Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi Lager 157-kaupasta?

Vierailija
27.08.2023 |

Kävin ekaa kertaa eilen, löytyi kyllä vaikka ja mitä ja tosi edullisesti. Laadusta en osaa vielä sanoa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhdet collegehousut sieltä. Hyvät on, ei ole menneet pesussa kasaan tai kulahtaneet.

Vierailija
62/70 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsittu kaikki tarpeeton (mainokset, merkkilogot, kalliit kiinteistövuokrat) ja säästöt siirretty hintoihin.

Erinomainen hinta/laatu-suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhet housut ostin ja hyvin ovat toimineet, vähän liian tiukat tosin, mutta se varmaan johtuu enemmän minusta.

Vierailija
64/70 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäinen tytär siellä halusi asioida, löysi ilmeisesti mieleisiään vaatteita.  Halpaa oli, mieluummin noita kuin kalliita merkkivaatteita. Ostin itse muutaman 3 euron paidan, ihan käyttökelpoista vaatetta.  

65/70 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslaatua, ei sovi isokokoisille ihmisille. Sukkia olen itselle ostanut.

Vierailija
66/70 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää etten ole koskaan edes kuullut moisesta kaupasta.

M55

67/70 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lasten vaatteet on ihan käyttökelpoisia, esim. hyviä farkkuja ja collegepaitoja on ollut. Mutta ulkovaatteet on kuluneet älyttömän nopeasti puhki (ihan kangas hiutunut läpi, saumat hajonneet, värit kadonneet), alushousuista repesi saumat parin käytön ja pesun jälkeen, valkoisissa pestyt valkoiset topit muuttuivat harmaiksi. En ole ostanut sieltä enää aikoihin, kun tuo laatu harmittaa, vaikka monen muun halpakaupan asiakas olen kitsauteni vuoksi. 

Ei muuta kuin viet takaisin ja valitat.

Vierailija
68/70 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teineille sieltä tilannut. Edullisia ja ihan ok laatuisia. Teinien mieleen nämä vaatteet, itselleni en ole sieltä tilannut.

Vierailija
69/70 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu on täysin ala-arvoista. Jopa HM:n vaatteet ovat laatutavaraa noihin verrattuna. 1-2 pesua niin vaatteet pilalla ja värit haalistuneet.

Vierailija
70/70 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kuullut tämmösestä liikkeestä. Täytyy käydä pyörähtämässä,  halvoille collareille (huooari/verkkari) on käyttöä nykyisessä työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän