Mikä auto olisi sopivin, jos haluaa viestiä että pätäkkää on, mutta että on kuitenkin jalat maassa -tyyppi eikä nousukasmainen öykkäri?
Eli sellainen autojen quiet luxury -merkki nyt haussa. Olisiko Volvo hyvä? Perinteinen turvallisuutta ja perhettä arvostavan miehen valinta. Tesla ehkä liian nousukasmainen? Mersu? Land Roveria olen miettinyt myös.
Kommentit (134)
Vanha raha ajaa tyylikkäästi Mersulla.
Marimekko-paku, jossa helmat kukkii. Kylkiin teipit "Mullon muuten pätäkkää, tuukko naimaan?" Ja leopardikuosisella tekoturkiksella vuoratut patjat tavaratilan permannolle sekä diskopallo kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Vanha raha ajaa tyylikkäästi Mersulla.
Vanhat persupapat niillä ajaa.
Mahdollisimman vanha rämä. Se viestii, että sinulla on jalat usein maassa kun auto hajoaa alle, ja että olet rahakas, kun sinulla on aina varaa korjauttaa se seuraavalle 100 kilometrille (eli siihen asti kunnes hajoaa uudestaan).
Vierailija kirjoitti:
Auto jatkeena on kyllä säälittävintä mitä tiedän ja totaalinen turn off.
N27
Hienoa. Itse koen päinvastoin ja aina on kiinnostanut hienot autot. N30
RUTINOFF täys torvelo hipsriini ja mukana Tirolilainen jodlaava matikka koira.
Miksi ihmeessä joku haluaisi viestiä että "pätäkkää on"?
Ihmetyttää miksi kyseisenlainen idiootti edes haluaa ettei häntä tunnistettaisi...noilla ajatuksilla sitä saattaa olla vaikea peitellä. Nousukasmainen, kusipäinen öykkäri alusta loppuun saakka.
Onneksi en tunne kaltaisiasi henkilöitä.
Jos olisin rikas niin ei kyllä kiinnostaisi pätkääkään mitä muut ajattelee autostani olisi se mikä hyvänsä,kunhan se minua itseäni miellyttää.
Hevospiireissä ajellaan Land cruisereilla ja muilla isoilla nelivedolla, jotta hevoskoppi kulkee perässä :)
Itse ostin just Volvo XC60 vetoautoksi.
Haluatko näyttää hevosihmiseltä, niin maasturin ostoon.
Olennaista on, että auto on uusi, siisti ja moitteettomassa kunnossa.
Hummerin ykkösversio.