Mies ei päästä mua omiin menoihini
Onneksi tämä koskee vain yhtä päivää.
Tuntuu kuin olisin vanki.
Kommentit (39)
Mihin sun nyt taas pitäisi päästä?
Höh. Tottakai itse päätät. Jos menet, niin menet. Mikä oli miehen perustelu.
Toivottavasti on ensimmäine ja viimeien päivä mutta herättää kysymyksen, että millainen mies asettuu ja haluaa estää kumppaniaan tuolla tavoin ja mikä takaa sen, että se ole häneltä viimenen kerta kun toimii näin? - Tietenkään kakisita kumppanin kotkotuksista ei tarvitse aina pitää ja olla mielissään mutta se ontoine juttu.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on ensimmäine ja viimeien päivä mutta herättää kysymyksen, että millainen mies asettuu ja haluaa estää kumppaniaan tuolla tavoin ja mikä takaa sen, että se ole häneltä viimenen kerta kun toimii näin? - Tietenkään kakisita kumppanin kotkotuksista ei tarvitse aina pitää ja olla mielissään mutta se ontoine juttu.
Uskovainen mies
Samaa mieltä. Kumppani on kumppani, ei joku joka saa kontrolloida sinua.
Ateisti mies
Alistu nainen miehesi tahtoon, itke ja alistu! Se on sinun kohtalosi!
Käsiraudoilla patterin putkessa kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen mies
Samaa mieltä. Kumppani on kumppani, ei joku joka saa kontrolloida sinua.
Ateisti mies
Liikuttavaa. Silloin kuin uskovainen ja ateisti ovat samaa mieltä, he ovat yleensä oikeassa.
Eihän tuo vielä mitään mutta jos hän syö lasten vanukkaat jääkaapista, niin jätä se sika.
Haluaa kontrolloida. Olisin halunnu mennä aamusta ulos, en saa kuulemma mihinkään lähteä.
Sanoiko mies että välillä pitää olla lasten kanssa kotona?
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko mies että välillä pitää olla lasten kanssa kotona?
Meillä ei ole lapsia. Menemme kylään mutta ei se vierailu kestä koko päivää.
Miten mulla on olo, että jätät jotain kertomatta, jos kyse kerran on vain yhdestä päivästä. Onko teillä joku yhteinen sovittu juttu/tärkeä tilanne ja miestä turhauttaa, jos jätät välistä?
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on olo, että jätät jotain kertomatta, jos kyse kerran on vain yhdestä päivästä. Onko teillä joku yhteinen sovittu juttu/tärkeä tilanne ja miestä turhauttaa, jos jätät välistä?
En jätä välistä mitään. Menemme kylään.
Istun täällä sisällä ja sama huomenna!
Parikymppisenä seurustelin yhden sekoboltsin kanssa. Jos halusin mennä baariin ystävieni kanssa, minun olisi pitänyt ensin kysyä mieheltä lupa. Kaverien taas ei tarvinnut muuta kuin ilmoittaa kumppaneilleen että pitävät lauantaina tyttöjen illan. Tämä sekoboltsi myös yritti kontrolloida minua ihan kaikessa. Hän esim. aina päätti mitä syödään, milloin syödään. Tämä oli niin myrkyllinen suhde, että vääristi minun käsitystä parisuhteesta. Näin neljäkymppisenäkin olen mieluummin sinkku ja saan tehdä asiat niinkuin haluan. Enkä alistua miehen määräiltäväksi.
Jos et pidä jalanjäljistä kasvoillasi, älä asetu kynnysmatoksi. Väkivaltaiseen suhteeseen ei pidä jäädä hetkeksikään!