Mikä auto olisi sopivin, jos haluaa viestiä että pätäkkää on, mutta että on kuitenkin jalat maassa -tyyppi eikä nousukasmainen öykkäri?
Eli sellainen autojen quiet luxury -merkki nyt haussa. Olisiko Volvo hyvä? Perinteinen turvallisuutta ja perhettä arvostavan miehen valinta. Tesla ehkä liian nousukasmainen? Mersu? Land Roveria olen miettinyt myös.
Kommentit (134)
Mikäli haluaa viestittä, että pätkkää on, kertoo sekin jo, että on nousukasmainen öykkäri. Eli kokkare. Sellainen ajelkoot aasilla.
Auto jatkeena on kyllä säälittävintä mitä tiedän ja totaalinen turn off.
N27
Täällä se setien tyhmyys tiivistyy.
Joku hyvin pidetty yllättävästi, mutta hyvällä maulla tuunattu klassikko.
polestar, ei niin paljon kun tesloja ja näyttää paremmalta kun tesla.
Ikivanha mazda kertoisi sun tietävän toimitusketjujen ja laatujärjestelmän tärkeyden.
Vanha farmarivolvokn voisi toimia, jos haluat viestiä turvallisuuskaipuuta.
Jos taas oikeasti haluat viestiä naiselle, että se on kiva, niin silloin puunaat auton sisäpuolen täysin. Imuroit, pyyhit kojelaudan mikrokuituliinalla ja peset ikkunat myös sisäpuolelta.
Jos pitää yrittää viestiä että pätäkkää on, on tosi nousukas ja juntti.
t. Eila-Claudia Helander
Vierailija kirjoitti:
Mikäli haluaa viestittä, että pätkkää on, kertoo sekin jo, että on nousukasmainen öykkäri. Eli kokkare. Sellainen ajelkoot aasilla.
Siksi se pitääkin viestiä hienovaraisesti eli ikään kuin ei haluaisi viestiä sitä.
Volvoa juntimpaa autoa ei olekaan.
Ihailen etsivä Veraa, jolla on vanha Defender, isältään peritty.
Ostaisin siis heti Land Roverin jos olisi varaa. Maksaa kuitenkin liikaa mun kukkarolleni.
Lincoln Town Navigator? Ei ehkä ensimmäisenä nousukkaan valinta.
Osta laatua ja sellaista mistä itse tykkäät. Muussa tapauksessa sinulla voi ehkä olla pätäkkää, mutta olet todellisuudessa köyhä.
Dodge Monaco. 7-litrainen V8 vie paljon bensaa ettei sillä köyhät aja.
Auto ei ole viestintä-, vaan kuljetusväline.
Minusta tavallaan kaikki euro premiumit ja niiden räyhimmät mallit RS ,AMG,M ..toimii juuri noin,semmoinen jolla fyrkka lähtee keulimaan ostaa jonkun urheiluauton kuten Ferrarin yms.