Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kahvin kanssa iltapäivällä, jos lopettaa herkut ja kahvin?

Vierailija
27.08.2023 |

Töissä iltapäivällä kahvitauko, johon yhteisöllisyyssyistä kuulemma kaikkien pitää osallistua. Muut juo kahvia tai teetä, mutta lopetin molemmat. Ja useimmat syö keksiä ja pullaa, on kiertävä vuoro niitä tuoda. Minä kuitenkin lopetin myös herkut koska laihdutan. En halua mitään missä on sokeria. Joten ottaa iltapäivällä kahvin kanssa ilman kahvia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pelkkä kahvi maidon kanssa. Nopeasti tottuu olemaan ilman syömisiä.

Vierailija
2/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään mitään, kun ei ota sitä kahviakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstaa.

Vierailija
4/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lasillinen vettä.

Vierailija
5/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä pelkkä kahvi maidon kanssa. Nopeasti tottuu olemaan ilman syömisiä.

Jos sekä otsikossa että aloitustektissä lukee, että on lopettanut kahvin juonnin, niin miksi ehdotat ratkaisuksi kahvin juontia?

Vierailija
6/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani?

Vierailija
7/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lasi vettä ja syö vaikka porkkana tai palanen kurkkua. Tai joku hedelmä.

Vierailija
8/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetti joka perustuu pelkille kielloille ja kaikkien herkkujen poistamiselle EI TOIMI. Jokainen lääkäri ja asiantuntija voi kertoa sinulle tämän, Ap.

Vierailija
9/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bullaa eikä kaffea? Haukkaa vaikka baskaa.

Vierailija
10/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kahvin kanssa, jos lopettaa kahvin? Mitä? Piti varmaan olla, että mitä kahvin sijaan. Varmaan sitten vesilasillinen, jos ei saa kaloreita kerran olla ollenkaan.

Vierailija
11/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos joskus kävelisit etkä aina ajaisi Autolla suoraan Prisman parkkikselle, ap???

Vierailija
12/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä otat kahvin kanssa, kun et ota kahvia? Onko tää joku kompa?

Koska jos et ota kahvia, et ota mitään kahvin kanssakaan. Opettelet istumaan ilman mukia tai sitten otat lasillisen vettä.

Vierailija
13/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää juoda tai syödä jotain, jos ei ylipäänsä tee mieli? Minä en juo enää iltapäivällä kahvia enkä teetä Herkkuja (pullat yms) en syö ollenkaan. Kun pidän kahvitaukoa muiden kanssa niin juon vettä tai pidän taukoa ihan ilman mitään juotavaa.

Vierailija
14/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieetti joka perustuu pelkille kielloille ja kaikkien herkkujen poistamiselle EI TOIMI. Jokainen lääkäri ja asiantuntija voi kertoa sinulle tämän, Ap.

Ei minulla ole ongelmia olla ilman kahvia, teetä ja sokeriherkkuja. Ei ne ole minulle kieltoja vaan en vain halua nyt syödä ja juoda niitä. Ei tee mieli. Ap

Vierailija
15/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosikauden juonut kahvin Jalluplörönä.

Vierailija
16/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos joskus kävelisit etkä aina ajaisi Autolla suoraan Prisman parkkikselle, ap???

Mitä jos lopettaisit olemasta tahallaan ilkeä ihminen???

Minulla ei ole edes ajokorttia.

Ap

Vierailija
17/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieeteissä ehkä näin. Elämäntapamuutoksissa tuntuu kuitenkin toimivan. Ei -holisti ja addikti pysty kohtuukäyttöön.

Itse jätin mässyt ja herkut n. 7v sitten. Nykyään lähinnä ällöttävät ja syön leivonnaisen vain kutsuttuna juhlissa tms.

Ei nyt todellakaan joka päivä pullaa, haloo, tulee joku 300-400kcal puhdasta saastaa.

Vierailija
18/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kunnallinen seniorityöpaikka mahtaa olla kyseessä? Pakolliset yhteiset kahvitauot on väkevä tuulahdus 70-/80-luvuilta.

Itse toisin omalla vuorolla muille ne pullat ja söisin sitten mitä hedelmää tms. huvittaa itse.h

Vierailija
19/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmia olla ilman kahvia, teetä ja sokeriherkkuja. Ei ne ole minulle kieltoja vaan en vain halua nyt syödä ja juoda niitä. Ei tee mieli. Ap

Et voi vaan sanoa että ei kiitos, ei nyt maistu? 🤦

Vierailija
20/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et juo kahvia, niin miksi vtussa kysyt mitä söisit kahvin kanssa??????????????