Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhukaa mulle järkeä miehen valinnasta!

Vierailija
27.08.2023 |

Oon tapaillut puoli vuotta ihanaa miestä. Hän on komea, menestynyt, symppis, ystävällinen ja kaikin puolin kunnollinen. Suhde on mennyt eteenpäin ja kaikki näyttää hyvältä.

Mutta. Mulla oli sinkkuaikana lyhyt suhde aivan toisenlaiseen mieheen. Tämä on sovinistinen, olutta kittaava, mustasukkainen, lyhytpinnainen, muita naisia vilkuileva ja muutenkin kaikin puolin mahdoton. Mutta seksi oli aivan uskomatonta.

Tapasin tämän miehen yllättäen ja tuli olo että haluan vaan jättää tasapainoisen alkavan suhteen ja lähteä sen matkaan.

Estäkää mua pilaamasta elämääni ja kertokaa miksi ei kannata!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, niin varmaan.

Vierailija
2/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sen matkaan. Lähetä se nyxä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevasi 30 vuotta vanhempi ja parisuhteessa sovinistisen, mustasukkaisen ja väkivaltaisen alkoholistin kanssa, jolla kyky meni jo kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
4/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mahdollisimman ruma mies joka ei kelpaa muille, ei tarvitse pelätä että mies pettää.

Vierailija
5/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uskomattomalta, että toiset voivat valita ja itse ei saa ainuttakaan miestä!

Vierailija
6/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Hyviä ja erittäin huonoja.

Oliko ne valinnat sitten minkämoisia ? Sen tietää joskus kymmenen vuoden päästä. Tai heti viikon päästä.

Semmosta se elämä on.

Vierailija
7/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole kunnollista seksiä ykkösen kanssa? Seksin sujuvuus/sujumattomuus ei ole mitätön asia pitkässä suhteessa, vaan moni liitto päättyy sen vuoksi.

Vierailija
8/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lähdet sen alkkiksen mukaan. Ainahan voit myöhemmin ottaa yhteyttä siihen mukavaan mieheen kun suhde menee päin persettä.

Niin ne muutkin tekee, tai ainakin yrittää.

Vierailija
9/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa uskomattomalta, että toiset voivat valita ja itse ei saa ainuttakaan miestä!

Hei kuule, kun tuo ap lähettää mulle ton nyxän, ni mä lähetän sulle mun exän. Se on alkkis, lyhytpinnainen ja naisia vilkuileva. Seksiin ei kyllä ainakaan mun kanssa pystynyt, mutta jos oot sen mieleen niin mistäs sen tietää vaikka kaikki on toisin.

Vierailija
10/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanomattakin selvää, että jälkimmäinen mies on pidempi ja komeampi. Ota vaan ensimmäinen, päädyt pettämään jälkimmäisen kanssa. Kiltit betat häviää aina.

Vierailija
11/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanomattakin selvää, että jälkimmäinen mies on pidempi ja komeampi. Ota vaan ensimmäinen, päädyt pettämään jälkimmäisen kanssa. Kiltit betat häviää aina.

Ei ole pidempi tai komeampi. Mutta on älykkäämpi ja varakkaampi.

Vierailija
12/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mahdollisimman ruma mies joka ei kelpaa muille, ei tarvitse pelätä että mies pettää.

Miehen on rumaa olla kaunis.

Vierailija
13/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelukko vetoista toimintaa? Lue tunnelukoista/skeemoista. Miksi se alkkis tuntuu tutulta? Onko jomman kumman vanhempasi kaltanen ja tuntuu siksi tutulta?

Vierailija
14/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule, kun tuo ap lähettää mulle ton nyxän, ni mä lähetän sulle mun exän. Se on alkkis, lyhytpinnainen ja naisia vilkuileva. Seksiin ei kyllä ainakaan mun kanssa pystynyt, mutta jos oot sen mieleen niin mistäs sen tietää vaikka kaikki on toisin.

Turhaan lähetät, kun ei ole kuitenkaan musta kiinnostunut. En tajua mikä mussa on vikana.

Vierailija
15/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelukko vetoista toimintaa? Lue tunnelukoista/skeemoista. Miksi se alkkis tuntuu tutulta? Onko jomman kumman vanhempasi kaltanen ja tuntuu siksi tutulta?

Ei ole alkkista perheessä tai huonosti kohtelevaa vanhempaa.

Mutta voiko toksinen maskuliinisuus johtua isommasta testosteronipitoisuudesta?

-ap

Vierailija
16/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku AP-Pena muuntautunut naiseksi palstalla.

0/5

Vierailija
17/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole alkkista perheessä tai huonosti kohtelevaa vanhempaa.

Mutta voiko toksinen maskuliinisuus johtua isommasta testosteronipitoisuudesta?

-ap

Enpä osaa sanoa tuosta. Mulla lapsena aika tavalliset vähän tunnekylmät vanhemmat. Tavallinen koti kuitenkin. Hakeuduin miesten seuraan, jotka kohteli paskasti. Sitten perehdyin tunnelukkoihin ja tajusin mikä mättää. Ei pidä valita mun tapauksessa sitä tyyppiä joka vetää eniten puoleensa. Kun tajusin tämän löysinkin hyvän tyypin, jonka kanssa yksissä kohta 20v. Se tunnelataus johtu siis omasta taustasta. Päätin vaan valita sen, joka kohtelee hyvin, vaikka eniten kolahti ne jotka kohteli paskasti. En tiiä saako tästä nyt tolkkua, mutta näin mulla.

Vierailija
18/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä komea mies ja ala olee juopon jännä miehen kanssa. Niin kannattaa tehdä jotta elämässäsi on jännitystä.

Vierailija
19/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luetteli tuossa alussa monta huonoa juttua. Mutta jaksaisitko vielä valaista mitä tarkoitit "muutenkin kaikin puolin mahoton"?

Vierailija
20/48 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti vaan seuraavaa sänkyreissua vaan elämääsi kymmenen-kaksikymmentä vuotta eteenpäin ja tee päätös sen perusteella.