Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin herätellä toisessa tunteita, jos ei ole varma mitä itse haluaa?

Vierailija
26.08.2023 |

Tunteet ovat jokaisen omalla vastuulla.

Mutta onko väärin lähteä hakemaan huomiota toiselta, jos ei ole varma haluaako välttämättä mitään sen kummempaa? Jos on sillä ajatuksella, että jos toinen aidosti kiinnostuu niin sitten voi itsekin miettiä asiaa vakavammin?

Kysymys objektiivisella tasolla, en itse harrasta tällaista touhua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin.

Vierailija
2/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollainen kertoo ihmisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikenlainen aivopesu ja toisten manipulointi on vähän kyseenalaista

Vierailija
4/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monet tuollaista tekevät. Tinder ja muut on luotu sitä varten. Tuskin kellään muuten olisi satoja matcheja.

Vierailija
5/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikenlainen aivopesu ja toisten manipulointi on vähän kyseenalaista

Lisätään vielä hyväksikäyttö, henkinen väkivalta, valehtelu ja toisen tunteilla leikkiminen.

Vierailija
6/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ja itse kun olen kokenut tämän niin opinpa että en voi luottaa miehiin yhtään. Ei ole kiva tulla leikityksi.

Vierailija
7/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää toimintaa koska kaikki lopulta kärsii.

Vierailija
8/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ja itse kun olen kokenut tämän niin opinpa että en voi luottaa miehiin yhtään. Ei ole kiva tulla leikityksi.

Oletko itse täysin samanlainen kuin kaikki muut naiset?

Jokainen meistä ihmisistä tulee leikityksi, eikä se ole kivaa. Yritetään siis itse toimia paremmin.

Vierailija
9/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tunteita tarvitse herätellä, jos toinen on todella kiinnostunut.

Vierailija
10/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tunteet ole jokaisen omalla vastuulla, ihan sairas sanonta. Terveempi lausahdus on se, että yritetään olla loukkaamatta toisen tunteita.

Jos joku tulee kadulla vastaan ja lyö sun kauppakassia pesismailalla niin, että kaikki hajoaa (puhumattakaan pahemmasta) niin sinunko omat tunteesi ovat sinun vastuullasi? Eiköhän se vastaantulija herättänyt sinussa raivon, pelon jne., ohan turhaan ja omaa kusipäisyyttään.

Vierailija
11/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tunteita tarvitse herätellä, jos toinen on todella kiinnostunut.

Voi antaa valheellista vastakaikua ja näin saada ihailua itseään kohtaan ja paistatella siinä.

Vierailija
12/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo samat ihmiset herättelevät ihmisissä muitakin tunteita. Provosoivat toista raivostumaan, nauttivat, jos saavat tämän tolaltaan tai surulliseksi tms.

Vierailija
13/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskoa tekoja enemmän kuin sanoja. Ei kauniit hymykään välttämättä merkitse mitään. Jotkut vaan tykkäävät saada huomiota ja tuntea olevansa suosittuja. Kivaa leikkiä se on ja voihan se joskus  johtaa johonkin, jos tulee sopiva hetki sellaiselle

Vierailija
14/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tunteet ole jokaisen omalla vastuulla, ihan sairas sanonta. Terveempi lausahdus on se, että yritetään olla loukkaamatta toisen tunteita.

Jos joku tulee kadulla vastaan ja lyö sun kauppakassia pesismailalla niin, että kaikki hajoaa (puhumattakaan pahemmasta) niin sinunko omat tunteesi ovat sinun vastuullasi? Eiköhän se vastaantulija herättänyt sinussa raivon, pelon jne., ohan turhaan ja omaa kusipäisyyttään.

No, ei itse asiassa omastakaan mielestäni, mutta en halunnut ketjuun ainoatakaan vastausta, jossa sanotaan että jokainen on vastuussa omista tunteistaan...

Siihenhän keskustelu yleensä menee, että jokainen jolla on "leikitty", on kuitenkin itse muka syypää. Ap

Vierailija
15/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että ihmisen pitää herättää muissa tunteita tai saada reaktio aikaan? Ap

Vierailija
16/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdattelua.

Vierailija
17/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh. Se jos haluaa tutustua avoimesti toiseen ihmiseen ja rauhassa katsella mitä kehkeytyy ei ole vielä mitään tunteiden herättelyä. Ihan normaalia elämää vain. Oletan, että ap on (kaunis) nainen, joka ei viitsi alkaa tutustumaan miehiin, sillä miehet ihastuvat heti ensi sekunnilla ja alkavat kuvitella kaikenlaista. Niin että pitäisikö naisen sitten tällaisessa tilanteessa vain olla naama pitkänä eikä edes tervehtiä ketään, jos kerta toisensa jälkeen on huomannut miehen tunteiden heräävän pelkästä tavallisesta jutustelusta. En osaa sanoa.

Vierailija
18/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei itse asiassa omastakaan mielestäni, mutta en halunnut ketjuun ainoatakaan vastausta, jossa sanotaan että jokainen on vastuussa omista tunteistaan...

Siihenhän keskustelu yleensä menee, että jokainen jolla on "leikitty", on kuitenkin itse muka syypää. Ap

Se kertoo vain ihmisten lapsellisuudesta ja henkisestä vajaälyisyydestä.

Kautta aikojen on nähty miten toisian kohtaan tehty pilkka on vitsiä vaan kun taas pilkka joka tapahtuu itselle on maailmanloppu.

Empatian puutetta on monissa.

Siksi on hyvä muistaa puolustaa itseään kun joku tulee sanomaan että älä nyt leikistä suutu

Vierailija
19/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh. Se jos haluaa tutustua avoimesti toiseen ihmiseen ja rauhassa katsella mitä kehkeytyy ei ole vielä mitään tunteiden herättelyä. Ihan normaalia elämää vain. Oletan, että ap on (kaunis) nainen, joka ei viitsi alkaa tutustumaan miehiin, sillä miehet ihastuvat heti ensi sekunnilla ja alkavat kuvitella kaikenlaista. Niin että pitäisikö naisen sitten tällaisessa tilanteessa vain olla naama pitkänä eikä edes tervehtiä ketään, jos kerta toisensa jälkeen on huomannut miehen tunteiden heräävän pelkästä tavallisesta jutustelusta. En osaa sanoa.

En ole ap mutta:

1. Ap sanoi: "Kysymys objektiivisella tasolla, en itse harrasta tällaista touhua"

2. Ei ollut kyse mistään normaalista tutustuisesta vaan tietoisesta ihastuttamisesta

Vierailija
20/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta:

1. Ap sanoi: "Kysymys objektiivisella tasolla, en itse harrasta tällaista touhua"

2. Ei ollut kyse mistään normaalista tutustuisesta vaan tietoisesta ihastuttamisesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä