liberaalia kokoomusta tai Rkp:tä. Sopivat ehdokkaat on nyt kokkareilta loppu, joten viime vaaleissa äänestin jo vasemmistoa.

Minä äänestän Pekka Haavistoa, joka mielestäni ei edusta ei oikeistoa eikä vasemmistoa vaan maltillista keskitietä.

Vierailija
422/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstapersu kirjoitti:

Mistä te kommarit keksitte noita yritystuki höpinöitä? Fagerström on tuskin saanut mitään tukia, ja suurin osa yritystuista on verotukia.

Yritystuet ovat julkisia ja viimeiseksi koronan aikana he nostivat veronmaksajien piikkiin 1.5 milj. euroa koronatukea eli yhteiskunnan tukia.

Äärioikeiston älykkyyden ja sivistyksen huomaa viimeistään siinä, kun he eivät edes viitsi tarkistaa faktoja, vaan toisten suuri halveksunta kuitataan kertomalla, kuinka muut ovat kommareita tai vassareita, jos sattuu olemaan erimieltä asioista, vaikka esim. eduskuntavaaleissa äärioikeisto persujen kannatus oli vain 20%, samoin Kokoomus ja muut puolueet edustaa 60% ja todellinen vaalivoittaja oli viime vaaleissa 32% nukkuvien puolue äänioikeutetuista, jotka eivät sitä oikeutta käyttäneet, josta osa varmasti on tämänkin puljun asiakkaita, jotka käyttävät valtaansa, olla ostamatta heidän tuotteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus teki musta vasemmistolaisen.

Sama. Tai tähän asti olin vielä siinä-ja-siinä, mutta Noora teki minusta vasemmistolaisen.

Ja koulutettu olen, moninkertaisesti paremmin kuin Noora, töissä ja ansaitsen hyvin. Mutta en voi käsittää miten joku voi ajatella ja puhua muista ihmisistä noin kammottavasti. Eukkohan on täysi sosiopaatti ja psykopaatti.

Toinen sama. Olen sitoutumaton sivistysporvari, ja äänestänyt usein liberaalia kokoomusta tai Rkp:tä. Sopivat ehdokkaat on nyt kokkareilta loppu, joten viime vaaleissa äänestin jo vasemmistoa.

Minä äänestän Pekka Haavistoa, joka mielestäni ei edusta ei oikeistoa eikä vasemmistoa vaan maltillista keskitietä.

Luulen, Kokoomuksen ja Stubbin äänet valuvan nyt Haaviston laariin..

Tälläiset puheet ei tee hyvää Kokoomukselle.

Sivistynyt ja fiksu ihminen, vaikka ajattelisi niin, ei sano sitä ääneen, puhumattakaan, että antaa lehdistölle ja median riepoteltavaksi.

Vierailija
424/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora, susta ei tule koskaan pääministeriä. Ei koskaan.

Vierailija
425/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta ei tule edes toisen kauden kansanedustajaa.

Vierailija
426/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan Purrastakin ainakin ministeri, vaikka on selvästi persoonallisuushäiriöinen. Ei ole poliitikon hommiin kummoisia vaatimuksia. Köyhien haukkuminen riittää.

Vierailija
427/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan Purrastakin ainakin ministeri, vaikka on selvästi persoonallisuushäiriöinen. Ei ole poliitikon hommiin kummoisia vaatimuksia. Köyhien haukkuminen riittää.

No, persuilla erilaiset häiriöt, ongelmat ja se, ettei ole se penaalin terävin kynä, ovat vaan sulkia hattuun.

Vierailija
428/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla hyvä, että nämä noorat, riikat, vilhelmit, willet, petterit ym. tulevat julki. Ettei ole vaan sumuverhoa ja suojaa kaiken perseilyn edessä.

Ihmiset näkevät millaisia ihmisiä ovat pohjimmiltaan ja oikeasti. Tyhmyys, pohjaton itsekeskeisyys ja valehtelu ei ole sitä, mitä ihmiset poliitikoilta odottavat.

Vierailija
429/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin laski kynnystä ryhtyä pääministeriksi. Riittää, että olet kunnianhimoinen nuorehko ja nätti nainen.

