Puhukaa mulle järkeä miehen valinnasta!
Oon tapaillut puoli vuotta ihanaa miestä. Hän on komea, menestynyt, symppis, ystävällinen ja kaikin puolin kunnollinen. Suhde on mennyt eteenpäin ja kaikki näyttää hyvältä.
Mutta. Mulla oli sinkkuaikana lyhyt suhde aivan toisenlaiseen mieheen. Tämä on sovinistinen, olutta kittaava, mustasukkainen, lyhytpinnainen, muita naisia vilkuileva ja muutenkin kaikin puolin mahdoton. Mutta seksi oli aivan uskomatonta.
Tapasin tämän miehen yllättäen ja tuli olo että haluan vaan jättää tasapainoisen alkavan suhteen ja lähteä sen matkaan.
Estäkää mua pilaamasta elämääni ja kertokaa miksi ei kannata!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele olevasi 30 vuotta vanhempi ja parisuhteessa sovinistisen, mustasukkaisen ja väkivaltaisen alkoholistin kanssa, jolla kyky meni jo kymmenen vuotta sitten.
Sitten näet sattumalta sen kunnollisen miehen. Hän muistaa sinut yhä ja kysyy mitä kuuluu. Sinä silmä mustana raahaat tyhjiä pulloja kauppaan että saisit edes puurohiutaleita ostettua. Mitä sanot hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelukko vetoista toimintaa? Lue tunnelukoista/skeemoista. Miksi se alkkis tuntuu tutulta? Onko jomman kumman vanhempasi kaltanen ja tuntuu siksi tutulta?
Ei ole alkkista perheessä tai huonosti kohtelevaa vanhempaa.
Mutta voiko toksinen maskuliinisuus johtua isommasta testosteronipitoisuudesta?
-ap
Ei voi johtua. haloo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle se kunnollinen.
PÖH!
Mä haluan sen kunnollisen! Mulle!
Miksi teillä loppui se lyhyt juttu tuon rentun kanssa viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä loppui se lyhyt juttu tuon rentun kanssa viimeksi?
Renttu löysi uuden pan"avan?
Et ole valmis parisuhteeseen. Mene sen sijaan terapiaan, esimerkiksi tuo tunnelukko-juttu kuulosti aika hyvältä. Jokuhan sen lisäksi, ettet edes ole ihastunut, nyt mättää. Joku vaan pitää saada! Mutta kymmenen pistettä rehellisyydestä, siitä kaikki alkaa. Siis terapiaan.