Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kahvin kanssa iltapäivällä, jos lopettaa herkut ja kahvin?

Vierailija
27.08.2023 |

Töissä iltapäivällä kahvitauko, johon yhteisöllisyyssyistä kuulemma kaikkien pitää osallistua. Muut juo kahvia tai teetä, mutta lopetin molemmat. Ja useimmat syö keksiä ja pullaa, on kiertävä vuoro niitä tuoda. Minä kuitenkin lopetin myös herkut koska laihdutan. En halua mitään missä on sokeria. Joten ottaa iltapäivällä kahvin kanssa ilman kahvia?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriton kola ja karkki.

Vierailija
42/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dieetti joka perustuu pelkille kielloille ja kaikkien herkkujen poistamiselle EI TOIMI. Jokainen lääkäri ja asiantuntija voi kertoa sinulle tämän, Ap.

Mitä ihmeen kieltoja?? Kahvia voi olla juomatta ja makeaa syömättä ilman minkäänlaisia kieltoja.

No onhan ne silloin kiellettyjä jollakin tasolla.

Eihän ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsellesi omppu tai porkkana. Ja miksei voit vuorollasi viedä pussillisen josta riittää muillekin.

Vierailija
44/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaurakeksi tai riisileipä

Vierailija
45/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on meilläkin tapa sanoa että mennään kahvitauolle. Ei sielä silti kytätä mitä kukin ottaa tai on ottamatta. Kahvitauko=tauko ylipäätään.

Minä juon kahvin.

Vierailija
46/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön yleensä mandariinin/satsuman/ klementiinin. En juo kahvia kuin joskus harvoin aamulla.

Vierailija
47/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi itsessään on se herkku! Kahvi maidolla, nam. Harvoin syön mitään kahvin kanssa, ennemmin vedän joko kahvin tai sitten sen herkun ihan yksinään.

Vierailija
48/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laihduta normaali painoisena syön kello 8-12-16- ja 20.Ravintoni ei kuulu mikään missä sokeria,tai maitotaloustuoteita.Ei lihaa,ei siipikarjaa.Kalaa kaikessa muodossaa. En ole vege.En napsi välipaloja. Ohjeita netti on ravinosta ja välipaloista mielin määrin.Kuin alvariin ilta päivä lehdet netissä.

Vierailija
49/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie, banaani tai kofeiiniton kamomillatee.

Vierailija
50/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muki, jossa on hanavettä. Kukaan ei huomaa mitään tauolla.

51/51 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joisin tuossa tilanteessa (jos haluaisin jotain lämmintä juoda) marjateetä. Marja- ja hedelmäteethän eivät ole oikeaa teetä nimestään huolimatta. Valitsisin ehkä karhunvatukkateen. Ilman sokeria tietenkin.

Kofeiiniton kahvi olisi toinen, mutta siihen haluaisin maitoa / kermaa, joten vähäkalorisempi vaihtoehto olisi marjatee.