Nyt tämä politiikka Suomessa alkaa olemaan suuri vitsi. Tai ainakin sirkushuvia kansalle. Että näin maa makaa.

Vierailija
430/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pressaehdokas sitten. 

Vierailija
431/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen poliitikon yleistyypille on ominaista tietty tuhruisuus, epävarmuus, määrittelemättömyys. Tyyppi ei ole epäselvä vain kansalle vaan myös itselleen. (Matti Kurjensaari)

Vierailija
432/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten kitinää.

Vierailija
433/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää oikeissa töissä on ollut kokkareiden työministeri Arto Satonen?

Vastaus: Ei yhtään. Satosen vanhemmat on superrikkaita kiinteistöporhoja Vammalassa, anteeksi, SASTAMALASSA! Eipä ole pojan tarvinnut töitä ikinä tehdä.

Vierailija
434/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja k yrpä kyttä puolisoksi.

Vierailija
435/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran Wikipedia-sivu on aika koominen tällä hetkellä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Noora_Fagerström

Noora Fagerström

Noora Karoliina[1] Fagerström (s. 1985[2]) on suomalainen yrittäjä ja poliitikko, joka tunnetaan Jungle Juice Barin perustajana. Hän perusti yrityksen vuonna 2010 yhdessä miehensä Petteri Fagerströmin kanssa.[3][4] Vuoden 2023 eduskuntavaaleissa Fagerström valittiin kansanedustajaksi kokoomuksen ehdokkaana Uudenmaan vaalipiiristä.[5]

Fagerström on koulutukseltaan ylioppilas, kuntosaliohjaaja ja tradenomi.[4] Helmikuussa 2021 hän toimi Nelosen Diili-ohjelmassa Jaajo Linnonmaanneuvonantajana yhdessä Toni Lähteen kanssa.[6] Fagerströmistä ilmestyi marraskuussa 2022 Bazarin kustantama, Laura Frimanin kirjoittama kirja Menestysresepti.[7]

Kohu vähätuloisiin suhtautumisesta

Fagerström sanoi elokuussa 2023 Iltalehden haastattelussa, että huonoista työntekijöistä pitää päästä eroon eikä pieni lapsi ole syy olla tekemättä töitä. Fagerströmin mukaan suurituloisten veroedut ovat ansaittuja ja leikkausten kohdistuminen pienituloisille on oikein. Fagerströmin mielestä Suomessa on myös liian helppoa elää tukien varassa. Fagerström myös kehotti jättämään ulkomaanmatkan väliin, mikäli rahat eivät riitä menemään yksityiseen terapiaan.[8] Fagerström esitti myös käsityksenään, että Suomessa pyritään kaikin tavoin estämään ihmisten varallisuuden kerryttäminen ja että kaikki oikeasti varakkaat ja todella hyvätuloiset muuttavat Suomesta pois, jos voivat.[9]

Vierailija
436/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora ja Mika Aaltola ois sopineet hyvin yhteen.

Vierailija
437/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin Noora ja se Vastaamon Ville olisivat hyvä pari. Kaksi epäonnistunutta huijaria.

Vierailija
438/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös erityisopettaja. IL 29.8

Ja ihan hyvä myös imuroimaan kalusta spermat. Oli tosin aika tylsä kännipano taannoin. Tuskin paljoa muistaa. ;)

Vierailija
439/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myöhäistä. Voin jo nähdä sieluni silmin 7-päivää lehden kannen: "Salamarakastuminen vaikka olimme kumpikin suhteessa tahoillamme!"

Ei muuta kun lemppaa portsarin, kun pakkaslokero tyhjenee.

Vierailija
440/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän hyvin mitä Fagerström tarkoitti, mutta valtaosa ei halua ymmärtää. Voi sitä volinaa, jos sinä olisit palkannut jonkun omaan firmaasi ja olisi laiska yms. sailuttaja. Voi sitä valitusta.

Ja on lukuisia jouteneläjiä tuilla. Tunnen monia.

Tämän takia se yksi julkisen johtajakin sopi työntekijän kanssa ettei tarvi tulla töihin, vaikka palkka juoksee. Ymmärrän häntäkin siinä asiassa.