Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa säädetään Suomen eli minua ja sinua, meitä jokaista koskevat lait. Se on yksi tärkein osa Suomen hallintoa. Millaiset arvot ovat Kokoomuksen kansanedustajilla. Ovatko arvot vailla empatiaa, kivikovia vai heikoista huoltapitäviä. Olen aikaisemmin kannattanut Kokoomusta, mutta nyt vaikuttaa tapahtuneen arvomuutos. En tunnista enää kokoomuslaisia arvoja.
Mitä empatiaa tarvitaan numeroiden laittamisessa järjestykseen? Täällä köyhät valittaa, että miksi heistä ei tehdä rikkaita toisten ihmisten rahoilla. Ei se nyt vaan ole mahdollista, pitäisi tuottaa jotain lisäarvoakin.
Iltalehti on nyt julkaissut koko haastattelun luettavaksi. Enkä näe tuossa mitään kohun arvoista. Tekemällä tehty juttu ja klikki otsikko.
Noora puhui ihan täyttä asiaa, että työkykyiset täytyy saada töihin jotta voi saada sillä rahaa. Ja työtä tekemällä hyvinvointi lisääntyy.
Siitä olen erimieltä, että vaikka joku olisi ollut vuoden työttömänä nii kyllä hänetkin voi ottaa töihin, koska hän hakee töitä jotta saa rahaa, jos hän ei saa paikkaa hän jää työttömäksi.
Mutta muuten en löytänyt mitään kohua uutisesta. Lehti tehnyt tekemällä tehnyt uutisen ja otsikko näyttää pahemmalta mitä koko litteroitu haastattelu ei.
Ei ihme ettei kansanedustajat suostu kohtaa enää haastateltavaksi.
Ja tuota kritiikkiä aivan turhaa mitä vasemmisto ruikuttaa, nyt kun iltalehti on litterointi version julkaisut nii olisi voinut nuo kritisoijat vähän odottaa, mutta nykyään kirjoitetaan mitä sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tolla naisella on itselläänkin ainakin näpistysten muodossa rikoshistoriaa, niin kysyn että missä ajassa näpistys vanhenee? Eli milloin se ei enää vaikuta työnsaantiin jne? Varmaan ajaudun tälle Nooran tielle ensi vuoden puolella. Itse hän ainakin suhtautuu aika kevyesti tekosiinsa, joten ei kai se loputtomiin vaikuta. Ei ole ainakaan hänen uraansa vaikuttanut.
10- vuodessa, voi olla että pelkkä näpistys jopa aiemmin.
Mutta Nooran mukaan niitä näpistyksiä oli paljon. Oli hänelle elämäntapa miten sai kalliita vaatteita ja meikkejä. Joten ei ollut kyse yhdestä näpistyksestä vaan varastamiseen perustuva elämäntapa jonka motiiveina olivat ahneus ja kateus.
Järkyttävää! Haluatko miljonääriksi a la Noora. Köyhä oli minunkin lapsuuteni, töitä jouduin tekemään aivan järkyttävän määrän, mutta ikinä en edes tikkaria varastanut, ei tullut mieleenkään. No, minusta ei tullutkaan miljonääriä eikä tuollaista oksettavaa tyyppiä eikä puolisoni lähettele tappouhkauksia kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla ihmisen, että kirjoittaa ensin kirjan siitä, miten on varastellut itse nuorena, sijoittanut mm lapsilisät firmaansa ja ukkonsa pakastimessa säilytetty rahat, joiden alkuperä ei ole tiedossa, ja miten itse palkkaa vaan nuoria ja teinejäja sitten alkaa haastattelussa itse kritisoimaan Suomen sosiaaliturvaa ja työllisyysturvaa?
Pieni korjaus, nuoria, hyvännäköisiä teinityttöjä.
Ai miksi? Seksi myy.
Epäkunnoittavaa? Vinksahtanutta? Kyllä.
Miksiköhän tämä pieni seikka on unohdettu ihan kokonaan....
luuletko, että Jungle Juice Barin asiakaskunta koostuu keski-ikäisistä miehistä, joita kiinnostaa siiansiemenistä taiottu hunajapirtelö, vaikka siellä kassan takana olisi minkälainen ruoto?
En usko että tässä on seksin kanssa mitään tekemistä, vaan JJB haluaa että heidän yleisilme on terveellisten elämäntapoja esille tuova. Valinta hoikan, timmin, sporttisen naisen vs. plösön transnaisen välillä on no brainer kenelle tahansa (normaalin järjen omaavalle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla ihmisen, että kirjoittaa ensin kirjan siitä, miten on varastellut itse nuorena, sijoittanut mm lapsilisät firmaansa ja ukkonsa pakastimessa säilytetty rahat, joiden alkuperä ei ole tiedossa, ja miten itse palkkaa vaan nuoria ja teinejäja sitten alkaa haastattelussa itse kritisoimaan Suomen sosiaaliturvaa ja työllisyysturvaa?
Ai miksi? Seksi myy.
Ja media on hehkuttanut firmaa vuosikymmenen ja tehnyt tästä naisesta sankarin, jolla avautui televisio-ohjelmat ja kansanedustajuus. Mikähän olisi ollut miehen kohtalo, jos joku mies palkkaisi palveluyritykseensä vain nuoria ja hyvännäköisiä teinityttöjä?
Vierailija kirjoitti:
En usko että tässä on seksin kanssa mitään tekemistä, vaan JJB haluaa että heidän yleisilme on terveellisten elämäntapoja esille tuova. Valinta hoikan, timmin, sporttisen naisen vs. plösön transnaisen välillä on no brainer kenelle tahansa (normaalin järjen omaavalle).
Salli mun nauraa. Joo, otetaan tänne meille töihin vaan sellaisia lähes 18 vuotiaita tyttöjä ja puetaan ne tällaisiin tiukkoihin trikoisiin, ihan vaan koska tää tuo sellaiset terveysvibat.
Jep jep....
Eikä mitään muuta motiivia ole, eihän? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Joo, otetaan tänne meille töihin vaan sellaisia lähes 18 vuotiaita tyttöjä ja puetaan ne tällaisiin tiukkoihin trikoisiin, ihan vaan koska tää tuo sellaiset terveysvibat.
Jep jep....
Palkkatason vuoksi tuossa yrityksessä ei suostu työskentelemään yhtään vanhemmat. Eikä miehiä kiinnosta Juice Barin mehut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa säädetään Suomen eli minua ja sinua, meitä jokaista koskevat lait. Se on yksi tärkein osa Suomen hallintoa. Millaiset arvot ovat Kokoomuksen kansanedustajilla. Ovatko arvot vailla empatiaa, kivikovia vai heikoista huoltapitäviä. Olen aikaisemmin kannattanut Kokoomusta, mutta nyt vaikuttaa tapahtuneen arvomuutos. En tunnista enää kokoomuslaisia arvoja.
Mitä empatiaa tarvitaan numeroiden laittamisessa järjestykseen? Täällä köyhät valittaa, että miksi heistä ei tehdä rikkaita toisten ihmisten rahoilla. Ei se nyt vaan ole mahdollista, pitäisi tuottaa jotain lisäarvoakin.
Juurihan tässä tehtiin köyhästä miljonääri? Perusti firman jota ei saanut kannattamaan, nosti miljoonaluokan tuet veronmaksajien rahoja, myi osuutensa puljusta ja viettää nyt hulppeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatason vuoksi tuossa yrityksessä ei suostu työskentelemään yhtään vanhemmat. Eikä miehiä kiinnosta Juice Barin mehut.
Ei niin, mutta työntekijöiden perseet näyttää kiinnostavan kovastikin.
ps. hetken töissä ko. lafkassa, ikävä kyllä.
Nuorille ei tarvitse myöskään maksaa paljoa palkkaa, koska koulutusta ei ole tai se on kesken, eivätkä läheskään kaikki tunne oikeuksiaan, joten heitä on helpompi pompotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Seksi myy.
luuletko, että Jungle Juice Barin asiakaskunta koostuu keski-ikäisistä miehistä, joita kiinnostaa siiansiemenistä taiottu hunajapirtelö, vaikka siellä kassan takana olisi minkälainen ruoto?
Terveellisiä elämäntapoja on ainakin sillä tappouhkauksia suoltavalla kahelilla. Sen terveellisempiä ei tässä maassa löydy. 😂
Eli vakka on tosiaan kantensa löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep....
No vetoaako nämä 18 vuotiaat naiset JJB asiakaskuntaan? Veikkaan että asiakkaina on valtaosin toisia naisia.
Saatiin Kokoomukselle uusi Susanna Koski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tässä tehtiin köyhästä miljonääri? Perusti firman jota ei saanut kannattamaan, nosti miljoonaluokan tuet veronmaksajien rahoja, myi osuutensa puljusta ja viettää nyt hulppeaa elämää.
Niin. Koskahan tämä miljonääri maksaa saamansa tuet takaisin? Se kiinnostaa minua suunnattomasti varsinkin tämän kansanedustajan suunaukomisen jälkeen.
Nämä mehubaarit on usein aseteltu niin, että keski-ikäiset miehet voi tiirailla ravintoloista näitä tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koskahan tämä miljonääri maksaa saamansa tuet takaisin? Se kiinnostaa minua suunnattomasti varsinkin tämän kansanedustajan suunaukomisen jälkeen.
Ne rahat on hassattu jo. Vastaus on, ei koskaan.
Mielenkiintoista sinänsä että tuokin summa on juuri sitä velkataakkaa jota niin kovasti vastustavat....
Valtiovarainministeri on kuuluttanut empatiavapaan politiikan perään, mutta kyllähän näillä empatiaa riittää. Tosin vain toisia rikkaita kohtaan, mutta silti.
En ole muuten koskaan nähnyt nuorta poikaa tuolla myyjänä.
Alibin tiedot: kansanedustaja Noora Fagerströmin mies hakattiin Espoossa, huusi vaimoaan apuun
Kohuissa ryvettyneen kansanedustaja Noora Fagerströmin kehonrakentajamies hakattiin pahanpäiväisesti Espoossa maanantain ja tiistain välisenä yönä. Vaimonsa sukunimen mieskallujen tapaan ottanut Petteri oli silminnäkijöiden mukaan esitellyt kömpelöitä karatepotkuja ja hauislihaksiaan, kun paikalle osunut 14-vuotiaiden poikien jengi oli hakannut Petterin niille sijoilleen. Petteri sai tappelun seurauksena lievän aivotärähdyksen ja suuren kolhun egoonsa.
"Petteri veti niin sanotun tuplahauiksen edestä" Alibia lähestynyt silminnäkijä kertoo. Alibi on nähnyt silminnäkijän tapahtumista kuvaaman videon. Videolla Petteri esittelee liikkeitä, joista yksi muistuttaa Karate Kid elokuvassakin nähtyä kuuluisaa kurkipotkua. Seuraavassa hetkessä nuorukaiset käyvät lihaksikkaan Petterin kimppuun. Video päättyy Petterin tuskaiseen avunhuutoon, missä hän vaikuttaa huutavan kansanedustajavaimoaan Nooraa apuun. Petteri Fagerströmin läheiset kallumieskaverit ovat osoittaneet sosiaalisessa mediassaan tukea Petterille. Kokaiinikohuista tuttu entinen jääpalloilija Jere Karalahti lähetti Petterille sydän-, lumihiutale- ja hauisemojit.
Uutinen päivittyy.
Lue Petteri Fagerströmin hakkaamisesta syyskuun Alibista!
Kokoomus ei ole enää aikoihin ollut vanhan rahan sivistyspuolue. Nykyisin kaikki hyväksytään jotka vain suostuvat mukaan tulemaan. Aivan sama mitkä arvot ja mikä meininki.