Puhukaa mulle järkeä miehen valinnasta!
Oon tapaillut puoli vuotta ihanaa miestä. Hän on komea, menestynyt, symppis, ystävällinen ja kaikin puolin kunnollinen. Suhde on mennyt eteenpäin ja kaikki näyttää hyvältä.
Mutta. Mulla oli sinkkuaikana lyhyt suhde aivan toisenlaiseen mieheen. Tämä on sovinistinen, olutta kittaava, mustasukkainen, lyhytpinnainen, muita naisia vilkuileva ja muutenkin kaikin puolin mahdoton. Mutta seksi oli aivan uskomatonta.
Tapasin tämän miehen yllättäen ja tuli olo että haluan vaan jättää tasapainoisen alkavan suhteen ja lähteä sen matkaan.
Estäkää mua pilaamasta elämääni ja kertokaa miksi ei kannata!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ap luetteli tuossa alussa monta huonoa juttua. Mutta jaksaisitko vielä valaista mitä tarkoitit "muutenkin kaikin puolin mahoton"?
Mies on mahdoton, koska on lisäksi pihi, on pettänyt laskujeni mukaan kaikkia naisystäviään, kiroilee kovaäänisesti, ei ole keskustelutaitoinen tai sivistynyt..
Mut jotenkin saa jalat alta, on törkeän itsevarma eikä kumartele mitään, ottaa tilanteen haltuun.. Ei ole edes ulkoisesti komea tai näytä varakkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap luetteli tuossa alussa monta huonoa juttua. Mutta jaksaisitko vielä valaista mitä tarkoitit "muutenkin kaikin puolin mahoton"?
Mies on mahdoton, koska on lisäksi pihi, on pettänyt laskujeni mukaan kaikkia naisystäviään, kiroilee kovaäänisesti, ei ole keskustelutaitoinen tai sivistynyt..
Mut jotenkin saa jalat alta, on törkeän itsevarma eikä kumartele mitään, ottaa tilanteen haltuun.. Ei ole edes ulkoisesti komea tai näytä varakkaalta.
Nyt on kyllä aika rajuu settii! Mitä hyvää miehessä on? Onko työelämässä? Harrastaako mitään? Onko jotain ns. normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä aika rajuu settii! Mitä hyvää miehessä on? Onko työelämässä? Harrastaako mitään? Onko jotain ns. normaalia?
On työelämässä, varakas ja hyvässä asemassa. On intensiivinen, hellä ja raju. On päällisin puolin ihan tavallinen ja normiharrastukset. Ei vaan ollenkaan mun tyyppiä..
Kuinkakohan kauan riittäisit tuolliselle naisia kyttäävälle sovinistille? Seksiä on tarjolla joka naiselta, jos mies on varakas ja seksissä hyvä. Kestäisitkö sinä sen, että pettäisi sinuakin? Addiktio- luonne tolla juovalla sovinistilla. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Ota mahdollisimman ruma mies joka ei kelpaa muille, ei tarvitse pelätä että mies pettää.
Ei pidä paikkaansa. Ne on ensimmäisenä muna pystyssä pettämässä, jos joku vaan huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se on vaan ällö?
Parivalinta tapahtuu alitajuisesti tunteiden perusteella, vaikka ihminen luulee kalkyloivansa. Järkipuhe ei voi valintoihin vaikuttaa. Mitään ei voi tehdä, koska pakkoa ei nykyisin pidetä sopivana.
Vierailija kirjoitti:
Ota mahdollisimman ruma mies joka ei kelpaa muille, ei tarvitse pelätä että mies pettää.
Yleensä jos se ei kelpaa muille, on hänessä jotain muutakin vikaa kuin vain ulkonäkö.
Oletko tälläinen tyypillinen nuori vulvallansa asioita ajatteleva. Kuule, elämässä on muutakin kuin vain seksiä. Kun ikää tulee lisää tulee muitakin murheita ja asioita joita pitää ottaa huomioon.
Jos se komea symppis mies ei kerran sytytä sinua seksuaalisesti, niin ei sun kannata silloin hänen kanssaan jatkaa juttua. Muuten teet karhunpalveluksen sekä itsellesi, että sille kivalta kuulostavalle miehelle. (se mies ansaitsee itselleen naisen, joka oikeasti haluaa häntä).
Eli mä sanoisin, että ota se kaljaa kittaava sovinisti, joka panee sua kunnolla. Yhteensopivaa seksikumppania ei ole helppoa löytää, joten kannattaa pitää kiinni sellaisesta kun se löytyy.
Ota se kunnollinen siipaksi ja muusaksi se mahoton.
Tiedän että noin on tapahtunut monestikkin, mutta yksikään nainen ei kirjoittaisi siitä tänne
Että sellainen palstakilttiksen ulinaprovo.
Unohda molemmat. Jos sä joudut muka _valitseen_, niin ethän sä silloin ole edes ihastunut. Tyhymä.
Ota AP sä se sovinisti, niin mä voin ottaa tän sun nykyisen :)
Mitä sä tekisit tän sovinistin kanssa arkisin? Joisit kaljaa? Olisitte vuoroin sängyssä vuoroin riitelisitte? Onko sulla lapsia? Entä tällä sovinistilla? Mieti teidän tavallista arkea, mitä siihen kuuluisi?
Se että asiaa mietit, kertoo että haluat sovinistimiehen kuitenkin. Sua harmittaisi loppuikä jos et lähtis sen matkaan. Mut harmittaa varmaan lähteminenkin :D
Se sun nykyinen ansaitsee paremman jos edes joudut miettimään tuommoista.