Sinkku joka ei saa puolisoa.
Kerrotko syitä siihen miksi kukaan ei kiinnostu susta?
Kommentit (41)
Kyseessä on kohtaanto-ongelma.
Ei se, ettei kukaan huolisi.
Olisko vaikka ulkonäön viat ja matala älykkyys. Kohtaamiset yleensä irvailua toisen puolelta.
Kunnianhimottomuus, köyhyys, lapset, introverttiys, työhön sidottu elämä...
m
Kohtalo tai olen niin syötävän hyvää ja moni pelkkää myrkytystä.
Varmaan liian rupsahtanut ja pläski
N51
Vetäytyvä. Etenkin miehelle huono juttu.
Rikottu liian monta kertaa ja halveksittu.
Liikun liian pienissä sosiaalisissa ympyröissä on varmaan suurin syy. Tai toki töissä kohtaan paljonkin ihmisiä, mut siellä ammattimaisuus on mulle kaikki kaikessa. Toinen syy on kokemattomuudesta johtuva epävarmuus miesten seurassa.
N32
En saaa naista nauramaan. Tai en ole rohjennut yrittää.
Mä olen ruma, joten kukaan ei lähestynyt, ja ujo, joten en itse uskaltanut tehdä mitään aloitetta mihinkään. Olin sellainen, joka päätyy vain miesten kavereiksi. Tutustuin sitten erääseen mieheen, jonka kanssa juttu syveni seurusteluksi. Siinä vaiheessa olisi useampikin kaveri ollutkin kiinnostunut. Olin kiinnostava siis vasta siinä vaiheessa, kun en ollut enää saatavilla. Kannattaa siis esittää että vientiä on, niin alkaa muitakin kiinnostaa :D
Naiset eivät pidä kaltaisestani miehestä, joka on tyytyväinen vaatimattomaan elämäänsä eikä tavoittele enempää.
Ruma, sairas, työtön, köyhä, 40+.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma, joten kukaan ei lähestynyt, ja ujo, joten en itse uskaltanut tehdä mitään aloitetta mihinkään. Olin sellainen, joka päätyy vain miesten kavereiksi. Tutustuin sitten erääseen mieheen, jonka kanssa juttu syveni seurusteluksi. Siinä vaiheessa olisi useampikin kaveri ollutkin kiinnostunut. Olin kiinnostava siis vasta siinä vaiheessa, kun en ollut enää saatavilla. Kannattaa siis esittää että vientiä on, niin alkaa muitakin kiinnostaa :D
Itsevarmuus houkuttaa. Mulla sen puute karkottanut miehiä, vaikka olinkin ihan nätti. Seurustelutkin meni pieleen epävarmuuksieni takia. Lopulta totesin, että turha edes yrittää seurustella ennen kuin opin rakastamaan itseäni ensin. Siinä prosessissa vaan näyttää kestävän niin pitkään, että mulla loppuu vuodet kesken.
Kasvot ei ole komeat, pituutta on vain keskiarvon verran, ammattini on yksi halveksituimmista.
En ole hauska enkä flirtti vaan asiallinen ja ehkä vähän ujon vakava ainakin alussa.
Kavereita ei ole eli en pysty pariutumaan kavereiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvot ei ole komeat, pituutta on vain keskiarvon verran, ammattini on yksi halveksituimmista.
En ole hauska enkä flirtti vaan asiallinen ja ehkä vähän ujon vakava ainakin alussa.
Kavereita ei ole eli en pysty pariutumaan kavereiden kautta.
Mikä on halveksittu ammatti? Mä en keksi muuta kuin joku somevaikuttaja tai teurastaja.
Kun ei ehdi eikä halua treffailla.
Saan vähän väliä ehdotuksia kyllä, mutta kun ei ehdi. Eikä kiinnosta. Elämä itsekseen on vaan liian mielenkiintoista.
-N 45
Reps :DDD