Puhukaa mulle järkeä miehen valinnasta!
Oon tapaillut puoli vuotta ihanaa miestä. Hän on komea, menestynyt, symppis, ystävällinen ja kaikin puolin kunnollinen. Suhde on mennyt eteenpäin ja kaikki näyttää hyvältä.
Mutta. Mulla oli sinkkuaikana lyhyt suhde aivan toisenlaiseen mieheen. Tämä on sovinistinen, olutta kittaava, mustasukkainen, lyhytpinnainen, muita naisia vilkuileva ja muutenkin kaikin puolin mahdoton. Mutta seksi oli aivan uskomatonta.
Tapasin tämän miehen yllättäen ja tuli olo että haluan vaan jättää tasapainoisen alkavan suhteen ja lähteä sen matkaan.
Estäkää mua pilaamasta elämääni ja kertokaa miksi ei kannata!
Kommentit (48)
Lähde sen matkaan. Lähetä se nyxä tänne.
Kuvittele olevasi 30 vuotta vanhempi ja parisuhteessa sovinistisen, mustasukkaisen ja väkivaltaisen alkoholistin kanssa, jolla kyky meni jo kymmenen vuotta sitten.
Ota mahdollisimman ruma mies joka ei kelpaa muille, ei tarvitse pelätä että mies pettää.
Kuulostaa uskomattomalta, että toiset voivat valita ja itse ei saa ainuttakaan miestä!
Elämä on valintoja. Hyviä ja erittäin huonoja.
Oliko ne valinnat sitten minkämoisia ? Sen tietää joskus kymmenen vuoden päästä. Tai heti viikon päästä.
Semmosta se elämä on.
Eikö teillä ole kunnollista seksiä ykkösen kanssa? Seksin sujuvuus/sujumattomuus ei ole mitätön asia pitkässä suhteessa, vaan moni liitto päättyy sen vuoksi.
Tietysti lähdet sen alkkiksen mukaan. Ainahan voit myöhemmin ottaa yhteyttä siihen mukavaan mieheen kun suhde menee päin persettä.
Niin ne muutkin tekee, tai ainakin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa uskomattomalta, että toiset voivat valita ja itse ei saa ainuttakaan miestä!
Hei kuule, kun tuo ap lähettää mulle ton nyxän, ni mä lähetän sulle mun exän. Se on alkkis, lyhytpinnainen ja naisia vilkuileva. Seksiin ei kyllä ainakaan mun kanssa pystynyt, mutta jos oot sen mieleen niin mistäs sen tietää vaikka kaikki on toisin.
On sanomattakin selvää, että jälkimmäinen mies on pidempi ja komeampi. Ota vaan ensimmäinen, päädyt pettämään jälkimmäisen kanssa. Kiltit betat häviää aina.
Vierailija kirjoitti:
On sanomattakin selvää, että jälkimmäinen mies on pidempi ja komeampi. Ota vaan ensimmäinen, päädyt pettämään jälkimmäisen kanssa. Kiltit betat häviää aina.
Ei ole pidempi tai komeampi. Mutta on älykkäämpi ja varakkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Ota mahdollisimman ruma mies joka ei kelpaa muille, ei tarvitse pelätä että mies pettää.
Miehen on rumaa olla kaunis.
Tunnelukko vetoista toimintaa? Lue tunnelukoista/skeemoista. Miksi se alkkis tuntuu tutulta? Onko jomman kumman vanhempasi kaltanen ja tuntuu siksi tutulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuule, kun tuo ap lähettää mulle ton nyxän, ni mä lähetän sulle mun exän. Se on alkkis, lyhytpinnainen ja naisia vilkuileva. Seksiin ei kyllä ainakaan mun kanssa pystynyt, mutta jos oot sen mieleen niin mistäs sen tietää vaikka kaikki on toisin.
Turhaan lähetät, kun ei ole kuitenkaan musta kiinnostunut. En tajua mikä mussa on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelukko vetoista toimintaa? Lue tunnelukoista/skeemoista. Miksi se alkkis tuntuu tutulta? Onko jomman kumman vanhempasi kaltanen ja tuntuu siksi tutulta?
Ei ole alkkista perheessä tai huonosti kohtelevaa vanhempaa.
Mutta voiko toksinen maskuliinisuus johtua isommasta testosteronipitoisuudesta?
-ap
Taas joku AP-Pena muuntautunut naiseksi palstalla.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole alkkista perheessä tai huonosti kohtelevaa vanhempaa.
Mutta voiko toksinen maskuliinisuus johtua isommasta testosteronipitoisuudesta?
-ap
Enpä osaa sanoa tuosta. Mulla lapsena aika tavalliset vähän tunnekylmät vanhemmat. Tavallinen koti kuitenkin. Hakeuduin miesten seuraan, jotka kohteli paskasti. Sitten perehdyin tunnelukkoihin ja tajusin mikä mättää. Ei pidä valita mun tapauksessa sitä tyyppiä joka vetää eniten puoleensa. Kun tajusin tämän löysinkin hyvän tyypin, jonka kanssa yksissä kohta 20v. Se tunnelataus johtu siis omasta taustasta. Päätin vaan valita sen, joka kohtelee hyvin, vaikka eniten kolahti ne jotka kohteli paskasti. En tiiä saako tästä nyt tolkkua, mutta näin mulla.
Jätä komea mies ja ala olee juopon jännä miehen kanssa. Niin kannattaa tehdä jotta elämässäsi on jännitystä.
Ap luetteli tuossa alussa monta huonoa juttua. Mutta jaksaisitko vielä valaista mitä tarkoitit "muutenkin kaikin puolin mahoton"?
Älä mieti vaan seuraavaa sänkyreissua vaan elämääsi kymmenen-kaksikymmentä vuotta eteenpäin ja tee päätös sen perusteella.
Just joo, niin varmaan.