Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävän utelias työkaveri

Vierailija
27.08.2023 |

Tutkinut raukka kaiken mitä minusta voi laillisin keinoin netistä tutkia. Toinen työkaveri kertoi minulle. Jotenkin järkytyin tästä. Tuli sellainen olo että haluan poistattaa netistä kaiken niin ettei nimelläni löydy yhtään mitään.

Mikä vaivaa ihmistä joka haluaa tietää työkaverista? Minusta tuollainen on outoa. Ihan samahan se on, kuka se työkaveri on. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa enkä usko että voisin nähdä vaivaa tai käyttää yhtään aikaani selvittääkseni työkaverista mitään. Ihan täysin yhdentekevää, mistä on lopputyönsä kirjoittanut, montako lasta on ja mihin harrastusseuraan kenties kuuluu.

Olisitko vihainen tai sanoisitko työkaverillesi että jätä minut rauhaan ja keskity tekemään vaan työsi jonka vuoksi työpaikalla kukin olemme? Miksi ylipäätään on kiinnostunut minusta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaarggh kun ärsyttää juurikin tuo uteliaisuus työkaverin taholta. Olen sen pannut merkille enkä tarkoituksella kerro ikinä itsestäni mitään. Ja sekös tätä ullaa ärsyttää.

Miksi miksi miksi joku on kiinnostunut työkaverista?!? Itselleni toivottavin tilanne on se etten tiedä työkaverin yksityisasioista yhtään mitään. Ei vaan kiinnosta. Kunhan työt hoituu.

Jos henkilö on muuten utelias työpaikalla, kyselee koko ajan (muussa kuin keskustelutarkoituksessa), asia voisi olla selvä. Mutta kaikilla se ei ole uteliaisuus, vaan muu syy miten tiedot netistä tulevat esiin. Luulette liikaa itsestänne että toinen olisi vakoilemassa ja jotenkin kauhean utelias. Voi ihan taviksetkin kokeilla hakuja. 

Vierailija
22/25 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina-Fatim kirjoitti:

Rumavittusi valuu vittukuonaa nähdessäsi upean persaukkoni. Tule nuolemaan sitä valkohuora.

Sinä olet vain pikku persereikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on oikeesti ihmeellistä että toisia ihmisiä kiinnostaa toiset ihmiset mitään sen kummempaa tarkoitusperää. Kun tutustuu toiseen niin on mukavampi työskennellä kun toinen on tuttu eikä vieras. Ihmiset on laumaeläimiä ja eläimetkin tuntee turvattomuutta sekä pelkoja vierasta kohtaan kunnes tutustuu

Vierailija
24/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei löydy someja eikä blogeja enkä ole ikinä kirjoittanut nettiin omalla nimelläni mitään. Mutta silti kaikki ns. asiallisiin yhteyksiin liittyvät tiedot netistä on urkittu työkaverin toimesta.

Vierailija
25/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki stalkkaa toisiaan ja siksi kannattaa harkita huolella mitä tuuttaa sinne internetsiin. Ei siihen stalkkaamiseen ole välttämättä sen syvällisempiä syitä kuin uteliaisuus. Oon ite ollu kova stalkkeri vaan siksi koska voin, ja tällä luonteella oon aina ollut super tarkka siitä, mitä musta voi kaivella Internetin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi