Mielipiteesi Lager 157-kaupasta?
Kävin ekaa kertaa eilen, löytyi kyllä vaikka ja mitä ja tosi edullisesti. Laadusta en osaa vielä sanoa.
Kommentit (53)
Lapsille olen vaatteita välillä ostanut ja tyytyväinen olen ollut aina. Meillä varsinkin pojalta menee housuista polvet todella helposti rikki niin en viitsi kovin kalliita ostaa. Tuolta ostanut collegehousuja hyvällä hinnalla ja ei minusta mitenkään huonoja ole. Oikein hyviä pienelle rymypetterille. Nyt ostin tytölle toppatakin ja housut 50€:lla, ei heidän ulkovaatteistaan ole kokemusta, mutta vaikutti oikein hyvältä päällisin puolin.
Kerrohan minkä merkin vaatteita käytät taitaa nekin olla tehty kiina, bangladesh.
Mulla on nyt sama homma ettei tilauksesta oo kuulunut mitään sen jälkeen kun tuli tilausvahvistus, tuliko sulla koskaan vaatteet perille?
Onko tänään pääsiäismaanantaina auki? Vantaalle oltais menossa.
Olen ostanut useamman neulepaidan ja pari toppia. Neuleet olleet kovassa käytössä. Yllättävän hyviä hintaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään pääsiäismaanantaina auki? Vantaalle oltais menossa.
Katso Googlesta
Collarit kestänyt kymmeniä pesuja nykyistä, ja farkut jotka maksoi 14,90 ihan parhaat, ei mitään käytön jälkiä, myös toppeja oon ostanu, sellasia vähän paksummasta kankaasta, pellavahousut oli niin ohutta kangasta, et ostamatta jäi.
On niin ankea värimaailma vaatteissa, että masentuu hallia kiertäessä. Hinnat myös kertoo, ettei ole millään muotoa vastuullisesti tuotettuja.
Mielestäni ihan ok tuotteita, parempilaatuisia kuin muissa rättikaupoissa. Tammiston myymälässä vaan ihan liian vähän sovituskoppeja, ei kannata mennä ainakaan viikonloppuisin ellet halua jonottaa 45min. sovitukseen...
Kävin eilen ekaa kertaa. Neuleet, jos niitä neuleiksi voi edes kutsua eivät vakuuttaneet ja aivan varmasti nukkaantuvat äkkiä sekä sähköistyvät talvella.
100% puuvillapaitoja oli kivan edullisesti joskin niiden mitoitukset ja leikkaukset eivät oikeen toimineet itselle. Meinasin ostaa yhden oversize t-paidan yöpaidaksi, mutta en kuitenkaan ostanut, koska kyseistä paitaa sai alennuksella vaan tietyssä värissä, joka ei sopinut mulle yhtään.
Päädyin lopulta ostamaan 95% puuvillaa ja 5% elastaania sisältäneen t-paidan 3 eurolla, vaikka senkin istuvuuden kanssa oli vähän niin ja näin. Hartioista liian iso, mutta muuten ok. Mulla on vielä isot hartiat itsellä joten ihmetyttää noi kaavat minkä mukaan paita tehty. Ainoa syy ostopäätökseen oli ihana väri.
Hinnoista en saanut oikeen selkoa. Osa tuotteista oli clubilaisille ja osan hinto ilmotettiin oudosti kauttaviivalla esim. 15/7..tuo tarkoittaa heidän kielellään 15e70snt.
Onko rahat tiukalla?