Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikki lääkkeet olisit reseptivapaita, googlaisitko itse sairautesi ja ostaisit itse lääkkeen apteekista?

Vierailija
28.08.2023 |

USA:ssa moni köyhä googlaa oman sairauden ja tilaa lääkkeet netistä tai käy hakemassa ne Meksikosta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sitä joutuu nykyään tekemään. Lääkäreiltä saa vaan jonkunlaista ensiapua ja kortisonia joka vaivaan. Varsinainen hoito on tehtävä itse.

Vierailija
2/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvattaisin omat lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunnen itseäni jo että tiedän mitä tarvitsen ja ostan katukaupasta.

Vierailija
4/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja nykyään jo niin teen. Kaikki kallistunut liikaa. Leikkaukset yms. teen myös itse. Suurin leikkaus jonka olen itselleni tehnyt on avosydänleikkaus. Vaatii peilejä paljon ja taitoa mutta helppoa kun sen osaa!

Vierailija
5/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon terveydenhoitokulut nousisivat kun kaikki vetäisivät ties mitä lääkkeitä sekaisin?

Vierailija
6/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ehkä, jostain hyhmäisestä katukaupasta en.

Vierailija
7/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukaupasta ei koskaan tiedä jos tavata on vaikka kuljetettu jonkun peräsuolen sisällä. Itse en haluaisi esim Panacodia selkäsärkyyn joka on viipynyt jonkun peräisuolessa mutta joillakin ihmisillä on erilaiset preferenssit.

Vierailija
8/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katukaupasta ei koskaan tiedä jos tavata on vaikka kuljetettu jonkun peräsuolen sisällä. Itse en haluaisi esim Panacodia selkäsärkyyn joka on viipynyt jonkun peräisuolessa mutta joillakin ihmisillä on erilaiset preferenssit.

Nyt oli puhe apteekissa olevista lääkkeistä.

Vierailija
9/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Never.

Asiantuntemuksen ei riittäisi siihen.

Minulla ei olisi mitään käsitystä eri lääkkeiden yhteusvaikutukista.

Eikä annostuksista.

Eikä minulla totisesti ole pienintäkään halua, vielä tässä iässä, kuolla ennen aikojaan, vääriin lääkkeisiin, niiden vääriin annosteluun, eikä kärsiä helvetillisiä oireita: kipuja, oksentamista, päänsärkyä, huimausta ja muita vastaavia oireita, VAIN siksi, etten tiedä miten eri lääkkeet vaikuttavat, yhdessä otettuna.

M 28, 1.tyypin diabeetikko.

Vierailija
10/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panacod on apteekkilääke.

Vierailija
11/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun laajakirjoisen antibioottikuurin saattaisin hätätilanteessa syödä jos olisin jossain korvessa ja räkätauti kestänyt kuukauden ja sattuisi ne antibiootit just olemaan siinä sattumoisin.

Ihan vinkki vitosena, että kannattaa tarkoin miettiä noita lääkityksiä, monilla lääkkeillä saattaa olla haitallisia yhteisvaikutuksia, tai ne heikentävät toisen lääkkeen tehoa.

Myös oma fyysinen tila kannattaa ottaa huomioon ennen kuin niitä lääkkeitä alkaa tohtoroida itselleen, tavallisilla särkylääkkeilläkin on päädytty elinsiirtojonoon.

Vierailija
12/12 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panacod on apteekkilääke.

Niin tietenkin. Suomessa lääkkeet myydään apteekeissa.

Se ns. katukauppa ja laiton lääkekauppa on erikseen.

Ja huimasti kalliimpaa.

Panacod on reseptilääke, tiettyihin kipuhin. Eikä se edes sovellu kaikille.

Kaikki Panadioli särkylääkkeet rasittavat myös pahasti maksaa..

Niin Panadol, kuin sen vahvempi muoto, reseptilääke Panacod.

Pitkään käytettynä molemmat voivat aiheuttaa maksa-arvojen kohoamista ja maksavaurioita.

Ne ovat kuitenkin vatsalaukukke ja suolistolle armollisempia kipulääkkeitä, kuin MUUT TULEHDUS KIPULÄÄKKEET.

Siksi niitä määrätään nykyisin niin usein js paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi