Mielipiteesi Lager 157-kaupasta?
Kävin ekaa kertaa eilen, löytyi kyllä vaikka ja mitä ja tosi edullisesti. Laadusta en osaa vielä sanoa.
Kommentit (70)
Karsittu kaikki tarpeeton (mainokset, merkkilogot, kalliit kiinteistövuokrat) ja säästöt siirretty hintoihin.
Erinomainen hinta/laatu-suhde.
Yhet housut ostin ja hyvin ovat toimineet, vähän liian tiukat tosin, mutta se varmaan johtuu enemmän minusta.
Teini-ikäinen tytär siellä halusi asioida, löysi ilmeisesti mieleisiään vaatteita. Halpaa oli, mieluummin noita kuin kalliita merkkivaatteita. Ostin itse muutaman 3 euron paidan, ihan käyttökelpoista vaatetta.
Peruslaatua, ei sovi isokokoisille ihmisille. Sukkia olen itselle ostanut.
Täytyy myöntää etten ole koskaan edes kuullut moisesta kaupasta.
M55
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lasten vaatteet on ihan käyttökelpoisia, esim. hyviä farkkuja ja collegepaitoja on ollut. Mutta ulkovaatteet on kuluneet älyttömän nopeasti puhki (ihan kangas hiutunut läpi, saumat hajonneet, värit kadonneet), alushousuista repesi saumat parin käytön ja pesun jälkeen, valkoisissa pestyt valkoiset topit muuttuivat harmaiksi. En ole ostanut sieltä enää aikoihin, kun tuo laatu harmittaa, vaikka monen muun halpakaupan asiakas olen kitsauteni vuoksi.
Ei muuta kuin viet takaisin ja valitat.
Olen teineille sieltä tilannut. Edullisia ja ihan ok laatuisia. Teinien mieleen nämä vaatteet, itselleni en ole sieltä tilannut.
Laatu on täysin ala-arvoista. Jopa HM:n vaatteet ovat laatutavaraa noihin verrattuna. 1-2 pesua niin vaatteet pilalla ja värit haalistuneet.
En ole edes kuullut tämmösestä liikkeestä. Täytyy käydä pyörähtämässä, halvoille collareille (huooari/verkkari) on käyttöä nykyisessä työssä.
Olen ostanut yhdet collegehousut sieltä. Hyvät on, ei ole menneet pesussa kasaan tai kulahtaneet.