Mitä kahvin kanssa iltapäivällä, jos lopettaa herkut ja kahvin?
Töissä iltapäivällä kahvitauko, johon yhteisöllisyyssyistä kuulemma kaikkien pitää osallistua. Muut juo kahvia tai teetä, mutta lopetin molemmat. Ja useimmat syö keksiä ja pullaa, on kiertävä vuoro niitä tuoda. Minä kuitenkin lopetin myös herkut koska laihdutan. En halua mitään missä on sokeria. Joten ottaa iltapäivällä kahvin kanssa ilman kahvia?
Kommentit (51)
Eikö ruokavaliosi salli veden juomista? Miksi teet kahvitauosta väkisin ongelman?
Jos tauko on pakollinen niin sitten varmaan menet sinne ja istut kiltisti sen vartin.
Pullaa tuskin kukaan väkisin tunkee suuhun ja osannevat olla tuomatta niitä sinulle, kun pari viikkoa joka päivä sanot rohkeasti: "kiitos ei, en syö pullaa".
Vierailija kirjoitti:
Dieetti joka perustuu pelkille kielloille ja kaikkien herkkujen poistamiselle EI TOIMI. Jokainen lääkäri ja asiantuntija voi kertoa sinulle tämän, Ap.
Mitä ihmeen kieltoja?? Kahvia voi olla juomatta ja makeaa syömättä ilman minkäänlaisia kieltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dieetti joka perustuu pelkille kielloille ja kaikkien herkkujen poistamiselle EI TOIMI. Jokainen lääkäri ja asiantuntija voi kertoa sinulle tämän, Ap.
Ei minulla ole ongelmia olla ilman kahvia, teetä ja sokeriherkkuja. Ei ne ole minulle kieltoja vaan en vain halua nyt syödä ja juoda niitä. Ei tee mieli. Ap
Jos sinä AP vielä tätä ketjua seuraat, niin voisitko hiukan selventää tuota kysymystäsi, mitä ihmettä tämä tarkoittaa - Joten ottaa iltapäivällä kahvin kanssa ilman kahvia?
Ota pelkkä maitovara ilman pullaa tai ilman viineriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kieltoja?? Kahvia voi olla juomatta ja makeaa syömättä ilman minkäänlaisia kieltoja.
No onhan ne silloin kiellettyjä jollakin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ota pelkkä maitovara ilman pullaa tai ilman viineriä.
Mut jos ei ole varaa maitovaraan ja jos pullakin on ilmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä pelkkä kahvi maidon kanssa. Nopeasti tottuu olemaan ilman syömisiä.
Jos sekä otsikossa että aloitustektissä lukee, että on lopettanut kahvin juonnin, niin miksi ehdotat ratkaisuksi kahvin juontia?
Otsikossa kysyttiin, mitä kahvin kanssa iltapäivällä. Vastaus oli tähän kysymykseen. Kahvin juominen ilman kahvia on outoa. Se voisi viitata johonkin kahvin korvikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ongelmia olla ilman kahvia, teetä ja sokeriherkkuja. Ei ne ole minulle kieltoja vaan en vain halua nyt syödä ja juoda niitä. Ei tee mieli. Ap
Jos sinä AP vielä tätä ketjua seuraat, niin voisitko hiukan selventää tuota kysymystäsi, mitä ihmettä tämä tarkoittaa - Joten ottaa iltapäivällä kahvin kanssa ilman kahvia?
Olen linjoilla. Se on meillä töissä vain sellainen tapa sanoa, että mennään kahville ja kaikkien pitää olla iltapäiväkahvilla. Ja vaikka en juo sitä kahvia niin minäkin sanon olevani kahvilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rahkaa tai joku hedelmä.
Mielestäni tämä on hyvä vaihtoehto.
Jos seurallinen kahvitauko on itselle tärkeä, ottaa vähän välipalaa. Jos ei herkuttele muiden hankkimilla herkuilla, ei varmasti tule pahaa silmää siitäkään, ettei 'vuorollaan' hanki mitään (ja toisaalta voihan silti viedä, jos haluaa).
Ehkä terveellinen välipala tulee kahviseurueessanne muillekin tavaksi. Jaksaa iltaruokaan paremmin kuin keksillä ja pullalla :)
Teetä. Ei sen kanssa tarvi mitään kuten ei kahvinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Teetä. Ei sen kanssa tarvi mitään kuten ei kahvinkaan.
Lue aloitus.
Konjakki sopii hyvin kahvin kanssa aterian päätteeksi.
Miksi lopetit kahvin ja teen? Jos kofeiinin takia niin saa niitä kofeiinittominakin. Joku yrttitee on ihan hyvä juoma.
Nukut yöllä paremmin kun et juo kahvia enää lounaan jälkeen iltapäivällä. Kaakut ja pullat myös no no. Välipala esim rahka, hedelmä, tai pieni voileipä.
Ottaisin hedelmän.