Mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte?
Kertokaa, mitä kauppoja, ravintoloita tai muita yrityksiä boikotoitte, miksi boikotoitte juuri sitä yritystä/niitä yrityksiä ja mistä saakka olette boikotoineet.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-mafian kaupat, eli cittarit, k-marketit ja k-supermarketit, olen käynyt vain muutaman kerran ikäni aikana.
Teboilia boikotoinut vuodesta 2022 olisi tietenkin pitänyt jo aiemmin, mutta parempi myöhään.
Mutta esim K-Supermarketit ovat itsenäisten kauppiaiden pitämiä. Jos vaikka kiva kauppias niin mikset häneltä ennemmin osta kuin S-ryhmästä?
Suurin osa kauppiaista on kaikkea muuta kuin kivoja. Olen edellisessä työssä joutunut asioimaan liian monen kauppiaan kanssa.
No juu mutta jostain Suomessa on pakko ruokansa ostaa. Ovatko S-ryhmän pomot kivempia?
K-Rautaa. Luokattoman huono palvelu.
Jungle Juice Bar, Super Bowl -salaatit.
Me boikotoidaan S-mafiaa. Jalallanikaan en astu tuon ketjun ylihinnoiteluihin "ravintoloihin", en tankkaa, en nuku öitä, enkä todellakaan käy kaupassa. Lisäksi kaikki retkeilykohteet, jotka mainostavat tuota paskaa jää käyttämättä. Voin sanoa, että aika paljon on valitettavasti tuossa mukana. Korttia ei ole, eikä tule.
Teboil. Tämä varmaan ihan normaalia nykyään.
Marimekko, Iittala Group (iittala, arabia, fiskars, rörstrand, jne.), Finlayson, Vallila. Kaikki nämä ovat järkyttävää sontaa nykyään. Aivan hirveän hintaista ja näiden takia on pitänyt keksiä "designed in Finland" ja laadusta ei tarvitse edes mainita. Meidän rahoja ei noihin laiteta.
S- ketjun liikkeet, Hesburger ja Lidl. Näissä en asioi. En vie €urojani näihin liikkeisiin.
Olen K- kaupan asiakas. Käyn mäkkärissä välillä.
Erään kaupungin Suomalaista kirjakauppaa. Myyjä seurasi perässäni joka kolkkaan kaupassa. Sama mitä hyllyä tutkin, hän ilmestyi parin metrin päähän seisomaan. Vitutti tuollainen käytös niin paljon, että en astu myymälään enää jalallanikaan.
Kärkkäinen
Teboil
Shell
Maraboun tuotteet
Nestlen tuotteen
Benetton
Diesel (muotiliike)
New Yorker
Lacoste
Guess
Kaikki ravintolat joissa on tippikulho esillä
Vierailija kirjoitti:
Marabou
Nestle
Benetton
Diesel (muotiliike)
New Yorker
Lacoste
Guess
Nämä toimivat yhä naapurissa
K- kauppa paras kirjoitti:
S- ketjun liikkeet, Hesburger ja Lidl. Näissä en asioi. En vie €urojani näihin liikkeisiin.
Olen K- kaupan asiakas. Käyn mäkkärissä välillä.
Mistäs syystä ei lidlikkä maistu.
Jungle Juice Bar. Perustelut ovat selkeät, miksi tukea yritystä, minkä arvojen taustalla on Fagerströmin kaltainen ihminen.
Hesburgeria heidän työntekijöiden kohtelua koskevan uutisoinnin jälkeen ja Espresso Housea mm. hygieniaan ja kylmäketjuun liittyvän uutisoinnin jälkeen. Sitten oli myös se joku alusvaateliike, jonka nimeä en (onneksi?) muista edes enää.
R-kioskeja. Palvelu huonontunut merkittävästi ja lähikiskalla yrittäjä ei edes tervehdi, inhoaa kai, jos hakee vain postipaketin.
Vierailija kirjoitti:
R-kioskeja. Palvelu huonontunut merkittävästi ja lähikiskalla yrittäjä ei edes tervehdi, inhoaa kai, jos hakee vain postipaketin.
Ei kaikki ole yrittäjiä siellä.
Jungle juice bar
Teboil
Espresso house
Hesburger
Muutama paikallinen yritys, joista olen saanut vmäistä palvelua: hammaslääkäriasema, maatilamyymälä ja kahvila
Jungle Juice Bar
Change Lingerie
Kärkkäinen
Jungle Juice Bar
Teboil
Älä sitä kahvilaa boikotoi, se on varmaan sentään pienyrittäjä, ja olosuhteiden pakosta, sekä Suomen pienyrittäjyyttä inhoavasta ilmapiiristä (politiikka joka suosii S-ryhmää ja kaikkea muutakin suurta pienten kustannuksella) johtuen pakotettu pitämään kovia hintoja.