Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuoli keväällä ja ollaan asuttu pojan kanssa kaksin siitä asti

Vierailija
26.08.2023 |

Käyn terapiassa itse ja ihan pahin shokki on mennyt ohi. Olen mä jo töissäkin. Pojasta, koirasta ja kodista huolehtiminen on pitänyt mut järjissäni tän kaiken keskellä.

Viikonloput ja yöt ovat surun kanssa vaikeimpia kun on niin paljon aikaa omille ajatuksille. Samoin ne hetket kun poika lähtee kavereiden kanssa tai pojalla on paha olla.

Mulla ei ole tässä kaupungissa ystäviä tai sukulaisia ja mulla olisi kova kaipuu muuttaa kotiseudulle omien vanhempien lähelle... Täällä on kuitenkin pojan toinen mummo, kaverit ja koulu. Lapsi on tärkein ja ei muuteta minnekään, mutta välillä leikin sellaista ajatusleikkiä ja se tekee mut onnelliseksi.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa kuukaudessa päässyt shokista yli ja onnellinenkin, hmm haiskahtaa trollille. Niinno tai sitte ei ollut elämäsi rakkaus.

Älä kaasuvalota

Isäsikin kaasuvalottu sinua tehdessäsi...PRÄÄT!

Vierailija
42/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poika? Valtava menetys vanhemman kuolema.

Toivottavasti ymmärrätte että suojelen lastani ja henkilökohtaisiin kysymyksiin en vastaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Valitettavasti on

Vierailija
44/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko aloittaa nyt syksyllä jonkun harrastuksen, niin tapaat uusia ihmisiä? En nyt tarkoita uutta heilaa, vaan monesti harrastuksista voi löytää ystäviä. Voi olla joku ihan saman konenutkin kuin sinä.

Ihana idea mutta ei ole valitettavasti sellaiseen energiaa tällä hetkellä. Käyn töissä, teen meille ruokaa, lenkitän ja leikitän koiraa, käyn kaupassa, siivoan ja pesen pojan harrastuskamoja niin siinä on mulle tällä hetkellä tarpeeksi. Ap

Edes mihinkään kerran viikossa -harrastukseen?

Ei. En jaksa. Ap

Olisko tuo merkki että palaa kotipuoleen, jos sinulla on siellä ystäviä ja omat vanhemmat. Älä yritä selvitä yksin ilman apua. Jos ajat itsesi täysin tyhjäksi, kuka on poikasi tukena?

Vierailija
45/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanottoni <3

Vierailija
46/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö teidän hankkia koira?

Lukutaito 🙄 Koira on jo mainittu aloituksessa.

Vierailija
47/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemasta voin sanoa että kaikki kävi nopeasti mutta ei yllättäen. Meillä oli hieman aikaa varautua siihen. Se ei kuitenkaan ainakaan minulle tehnyt siitä yhtään helpompaa. Oikeastaan täysi h€lvetti kun tajusin mitä tulee käymään ja ahdistus, pelko ja kammottava paha olo tulevasta ja lapsen puolesta. Ap

Vierailija
48/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö teidän hankkia koira?

Lukutaito 🙄 Koira on jo mainittu aloituksessa.

Lukutaito itsellesi vaan, tämä asia puitiin jo ketjussa.

Vierailija
49/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ap viisaasti kun et hötkyile. Älä kokonaan luovu muuttohaaveestasi. Ehkä siitä voi tulla ajankohtaista pojan aikuistuttua? Tai sitten voi olla, että tilalle on siihen mennessä tullut uusia haaveita. Kovasti tsemppiä teille syksyn aloitukseen.

Vierailija
50/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi voi? <3

Vierailija
51/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Valitettavasti on

No jos kerran olet siitä noin varma, niin mitä varten sinä tätä ketjua edes lueskelet? Alapas kalppia muihin ketjuihin keskustelua pilaamaan.

Vierailija
52/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolta kuoli poika ja nyt pitäisi viedä pojan poikakin pois. Lisäksi pojan koti ja kaverit on siellä. Kaikkea kanssa!

Ap:n velvollisuus ei ole miettiä mummoa, vaan poikaansa. Mitä enemmän säilyy lapselle ennallaan muutoksissa ja kriiseissä, mitä parempi. Surussa saa paljon lohtua muistoista, niin miksi ei muuttofantasioistakin. Olettaisin, että olet leskeksi nuori. Kun sun lapsi kasvaa, voit aloittaa uudestaan missä vain haluat.

Vierailija
53/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsi voi? <3

Tilanteeseen nähden hyvin. Kavereista ja harrastuksesta on ollut paljon apua ja iloa nyt.

Rikki se silti on mutta kun isä kuoli puoli vuotta sitten niin luulen että kuka vain olisi. Välillä on parempia päiviä ja välillä huonompia, meillä molemmilla. Ap

Vierailija
54/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon haleja teille! Olet ihana ihminen.

Vierailija
55/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pojallasi on noin ihana äiti tukena <3

Vierailija
56/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanottononi. Vain ajan kanssa sopeutuu. Minun ihana aviomieheni on hoitokodissa ja elän yksin ensimmäistä kertaa  elämässä.  On ollut raskasta sopeutua ,joskus isoista lapsista joku on täällä yötä. Ehkä lauantai-illat ovat   ikävän surullisia.

Vierailija
57/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poika? Valtava menetys vanhemman kuolema.

Toivottavasti ymmärrätte että suojelen lastani ja henkilökohtaisiin kysymyksiin en vastaa. Ap

Itseänikin kiinnosti että minkä ikäinen poika on, koska oma isäni kuoli kun olin 12 vuotta.

Vierailija
58/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo paljon että lapsesi antaa halata ja lohduttaa. Poikasi selviää ja sinun äitinä on helpompi selvitä kun ymmärrät että lapsesi selviää.

Vierailija
59/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee pojasta sun uskottua

Mitä tuo edes tarkoittaa? lienee jo kastettu ja tärkein asia hänelle? Pojalla on enään äiti jäljellä?

Ikävä kyllä jos poika kasvaa yksin äidin kanssa voi tulla liian läheinen suhde joka tekee pojasta homon

Vierailija
60/71 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois...

Olethan muistanut hakea kaikki mahd korvaukset? Myös työntekijän henkivakuutuspoolin kertakorvaussumman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi