Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi Lager 157-kaupasta?

Vierailija
27.08.2023 |

Kävin ekaa kertaa eilen, löytyi kyllä vaikka ja mitä ja tosi edullisesti. Laadusta en osaa vielä sanoa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkään. Raisiossa on ja edullista, kaunista, hyvää tavaraa myynnissä.  Myös koruja. Vaihtuu usein tuotteet. Suosittelen.

Vierailija
2/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon merkin sadetakeista mihinkään? Entä mitoitus, millaista? Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miesten puolelta valkoisen teepaidan. Todella hyvä hinta-laatu-suhde.

Vierailija
4/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sadetakki on ollut hyvä, ovat monesti 15,7€ tarjouksessa. Ostin omani miesten puolelta kun halusin reilun kokoisen.

Vierailija
5/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ostaisi sieltä mitään.

Vierailija
6/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla parista t-paidasta kaula-aukot lörpsähtäneet. Huppari ok.

Tytölle oon ostanut kurapuvun pari kertaa. Oon tykänny ja tyttö on tykännyt.

Vierailija
7/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä kaljaa?

Vierailija
8/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat on ollut kyllä tosi hyviä vaikka maksaa vaan sen 3€

Ostin myös olohousut ja sporttisen hupparitakin, nämä nukkaantui pesussa todella nopeasti.

Vierailija
9/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen erittäin laaduton vaikutelma on ollut kaikessa jota olen siellä hiplaillut, joten ostamatta on jäänyt. Vaikka ehkä jotain lasten perusvaatetta sieltä vois ostaa.

Vierailija
10/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen heidän verkkokaupasta tilannut ja se oli kyllä suuri pettymys. Liikkeessä en ole käynyt. Varmaan se on niin, että näiden halpakauppojen kohdalla kannattaa mielummin jalkautua sinne kauppaan ja tutkia tuote paikanpäällä, niin ostoksen onnistuminen on todennäköisempää?

Tuotteissa, joissa tilasin, oli niin ohut kangas, että näkyi läpi, lankoja repsotti, huonosti viimeistellyt saumat ja oli jo valmiiksi tahroja. Palautus oli myös hankala ja jouduin kyselemään rahojeni perään.

Vierailija
11/53 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteista on tosi hyviä kokemuksia! Kaksivuotiaalle taaperolle olen ostanut perus pitkähihaisia trikoopaitoja, leggingsejä ja kollarihousuja. Monesti tarjouksessa 2 kpl 10€. Nää kaikki on kestäneet tosi hyvin useita pesuja eikä edes saumat oo alkaneet kiertämään. Toki pesun jälkeen aina käännän oikein päin ja muotoilen kosteana ennen ripustamista.

Ulkovaatteita ollaan ostettu samaiselle taaperolle sadeasu, en oo huomannut mitään eroa esim. Reiman vastaavaan. Juuri oli kuoriasu, siis takki ja housut tarjouksessa 40€, joten seuraavaksi testiin ne!

Naisten vaatteissa pitää olla tarkkana mitä ostaa. Ne perus paksummat t-paidat on tosi hyviä, samoin perus trikoomekko oli kovassa käytössä ja myös 3 euron culottes-housut. Ohuet kankaat eivät kestä pesuja vaan menevät nypyille.

Vierailija
12/53 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä, lastenvaatteet on hinta-laatusuhteeltaan tosi hyviä. Etenkin ulkovaatteita ollaan ostettu useampana sesonkina ja ne on ihan täydellisiä päiväkotiin. Edullisia ja toimivia. Lisäksi mielestäni kivannäköisiä kun on nättejä värejä ja simppeli design.

Vierailija
13/53 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne farkut on?

Vierailija
14/53 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan Seinäjoelle kohta oma uusi kauppa!

Vierailija
15/53 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon se avataan?

Vierailija
16/53 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Millaisia ne farkut on?

Hyvät. Ostin joskus vuosi sitten 30€ farkut, käytän lähes päivittäin ja ovat pysyneet oikein hyvinä. Eivät edes kutistu pesussa. Kestävät kulutusta. 

Vertailun vuoksi, Ralph Laurenin farkkuihin tuli vastaavalla käytöllä reikiä. Niiden kangas oli paljon ohuempaa.

Vierailija
17/53 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä t-paidat ja yksi kauluspaita kutistui pesussa,vaikka pesuohjeen mukaan pesi.kahdella mun kaverillani kutistui

Vierailija
18/53 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan sinne palauttaa tuotteen vaikka saa alennusta siitä jäsenyydestä?

Vierailija
19/53 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla tullut tilaukset perille? Mä tilasin joku 5pv sitten parit housut sanottiin että tulee seurantakoodi kun paketti lähetetty mutta ei ole tullut koodia edelleenkään

Vierailija
20/53 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoja sitten ostettu pari paitaa ja takki, edelleen kuin uusia. Tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi