miten hitossa teen JOULUSIIVOUKSEN kun eiole ketään kuka katsois lapsia.
Miestä ei saa sängystä ylös,isovanhemmat ei yleensä tule...
kaverilta vois kysyy mut heilläkin lapsia ja omat siivouksensa.
On tympeetä...lattiat pitäis saada pestyä, ja sehän se hankalin onkin kun on konttaava vauva ja taapero...h eivät oikee päikkäreitäkään nuku kun vasta illasta...ja en itsekään oikeen enää iltaisin jaksa sit alkaa rehkimään.
Nyt ois just into päällä...mutta...
Kommentit (50)
säälimästä itseäsi.
Ei niiden lasten tarvitse samaan aikaan nukkua. Taaperon voit panna tekemään jotakin, vauvan nukkuessa tai ollessa vaikka sitterissä. Peset huoneen kerrallaan.
Vierailija:
kyllä mä kuulkaas aan siivottua yleensä ,MUTTA ONKO SE NIIN VAIKEE TAKOA SINNE PÄÄHÄN ETTÄ T Ä L L Ä H E T K E L L Ä LAPSILLA RYTMIT SEKAISIN.
MÄ EN VOI USKOA ETTÄ OLETTE ÄITEJÄ,SÄÄLIN LAPSIANNE,KAUHEITA EUKKOJA HETI NISKASSA KIINNI JOS JOTAI APUA KYSYY.Olispa joku järkevä ihminen joka sulkis koko AV:n.
taas illaksi töihin.
mutta ettehän te tajua,tai ette halua edes ymmärtää.
kauheita daijuja,mistä niitä edes sikiää.
hahah
eläkää te sitä vaaleanpunaista perheelämäänne vaan.
sori vaan kun olen olemassa ja mun mies ei auta kotihommissa.
ihan sairasta et idit hyökkää kimppuun heti ku jotai erehdyt kysyy.
olisit siivonnut tämänkin ajan....
Muun siivouksen voit oikein mainiosti tehdä lasten kanssakin. Jos et ole uusavuton.
Vierailija:
taas illaksi töihin.
mutta ettehän te tajua,tai ette halua edes ymmärtää.
kauheita daijuja,mistä niitä edes sikiää.
hahah
kiva että herätin mielipiteitä,mutta tekin korppikset voisitte joskus miettiä niillä pienillä herneillänne että asiat ei aina ole niin mustavalkoisia kun te luulette.
älä lyö lyötyä.
Luultavasti hän olisi jaksanut jopa tehdä sen siivouksen, jos vastaukset olisivat olleet kannustavampia.
Käy ap. potkaisemassa sitä miestä päähän (jos syy nousemattomuuteen ei siis ole se, että olet murhannut hänet yöllä) ja ala siivota sen minkä voit. Jätä loput myöhemmäksi, tai jätä ne kokonaan tekemättä.
Vierailija:
Luultavasti hän olisi jaksanut jopa tehdä sen siivouksen, jos vastaukset olisivat olleet kannustavampia.
Käy ap. potkaisemassa sitä miestä päähän (jos syy nousemattomuuteen ei siis ole se, että olet murhannut hänet yöllä) ja ala siivota sen minkä voit. Jätä loput myöhemmäksi, tai jätä ne kokonaan tekemättä.
mutta lopputuloksena olikin että kaikki hyökkäs niskaan.
ihan tajutonta.
Vierailija:
Hän sitä paitsi kertoi hyvän syyn sille, että miehensä nukkuu: mies tekee vuorotyötä ja on taas menossa illaksi duuniin.
Hänelle annettiin aivan hyviä neuvoja. Jos ne eivät kelpaa, ei voi mitään. Kiukuttelemalla ei ainakaan myötätuntoja kerää.
Totta kai pienten lasten kanssa siivoaminen on vaivalloista, mutta ei todellakaan mahdotonta. Sitä harrastavat useimmat naiset viikottain.
vaikkei edes tunne ihmistä.
hirveen ilkeitä mammoja täällä.
mä en sillemitään voi,et mulla on vaikee mies jota ei saa sängystä ylös jos se sen pään ottaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
no just,sulla ei vissiin ole lapsia?
niiden kanssa ei tode voi siivota...levittävät sitä mukaa kun jotai saa järjestettyä...
evvk.
ihan itse rupesitte hyökkäämään niskaan.
ota vaan se silmä kätees ja lue ketju läpi.
Vierailija:
kyllä mä kuulkaas aan siivottua yleensä ,MUTTA ONKO SE NIIN VAIKEE TAKOA SINNE PÄÄHÄN ETTÄ T Ä L L Ä H E T K E L L Ä LAPSILLA RYTMIT SEKAISIN.
MÄ EN VOI USKOA ETTÄ OLETTE ÄITEJÄ,SÄÄLIN LAPSIANNE,KAUHEITA EUKKOJA HETI NISKASSA KIINNI JOS JOTAI APUA KYSYY.Olispa joku järkevä ihminen joka sulkis koko AV:n.
Täällä myös muutama asia ihmetyttää...
Miten ja milloin teet viikkosiivouksen?
Onko se mies seipäällä sinne sänkyyn kiinni lyöty vai miksi sitä ei sieltä ylös saa?
Onko tosiaan ihan mahdoton asia reipastua ja siivota lasten ollessa päikkäreillä?
Ei siivota vai? Älä nyt valehtele
Miksi ei ole miehestä apua?
Vätyskö se on? Laiska? Vie lapset meuhkaamaan sängylle ja sano että ovat hänen vastuullaan nyt! Taidat olla itse se vätys kun et saa mieheen liikettä.
TÄH! Miten ihmeessä muka ei voi siivota lasten ollessa paikalla???
Sitähän useimmat perheet harrastavat vuosikausia, koska ei likimainkaan kaikilla ole jotakuta mummoa hoitamaan lapsia kerran viikossa useammaksi tunniksi.
Ymmärrän toki, että jos ap olet tottunut siihen ylellisyyteen, että saat rikkumattomassa rauhassa siivota, tuohon totuttelu voi viedä aikaa.
joku tässä nyt mättää, PROVO!!!
Oletpa avuton
koitapa muuttaa taaperon kanssa Mene töihin, kotihommat ei sulle sovi!
turha syyttää.
mut hei jääkää vaan tänne spekuloimaan ja haukkumaan,mä menen nyt.
jos mies on kotona niin taaperon kanssa vaan pihalle
itsekin siivoan sen verran mitä normaalistikin; en mitään ekstroja.
tämä yh on saanut lattiat pestyä joka viikko lastenkin kanssa.
koitapa muuttaa taaperon kanssa Mene töihin, kotihommat ei sulle sovi!