Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teistäkin ihan järjetön reaktio töissä? Yksi henkilö sai raivarin tapaamisen siirron takia

Vierailija
26.08.2023 |

Pitkä viesti, mutta mielestäni tämä episodi on niin järjetön että jos joku viitsii lukea ja kommentoida niin arvostan.

Eli: 3 henkilön Teams-palaveri. Ei mitään tärkeää, perustsekkauskeskustelu joita pidetään joka viikko. Kaikki työntekijät samalla tasolla.

- Tapaaminen pidetään henkilön A tahdosta, mutta hän ei viitsi itse laittaa kalenterikutsua joten pyytää minua laittamaan sen hänen puolestaan jonka teen.
- Alunperin tapaaminen sovitaan torstaille, mutta alkuviikosta sovitaan yhdessä, että tapaaminen siirretään perjantaille ja siirrän kalenterikutsun perjantaille.
- Vastauksena tuleekin seuraavana henkilöltä B vastaus kalenterikutsuun, että se ei hänelle käykään ja että hän on laittanut kaikille kalenterikutsun seuraavan viikon tiistaille. Tämän seurauksena poistan perjantaisen kalenterikutsun henkilö B:n kerrottua, että henkilö A on hyväksynyt muutoksen.
- Henkilö A ilmeisesti on itse sotkenut asiat ja ilmoittaa perjantaina huomanneensa vasta tuolloin, että perjantain tapaaminen on peruttu - ja saa valtavan raivarin, jonka kohdistaa minuun! On nyt haukkunut minua yli viikon ajan jatkuvasti, sisältäen mm. tunnin puhelinkeskustelun jossa hän raivosi ja haukkui minua siitä, että olin mennyt siirtämään tapaamisen henkilö B:n toiveesta ja että minulla ei kuulemma olisi ollut siihen oikeutta.

Tämä vaikuttaa mielestäni aivan mielenvikaiselta ja järjettömältä. Varsinkin kun henkilö A jatkuvasti itse siirtelee tapaamisia ja on tulematta sovittuihin tapaamisiin, myös tärkeisiin sellaisiin, ilmoittamatta kenellekään. Osana raivariaan huusi, että hänellä on oikeus olla tulematta tapaamisiin ilmoittamatta mutta kenelläkään muulla ei ole oikeuksia siirtää mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järjetön reaktio ja epäasiallista käytöstä.

Vierailija
2/4 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan naurettavaa raivostua tuollaisesta. Todennäköisesti nolostui kun tajusi itse sotkeneensa aikataulunsa ja yritti sitten käyttää valtaa raivoamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis A haluaa palaverin torstaille, mutta yhdessä sovitte (A, B ja sinä), että perjantai parempi. Sitten B ilmoittaa, että ei käy, hän siirsi tapaamisen tiistaille (oletettavasti uusi kalenterikutsu eikä vanhan poisto) ja väitti, että sopinut asiasta A:N kanssa. Sinä poistat perjantain kalenterikutsun ja syytät nyt A:ta siitä, että hän suuttui.

Huomaatkohan, että ei B koskaan sopinut A:n kanssa yhtään mitään, kunhan niin väitti eikä A sotkenut kalenteriaan mitenkään, kunhan kummasteli, että nimenomaan hänen kanssaan sovittu palaveri on häneltä kysymättä peruttu. Jos sinä ja B teette tätä toistuvasti, on syytäkin suuttua.

Itse en siirtelisi yhtään mitään varmistamatta ensin teamsilla, että onhan siirto OK.

Vierailija
4/4 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis A haluaa palaverin torstaille, mutta yhdessä sovitte (A, B ja sinä), että perjantai parempi. Sitten B ilmoittaa, että ei käy, hän siirsi tapaamisen tiistaille (oletettavasti uusi kalenterikutsu eikä vanhan poisto) ja väitti, että sopinut asiasta A:N kanssa. Sinä poistat perjantain kalenterikutsun ja syytät nyt A:ta siitä, että hän suuttui.

Huomaatkohan, että ei B koskaan sopinut A:n kanssa yhtään mitään, kunhan niin väitti eikä A sotkenut kalenteriaan mitenkään, kunhan kummasteli, että nimenomaan hänen kanssaan sovittu palaveri on häneltä kysymättä peruttu. Jos sinä ja B teette tätä toistuvasti, on syytäkin suuttua.

Itse en siirtelisi yhtään mitään varmistamatta ensin teamsilla, että onhan siirto OK.

Miksi henkilö B olisi valehdellut asiasta, eli siitä että oli sopinut asiasta henkilön A kanssa? Jonka lisäksi henkilö A oli itse kuitannut uuden tapaamiskutsun, eli hyväksynyt sitäkin kautta asian.

Ja kummastelu ei ole sama asia kuin viikon kestävä huutaminen ja raivoaminen. Varsinkin kun tämä oli ensimmäinen kerta kun joku muu kuin henkilö A siirsi tapaamista - yleensä hän on se, joka peruuttelee ja siirtelee niitä kysymättä keneltäkään, jopa laajempien sidosryhmätapaamisten ja erittäin tärkeiden tapaamisten kohdalla, tai useimmin ei vain ilmesty paikalle sovittuihin tapaamisiin eikä edes ilmoita asiasta, mikä on useamman kerran aiheuttanut isoja ongelmia.

Ja jos henkilö itse kuittaa sähköpostitse tapaamisen siirron niin silloin se siirto on varmistettu. Eihän nyt aikuisia ihmisiä pidä joutua kaitsemaan kuin pieniä lapsia, eli soittelemaan tusina kertaa että kai nyt huomasit että se tapaaminen on siirretty vaikka saimmekin jo sinulta kuittauksen siitä, että olet sen huomannut ja hyväksynyt.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän