Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia

Vierailija
28.08.2023 |

ranttantan stoorit.

Kommentit (1854)

Vierailija
1121/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan Noora kävi tutustumassa pikkuyrittäjien liikeideoihin. Sieltä hyvä napata itselle uusi bisnes

Nooran päiviin on kuulunut muun muassa helsinkiläisessä Strindberg-ravintolassa lounastamista tulevan avustajansa kanssa. Lisäksi yrittäjänainen kävi Pikkuyrittäjät 2023 finaalissa tuomaroimassa sekä tutustumassa nuorten liikeideoihin.

So?

Miten tämä liittyy eduskuntatyöhön.

Vierailija
1122/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Fagerström itse tajuaa luopua kansanedustajan tehtävässä. Hänen maineellaan, teoillaan ja ymmärryksellään tuota tehtävää ei hoideta. Hänhän käytännössä näyttää keskisormea koko kansanedustajainstituutiolle. Olen erittäin harmistunut kokoomuksen äänestäjänä, että on saanut itsensä eduskuntaan. Ei me häntä haluta eikä tarvita.

https://www.instagram.com/p/CqJK-F_DcQa/

Ensimmäisenä vol. 1 "pösitiivine äsenne", sillo paljo kavereit, joita se auttaa ja jotka niinqu auttaa sitä takasi. Eikä sitten muuta annettavaa ollutkaan, joten faggert-perusteella kuka tahansa hyvätyyppipulsukin edustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimusta hallitus leikkaa miljoonia harmaan talouden torjunnasta...

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/800fc9b6-be46-458f-9329-06d593f36…

Vierailija
1124/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä pitää olla ihmisen, että kirjoittaa ensin kirjan siitä, miten on varastellut itse nuorena, sijoittanut mm lapsilisät firmaansa ja ukkonsa pakastimessa säilytetty rahat, joiden alkuperä ei ole tiedossa, ja miten itse palkkaa vaan nuoria ja teinejäja sitten alkaa haastattelussa itse kritisoimaan Suomen sosiaaliturvaa ja työllisyysturvaa?

Vierailija
1125/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu yllätys. Pääsee Persukoita ja Kokoomusta kannattavat yritykset suhmuroimaan. Vielä kun saisivat semmoiset lait ajettua, että yrittäjät saavat kusettaa muitakin, kuin työntekijöitä.

Vierailija
1126/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo Suotsalo tekee asialle jotain. Eihän tuollainen uhkailu ole missään nimessä oikein. 

Vierailija
1127/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä pitää olla ihmisen, että kirjoittaa ensin kirjan siitä, miten on varastellut itse nuorena, sijoittanut mm lapsilisät firmaansa ja ukkonsa pakastimessa säilytetty rahat, joiden alkuperä ei ole tiedossa, ja miten itse palkkaa vaan nuoria ja teinejäja sitten alkaa haastattelussa itse kritisoimaan Suomen sosiaaliturvaa ja työllisyysturvaa?

Jos ei järki päätä pakota niin se ei pakota. Tässä farssissa pitäisi ensin tajuta oma pohjaton tyhmyytensä.

Vierailija
1128/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sopivasti pakastinrahakääröpariskunnalle!

Vierailija
1129/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on litteroitu juttu julkaistu

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ce91616c-0fa6-41f0-8c33-b6241014d…

Oksettavan omanhyväinen sammakkonaama.

Johan oli haastattelu! Tehostamalla voidaan vähentää Kelan työntekijöiden määrä alle kymmeneen? Mitä? Onko tämä ihminen ollenkaan kiinni todellisuudessa?

Vierailija
1130/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista on, että tällaisella asenteella pääsee nykymaailmassa miljonääriksi.

Vierailija
1131/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jungle Juice Bar on saanut sen sadan tuhannen euron koronatuen lisäksi yli 1,3 miljoonaa euroa muita yritystukia. Mitähän näille rahoille on tapahtunut? Nostettu käteisenä ja ovat nyt siisteissä nipuissa Fagerströmien pakastimessa?

Ihanaa. Siis on saanut valtion verorahoista saatuja tukia? Millä tavalla nämä poikkeavat työttömien saamista tuista? Eikö häne mukaansa pitäisi ihan itse pärjätä, ilman tukia? Eikö tämä koske silloin myös yrityksiä?

Vierailija
1132/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tuolla se koko haastattelu tarjolla: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ce91616c-0fa6-41f0-8c33-b6241014d…

Ihan asiallinen juttu, taas on toimittaja pannut omiaan julkaisussa ja saatu kohu aikaan. Toki ei poista sitä faktaa että tuon Petterin uhkailut on menneet liian pitkälle.

Vierailija
1133/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen huvikseni N instaa, stooryja.

Niin mitä hel..?

Tyyppi laittanut sinne jotain tekstipätkiä missä muut komppaa sitä, että "törkeä juttu iltalehdeltä" ja mitähän muutakin, tätä perus persukokkare-uhtiutumista "on niin ikävä kun sanat ymmärretään väärin" (just joo) ja "Hyvä N olet tosi hyvä tyyppi"-tyylisesti.

Mitä ihmettä? Ensin mokaa ja paljastaa luonteensa ja sitten paikkailee sitä joillain hyväveljien sanomisilla.

Eikö ihminen ite tajua miten helv noloa tuo on?

Vierailija
1134/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan menee että Noora Fagerström saa potkut Kokoomuksesta, vaihtaa Persuihin ja nostetaan ministeriksi? Viikko? Kaksi?

Vierailija
1135/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista on, että tällaisella asenteella pääsee nykymaailmassa miljonääriksi.

Se voi hyvinkin olla että.kohta ei enää ole miljonääri. Kun koskaan ei elämässä tiedä, että mitä tapahtuu. Onko tän mehufirman tilit tarkastettu ja näiden pakastelokerorahojen alkuperä? Eikö poliisia kiinnosta, vaikka julkisesti on asiasta kertonut.

Se voi hyvinkin käydä niin, että Mehu- Maija pääse itse tekemään elantonsa eteen epätyypillisessä työsuhteessa töitä, vaikka jossain hampurilaismestassa. Ja sitten itkeä, kun ei saa tunteja riittävästi, vaan pitää tukia anoa. Ja potkutkin tuli ennen koeajan loppumista.

Vierailija
1136/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos työty-panos-suhde ei ole kannattava. Kataisen hallitus teki erityisen harmaantalouden torjuntaohjelman, johon kipattiin rahaa kuin roskaa. Lopputulos oli, että kun ne 'helpot' miljoonat on kerätty, niin se lisärahan ja resurssien kaataminen ei auta saamaan lisää rikollisia kiinni, koska:

a) niitä rikoksia on vähemmän

b) rikokset ovat niin paljon vaikeampia ja laajoja selvittää, että niistä ei saada käytettyihin resursseihin nähden riittävästi hyötyä

Jo six-pack hallituksen loppupuolella rahoitusta alettiin vähentämään ja edelleen Sipilän kaudella. Silti SDP:n vaihtoehtobudjetin alijäämä oli joka vuosi korjattu ottamalla rahat "harmaan talouden torjunnasta".

Tosiasia on, että ei siellä harmaan talouden puolella ole mitään miljardeja joita tosta noin vaan ottaa.

Vierailija
1137/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni korjaus, nuoria, hyvännäköisiä teinityttöjä. 

Ai miksi? Seksi myy.

Epäkunnoittavaa? Vinksahtanutta? Kyllä.

Miksiköhän tämä pieni seikka on unohdettu ihan kokonaan.... 

Vierailija
1138/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi hyvinkin käydä niin, että Mehu- Maija pääse itse tekemään elantonsa eteen epätyypillisessä työsuhteessa töitä, vaikka jossain hampurilaismestassa. Ja sitten itkeä, kun ei saa tunteja riittävästi, vaan pitää tukia anoa. Ja potkutkin tuli ennen koeajan loppumista.

... niin, siis fudut tuli ennen koaajan loppumista koska ei täyttänyt ulkonäkövaatimuksia, tai ei halunnutkaan pitää päällä firman linjan mukaisia leggareita.

Vierailija
1139/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on litteroitu juttu julkaistu

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ce91616c-0fa6-41f0-8c33-b6241014d…

Oksettavan omanhyväinen sammakkonaama.

Johan oli haastattelu! Tehostamalla voidaan vähentää Kelan työntekijöiden määrä alle kymmeneen? Mitä? Onko tämä ihminen ollenkaan kiinni todellisuudessa?

Wau. On tainnut pissi nousta tosissaan tällä päähän ja alkanut kiehumaan.

Kohta varmaan kertoo, miten vakaopettajien tai sairaanhoitajien määrä voidaan puolittaa.

On se hienoa, miten mehubaarin pitämisellä tulee kaikkien ammattialojen asiantuntijaksi.👍

Vierailija
1140/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni korjaus, nuoria, hyvännäköisiä teinityttöjä. 

Ai miksi? Seksi myy.

Epäkunnoittavaa? Vinksahtanutta? Kyllä.

Miksiköhän tämä pieni seikka on unohdettu ihan kokonaan.... 

Sama se kulissien takana lähestulkoon jokaisessa hämäräpuljussa, lirulitkutukka vaan julkitöksäyttää senkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi