Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Ei kelvannut enää Fagerström Diilin neuvonantajaksi.
Johtoryhmän penkkiin istahtaa ensi kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily. Asiantuntija on työskennellyt muun muassa Finnish Business Angels Network Ry:n toimitusjohtajana. Lisäksi Gaily toimii puhujana, ja hänellä on takanaan pitkä ura sijoitusalalla. Nykyään hän luotsaa yrittäjänä sekä toimitusjohtajana hyvinvointi- ja teknologia-alan startup-firma Cuckoota.
Neuvonantajana jatkaa edelleen Toni Lähde, mutta aiemmilta kausilta tuttua Noora Fagerströmiä ei tulla enää näkemään ohjelmassa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4261e9c4-974b-4559-ac47-79423c1…
Vierailija kirjoitti:
Johtoryhmän penkkiin istahtaa ensi kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily. Asiantuntija on työskennellyt muun muassa Finnish Business Angels Network Ry:n toimitusjohtajana. Lisäksi Gaily toimii puhujana, ja hänellä on takanaan pitkä ura sijoitusalalla. Nykyään hän luotsaa yrittäjänä sekä toimitusjohtajana hyvinvointi- ja teknologia-alan startup-firma Cuckoota.
Neuvonantajana jatkaa edelleen Toni Lähde, mutta aiemmilta kausilta tuttua Noora Fagerströmiä ei tulla enää näkemään ohjelmassa.
Parempi näin.
Nooraa ei valittu vuoden alumniksi (Haaga-Helia). Hän ei siis voittanut kilpailua. Voittaja oli minun mielestäni erittäin mielenkiintoinen.
Niin ja sekin kun sanoi valitsevansa rekrytilanteessa mieluummin henkilön, joka on edes kassalla työskennellyt eikä olis aukkoja cvssä. No miten kaikki sitten pääsee töihin kun ei mahdollisuuksia anneta? Nooran logiikka on ihan kummallista kaikessa, mitä sanoo.
Voin sanoa et mulla on aukkoja cvssä ja olen vihdoin saanut elämäni raiteelle erittäin huonon elämäntilanteen jälkeen ( ei liity päihteisiin ym), mutta osasin onneksi valmistautua haastatteluun ja sain ihan kivan työpaikan. Kaikilla ei ole tätä mahdollisuutta, kun sitä ei vaan anneta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että hän olis kelvannut, mutta itse jättäytyi pois? Jotenkin toi artikkeli haluaa meidän uskovan että liittyisi jotenkin tähän kohuun. En ole siis Nooran puolella tai puolustelemassa vaan ihan objektiivisesti katson.
Toivottavasti emme enää kuule tästä pariskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti emme enää kuule tästä pariskunnasta.
Tää Noora on Leijonan luolassa. Tuleeko sijoitusrahast pakastelokerikosta?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sekin kun sanoi valitsevansa rekrytilanteessa mieluummin henkilön, joka on edes kassalla työskennellyt eikä olis aukkoja cvssä. No miten kaikki sitten pääsee töihin kun ei mahdollisuuksia anneta? Nooran logiikka on ihan kummallista kaikessa, mitä sanoo.
Voin sanoa et mulla on aukkoja cvssä ja olen vihdoin saanut elämäni raiteelle erittäin huonon elämäntilanteen jälkeen ( ei liity päihteisiin ym), mutta osasin onneksi valmistautua haastatteluun ja sain ihan kivan työpaikan. Kaikilla ei ole tätä mahdollisuutta, kun sitä ei vaan anneta.
Minä sain fudut. Vika vielä työnantajassa. Miten selität tämän?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä rahat pakastimessa oli? Oliko kenties tippeinä saatua pimeetä rahaa, josta verottajalle ei ole ilmoitettu vai kenties pidetty tili tyjänä, jotta voi nostaa tukia?
Itse sanoi, etyä miehen pokeaikoina tienaamaan rahoja.
Miksi rahoja pitää pakastimessa pitää? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä rahat pakastimessa oli? Oliko kenties tippeinä saatua pimeetä rahaa, josta verottajalle ei ole ilmoitettu vai kenties pidetty tili tyjänä, jotta voi nostaa tukia?
Itse sanoi, etyä miehen pokeaikoina tienaamaan rahoja.
Miksi rahoja pitää pakastimessa pitää? En ymmärrä.
En ymmärrä minkään, uskallan väittää että jokainen tavallinen ihminen pitää tavaransa (myös rahansa) jossain lompakossa tai jossain lipaston laatikossa tmv. missä niiden paikka on.
Rahakätköistä pakastimessa tulee mieleen lähinnä rikolliset, joilla on pelko että "jäävät kiinni" ja siksi rahat (-tai mitä laittomuuksia sitten kenelläkin on huumeet, aseet, jne.) tungetaan johonkin mistä "kukaan ei osaa etsiiä" niiden "normaalin" paikan sijasta.
Minullakin on käteistä aina kotona varmuudeksi, mutta ei niitä pakkaseen tulisi mieleen tunkea.
Ei kannata edes spekuloida et miks ei päässyt diiliin. Voi olla että itse kieltäytyi. Mut tää uus diilin naistuomari on mun mielestä ihan super hyvä puhuja ja olemukseltaan todella pätevä JA mukava samaan aikaan !! Kannatan! Ehkä nyt vois jopa katsoa diiliä.
Noorasta tulikin kertaheitolla median ongelmajätettä, jota kukaan ei halua enää saastuttamaan omaa brändiään. Hatunnosto kaikille jotka ovat hänestä irtisanoutuneet!
Nyt oli Iltalehdessä juttua kuinka on samassa valokuvassa kastejuhlassa kirkossa entisten moottoripyöräjengiläisten ja rikollisten kanssa. Setelit pakastelokerossa jutut tuntuvat nyt oudolta.
T: työtön yh jonka ei pitäisi olla olemassa Fageströmin mukaan
Te luuserit olette aivan oikea kohde, teistä on vain kuluja yhteiskunnalle. Jokainen pitäisi velvoittaa tekemään työtä, vaikka ilmaiseksi jos ei ole sellaista osaamista, josta joku olisi valmis maksamaan.