Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Fagerström: Jos mä politiikkaa jatkan, kyllä mä haluan pääministeri jossain vaiheessa olla

Vierailija
30.08.2023 |

No niin, Orpo syrjään, Fagerström tilalle 😅

Kommentit (454)

Vierailija
361/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnisen kolumni tänään kyllä osui naulan kantaan.

Vierailija
362/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tämän kohun jälkeen voi heittää hyvästit eduskunta uralle ja pääministeriydelle.

Siirtyy Persuihin joissa tämä on vain sulka hattuun ja tie pääministeriksi on yhä auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta vuosikymmeniä äänestäneenä, monesti miettinyt onkohan se kuitenkaan fiksuin valinta tavalliselle hyvin toimeentulevalle palkansaajalle. En ole kuitenkaan myötätunnoton ja pystyn ajattelemaan muutenkin kuin omien subjektiivisten kokemusten ja tuttavien kautta, joilla Noora tuntuu faktansa tekevän. Jos Kokoomus valitsee Nooria, niin nyt saa Kokoomus riittää. Kiitos Noora että edesautoit päätoksessäni.

Sama täällä. Äänestän vastalauseeksi Pekka Haavistoa.

Vierailija
364/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoi itsestään kyllä todella yksinkertaisen kuvan. Jokainen yrittäjä joka yrityksensä on nollasta perustanut tietää kyllä tasan tarkkaan ettei yksinään pelkällä asenteella pääse kovin pitkälle ja sitten tämä yksi tulee kertomaan kuinka ihan itse omalla asenteellani tämän yritykseni perustn ja kasvatin.

Kokoomuksessa on fiksua ja koulutettua porukkaa ja niitä asiallisia yrittäjiä ja yhden edustajan jutut nyt vaikuttaa negatiivisesti koko puolueeseen ja kaikkiin yrittäjiin.

Mistä näitä fiksuja kokoomuslaisia löytyy kun itse pääministerikin on sitä mieltä että täyttä asiaa puhuu Fagerström, sanamuotoja olisi vaan voinut hioa?

No eipä se Orpo oikein muutakaan voi kun olla samaa mieltä. Julkisesti puolue ei oikein voi irtisanoutua oman edustajansa puheista. Kulissien takana ne keskustelut ja erimielisyydet käydään.

Politiikassa on hyvin tärkeää että puolueissa pysytään julkisesti yhtenä rintamana.

Vierailija
365/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Fagerström olisi huonompi kuin Marin.

Vierailija
366/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hyvin mitä Fagerström tarkoitti, mutta valtaosa ei halua ymmärtää. Voi sitä volinaa, jos sinä olisit palkannut jonkun omaan firmaasi ja olisi laiska yms. sailuttaja. Voi sitä valitusta.

Ja on lukuisia jouteneläjiä tuilla. Tunnen monia.

Vierailija
367/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kommarit keksitte noita yritystuki höpinöitä? Fagerström on tuskin saanut mitään tukia, ja suurin osa yritystuista on verotukia.

Vierailija
368/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fag xDD

Vierailija
369/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstapersu kirjoitti:

Mistä te kommarit keksitte noita yritystuki höpinöitä? Fagerström on tuskin saanut mitään tukia, ja suurin osa yritystuista on verotukia.

Mitä persulikokkare ei ymmärrä nyt...

Vierailija
370/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstapersu kirjoitti:

Aivan TUKIA. Mutta Kokkareen tukihan on eri asia kuin köyhän tuki. Se on tärkeämpi, koska Kokkare on Parempi Ihminen.

Vierailija
371/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän hyvin mitä Fagerström tarkoitti, mutta valtaosa ei halua ymmärtää. Voi sitä volinaa, jos sinä olisit palkannut jonkun omaan firmaasi ja olisi laiska yms. sailuttaja. Voi sitä valitusta.

Kyllä, koko Suomen kansa on ymmärtänyt, mitä Fäg- Ström sanoi.

Vierailija
372/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alkaa akan haikalan hymy hyytymään?

Vierailija
373/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai haluaa Noora olla Suomen ensimmäinen wt-pääministeri.

Miten niin ensimmäinen?

Kuka muu PM on osallitunut realitysarjaan? Ei kukaan.

Marin on kiertänyt kaikki wt-televisio-ohjelmat.

Niin mitkä?

Vierailija
374/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noora Fagerström: Jos mä politiikkaa jatkan, kyllä mä haluan pääministeri jossain vaiheessa olla"

Joo ja elämän callu mukana :D 

Vierailija
375/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnisen kolumni tänään oli kyllä erittäin hyvä. Totta joka sana.

Vierailija
376/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertonee lähinnä sinun tuttavapiiristäsi, että tunnet monia.

Minä tunnen enemmän meitä, jotka haluaisimme töihin, mutta emme pääse. Voi johtua siitä, että olen jo kuusikymppinen, eli työmarkkina-arvo on romahtanut. Tuskinpa Fagerströminkään firmaan kelpaisin. Vai onko joku nähnyt siellä töissä muuta kuin nuoria?

Rehellisesti en vain ymmärrä Fagerströmin ajattelua. Miten voi päätellä, että koska asia A onnistui minulta, se onnistuu kaikilta muiltakin? Miten voi olla huomaamatta, kuinka moni asia on muusta kuin omista ponnisteluista kiinni? Miten voi olla noin tietämätön ja omahyväinen?

Vierailija
377/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla peräaukko suun tilalla, kun ulos ei tule muuta kuin sitä itseään.

Vierailija
378/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Fagerström olisi huonompi kuin Marin.

Marin saa puhujana lähes täyden kympin, tämä henkilö 4.

Vierailija
379/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus teki musta vasemmistolaisen.

Vierailija
380/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora Fagerström tuo Susanna Kosken manttelinperijä.