Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät osaa ottaa itse vastuuta omasta hyvinvoinnistaan?

Vierailija
26.08.2023 |

Vaan tukeudutaan aina muihin, jonkun "asiantuntijan" pitää kertoa kaikki.
Kukaan ei tunne sinun kroppaasi paremmin kuin sinä itse, kuuntele sitä ja elä terveellisesti.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne kilpirauhasongelmathan eivät ole syy jättää kokonaan liikkumati tai syödä terveellisesti. Tekosyitä tekosyitä. 

Kuka väitti noin?

Vierailija
22/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan aina että mulla on hyvät geenit kun olen hyvässä kunnossa, mun molemmat vanhemmat on ylipainosia ollu aina. Mä liikun, he eivät. Mä syön terveellisesti, he eivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei osaa vaihtaa autoonsa renkaita itse, joku toinen tarvitsee apua niskasärkyynsä. Voisiko olla kyse siitä, että joskus on helpompi antaa ulkopuolisen hoitaa?!

Vierailija
24/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan aina että mulla on hyvät geenit kun olen hyvässä kunnossa, mun molemmat vanhemmat on ylipainosia ollu aina. Mä liikun, he eivät. Mä syön terveellisesti, he eivät. 

Juuri näin, itsestä se on kiinni mitä tekee. Todella usein kuulee tätä "kilppari sitä kilppari tätä" mutta siitä ihmisestä näkee ihan selvästi että hän ei edes elä terveellistä elämää. Ei syö terveellisesti eikä liiku, kaikki on vaan sen "kilpparin" vika. Tässä tullaan taas siihen vastuun ottamiseen itse omasta kehosta mikä on vaikeaa monille. 

Vierailija
25/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ei osaa vaihtaa autoonsa renkaita itse, joku toinen tarvitsee apua niskasärkyynsä. Voisiko olla kyse siitä, että joskus on helpompi antaa ulkopuolisen hoitaa?!

auto on vähä eriasia ku oma hyvinvointi. 

Vierailija
26/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne kilpirauhasongelmathan eivät ole syy jättää kokonaan liikkumati tai syödä terveellisesti. Tekosyitä tekosyitä. 

Näin juuri. Sairastuin kilpparin vajaatoimintaan 27-vuotiaana. Nyt 36-vuotiaana olen alipainoinen. Syy löytyy elintavoista: kävelen joka päivä väh. 10 000 askelta (en omista autoa), kannan ostokset omin käsin kotiin, syön kulutuksen mukaan (eli vähän).

Kurinalaisuus on avainsana.

Vierailija
27/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Sairastuin kilpparin vajaatoimintaan 27-vuotiaana. Nyt 36-vuotiaana olen alipainoinen. Syy löytyy elintavoista: kävelen joka päivä väh. 10 000 askelta (en omista autoa), kannan ostokset omin käsin kotiin, syön kulutuksen mukaan (eli vähän).

Kurinalaisuus on avainsana.

Juuri näin, silti voi tehdä asioita. Kaikki on itsestä kiinni. 

Vierailija
28/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono vertaus. Niskasäryn hoito ulkopuolisella vastaa sitä, että käy vaan paikkauttamassa rikkinäistä rengasta vaikka se pitäisi vaihtaa ehjään.

Vierailija
29/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen näkee taas, nämä ihmiset tulevat inttämään vastaan saatika että sanoisi että otan itse vastuun itsestäni. 

Vierailija
30/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa

Vierailija
31/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppariongelmat on alunperinkin aiheutettu itse huonoilla elintavoilla. Ruualla ja juomilla, joissa ei ole mitään mitä ihminen tarvitsee. Kyllä niillä kroppansa ja aineenvaihduntansa sekaisin saa. Ja sitten on kahta vaikeampaa palata normaalitilaan kun on kilpparivaivainen läski, jolla suolistobakteerit, aineenvaihdunta, kylläisyydentunne jne pilattu.

Vierailija
32/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsimaxia ja energiajuomia vaan kurkusta alas. Pilataan suolisto, aineenvaihdunta ja sivussa mielenterveyskin. Noiden kulutus on kasvanut räjähdysmäisesti. Samaan aikaan esim diabetes, suolistosairaudet jne.

Mutta ei ketään kiinnosta. Lampaat ovat markkinavoimien armolla, kun oma järki ei sano mitään.

Sama kuin jotain kemikaaleja vetäisi. Tai sitähän nuo onkin. Ei mitään luonnollista tai tarpeellista elimistön toiminnalle.

Vierailija
33/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä ne "sairaudet" mitä ihmisillä on mitkä "estää" kaiken, niin nekin on juuri tästä syystä AIHEUTUNEITA sairauksia ettei välitetä omasta terveydestä eikä liikuta. 

Vierailija
34/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepsimaxia ja energiajuomia vaan kurkusta alas. Pilataan suolisto, aineenvaihdunta ja sivussa mielenterveyskin. Noiden kulutus on kasvanut räjähdysmäisesti. Samaan aikaan esim diabetes, suolistosairaudet jne.

Mutta ei ketään kiinnosta. Lampaat ovat markkinavoimien armolla, kun oma järki ei sano mitään.

Sama kuin jotain kemikaaleja vetäisi. Tai sitähän nuo onkin. Ei mitään luonnollista tai tarpeellista elimistön toiminnalle.

Totta, noi pitää suoliston ainasessa pienessä tulehdustilassa mikä taas aiheuttaa todella paljon muita vaivoja. Ihmiset ei välitä. Tää sama koskee myös einesruokia. 

Vierailija
35/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä ne "sairaudet" mitä ihmisillä on mitkä "estää" kaiken, niin nekin on juuri tästä syystä AIHEUTUNEITA sairauksia ettei välitetä omasta terveydestä eikä liikuta. 

Jep sellanen todella paha noidankehä mitä aletaan sitten ruokkimaan erilaisilla pillereillä mitkä tuhoaa vielä entistä enemmän oman elimistön. 

Vierailija
36/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie alotin pitämään terveydetäni huolta kun olin abouttiarallaa 25vee. Ennen sitä elin vähän miten sattuu mutta oikeassa olet

Vierailija
37/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna herkut, muuten puhdas ruokavalio. 20-80%

Vierailija
38/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ylipainokin on aina muiden syytä tai geenien tai jonkun "sairauden"

Arnold Schwarzeneggerillä on 2 lasta, toinen on ylipainonen ja toinen on todella hyvässä kunnossa, geenit ei oo syy siihen, vaan oma laiskuus. 

Kyllähän kilpirauhasen vajaatoiminnassa tulee aina se 10-15 kiloa ylimääräistä, joillekin vielä enemmän. Kokeile vaikka.

Vaikka on toi vaiva, niin silti voi liikkua. Yleensä lähipiirissä ihmiset ketkä sanovat tota ei liiku ollenkaan. Vaan se koko asia on sen "kilpirauhasen" vika. 

Tämä

Vierailija
39/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä, kaikki pitää saada heti. Sama ilmiö näkyy jonkun liikunnallisen aktin aloittamisessa, heti ei saada tuloksia niin lopetetaan ja valitetaan että olipa huono idea. Ihmiset eivät ymmärrä että kaikki tulee ajan kanssa. 

Vierailija
40/65 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekurittomuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän