Mirtaa unettomuuteen käyttävät, neuvoja
Miten kauan ennen nukkumaanmenoa olette ottaneet ja millä annostuksella? Tänään olisi tarkoitus ottaa eka setti ja huomenna pitäisi herätä töihin klo. 6.30.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mirtatsapiinia unettomuuteen? Nauti pilatusta aivokemiastasi. On olemassa ihan oikeitakin nukahtamis/unilääkkeitä.
Niitä ei suositella jatkuvaan käyttöön eivätkä nykylääkärit edes määrää kuin Mirtatzapiinia tai Ketipinoria.
Älä hyvä ihminen ota, jos ei ole kokemusta lääkkeestä aiemmin ja vielä noin aikainen töihin lähtö. Kaikki ei reagoi samalla tavalla joten oma kokemus on ainoa millä opit oikean ajoituksen. Itse olin koko seuraavan päivän täysin poissa pelistä, onneksi sain koomailla rauhassa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun tottuu tuohon lääkkeeseen, aamut on vaikeita. Saatat kyllä herätä mutta et päästä sängystä. Kokeile jonkun aikaa niin näet onko hyvä lääke sulle. Illalla kannattaa ottaa 1-2 tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Minä otin pienen sirun ja noin vartin päästä kirjaimellisesti kaaduin sänkyyn. Aivot alkoivat toimimaan vasta puolen päivän jälkeen, mutta kyllä nukuin ja hyvin. Onneksi en tarvi enää. Ja unilääkkeet eivät muuten toimineet, ihan tiedoksi sille yhdelle viisastelijalle.
Mulla ei toiminu ollenkaan, vaikka miten kokeilin, eikä tokkuraa, tai yhtään mitään muutakaan.
Mulla on 15 mg illalla ja otan noin tuntia ennen nukkumaan menoa.
Ei mitään dramatiikkaa, aamu käynnistyy normaalisti.
Ei vaikuta muistiin tai tee tokkuraiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta muistiin tai tee tokkuraiseksi.
Oletko kokeillut toimiiko pienempi annos?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt testaillut lääkettä muutamana yönä. Ensin otin 1/8 tabletista. Tuli hiukan unelias olo mutta unta en saanut. Aamulla oli lievä tokkura joka lähti aamukahvilla. Seuraavana yönä otin 1/4 tabun, tuli selvempi tokkura, tuntui, että olin koko yön horroksessa unen ja valveen rajamailla ja koko seuraava päivä oli tokkurainen ja väsynyt olo. Viime yöksi otin 1/3 tabun, edelleen en nukkunut hyvin, tuossa horroksessa olin ja tahmea ja väsynyt olo tänään. Lisäksi samaan aikaan, kun lääkkeen vaikutus alkaa tuntua tuntuu, että alkaa sydän jumputtaa (täminulle tulee herkästi lisälyöntejä). Ensi yöksi aion vielä kokeilla puolikasta. Alkaa kyllå tuntua, ettei tämä lääke taida valitrttavasti toimia minulla. Ap
Kuulostaa todella terveeltä. Jatka ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun tottuu tuohon lääkkeeseen, aamut on vaikeita. Saatat kyllä herätä mutta et päästä sängystä. Kokeile jonkun aikaa niin näet onko hyvä lääke sulle. Illalla kannattaa ottaa 1-2 tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Minä otin pienen sirun ja noin vartin päästä kirjaimellisesti kaaduin sänkyyn. Aivot alkoivat toimimaan vasta puolen päivän jälkeen, mutta kyllä nukuin ja hyvin. Onneksi en tarvi enää. Ja unilääkkeet eivät muuten toimineet, ihan tiedoksi sille yhdelle viisastelijalle.
Voin ottaa Mirtatsapiinin vaikka klo 22 ja voisin valvoa tuntikausia, mutta kannattaa mennä sänkyyn noin tunnin päästä, optimaalisin teho mulla.
Ollut käytössä vuosia, ei tottumista tai toleranssin kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta muistiin tai tee tokkuraiseksi.Oletko kokeillut toimiiko pienempi annos?
Olen kokeillut puolikkaalla tabletilla mutta 15 mg on mulle sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirtatsapiinia unettomuuteen? Nauti pilatusta aivokemiastasi. On olemassa ihan oikeitakin nukahtamis/unilääkkeitä.
Niitä ei suositella jatkuvaan käyttöön eivätkä nykylääkärit edes määrää kuin Mirtatzapiinia tai Ketipinoria.
Kyllä määräävät kun löytyy oikea lääkäri. Mirtatsapiini, ketiapiini ja muit psykoosimömmöjä ei parin vuosikymmenen päästä edes saa määrätä unettomuuteen ja niitä kauhistellaan kuin talidomidia nykyään. Noista on ollut jo vuosia niin paljon tutkimusdataa, ettei kukaan voi vedota mihinkään: "en tiennyt ja uskoin lääkäriä"-satuihinkaan.