Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin herätellä toisessa tunteita, jos ei ole varma mitä itse haluaa?

Vierailija
26.08.2023 |

Tunteet ovat jokaisen omalla vastuulla.

Mutta onko väärin lähteä hakemaan huomiota toiselta, jos ei ole varma haluaako välttämättä mitään sen kummempaa? Jos on sillä ajatuksella, että jos toinen aidosti kiinnostuu niin sitten voi itsekin miettiä asiaa vakavammin?

Kysymys objektiivisella tasolla, en itse harrasta tällaista touhua.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että ihmisen pitää herättää muissa tunteita tai saada reaktio aikaan? Ap

Esimerkiksi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Kai muitakin syitä voi olla. 

Vierailija
22/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tunteet ole jokaisen omalla vastuulla, ihan sairas sanonta. Terveempi lausahdus on se, että yritetään olla loukkaamatta toisen tunteita.

Jos joku tulee kadulla vastaan ja lyö sun kauppakassia pesismailalla niin, että kaikki hajoaa (puhumattakaan pahemmasta) niin sinunko omat tunteesi ovat sinun vastuullasi? Eiköhän se vastaantulija herättänyt sinussa raivon, pelon jne., ohan turhaan ja omaa kusipäisyyttään.

No, ei itse asiassa omastakaan mielestäni, mutta en halunnut ketjuun ainoatakaan vastausta, jossa sanotaan että jokainen on vastuussa omista tunteistaan...

Siihenhän keskustelu yleensä menee, että jokainen jolla on "leikitty", on kuitenkin itse muka syypää. Ap

Ne syyllistäjät ova itse niitä, jotka leikkivät toisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä voit koskaan etukäteen tietää, oletko oikeasti kiinnostunut henkilöstä? Vai tunteeko kaikki ensin henkilön, jota kohtaan osoittavat kiinnostusta? Itselleni ainakin asia selviää vasta tuossa prosessissa, kun oppii tuntemaan ihmistä.

Huvin vuoksi ei tietenkään noin saa tehdä, mutta jos on mahis että jutusta voisi tullakin jotain, niin tuohan on vain normaalia.

Vierailija
24/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitä voi kukaan saada tunteita toista kohtaan, jos ei ole lupaa flirttailla ja tutustua paremmin ennen kuin on varma tunteistaan? Häh?

Vierailija
25/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sitä voi kukaan saada tunteita toista kohtaan, jos ei ole lupaa flirttailla ja tutustua paremmin ennen kuin on varma tunteistaan? Häh?

Miksi flirttailla jos ei ole oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
26/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on heikkoja kohtaamaan tällaisia asioita, joten on se väärin.

Vierailija
27/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kiinnostua oikeasti, ennen kuin on edes flirttailtu? Mistä voi tietää, onko kemiaa ollenkaan sen toisen kanssa? Siitä, että sen toisen kanssa on ollut kohteliaita ja asiallisia keskusteluja?

Vierailija
28/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä voit koskaan etukäteen tietää, oletko oikeasti kiinnostunut henkilöstä? Vai tunteeko kaikki ensin henkilön, jota kohtaan osoittavat kiinnostusta? Itselleni ainakin asia selviää vasta tuossa prosessissa, kun oppii tuntemaan ihmistä.

Huvin vuoksi ei tietenkään noin saa tehdä, mutta jos on mahis että jutusta voisi tullakin jotain, niin tuohan on vain normaalia.

Edetään sopivaa vauhtia ja ollaan avoimia, rehellisiä ja keskustellaan. 

Vierailija
29/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kiinnostua oikeasti, ennen kuin on edes flirttailtu? Mistä voi tietää, onko kemiaa ollenkaan sen toisen kanssa? Siitä, että sen toisen kanssa on ollut kohteliaita ja asiallisia keskusteluja?

Minä ymmärsin ketjun niin, että puhutaan vakavammasta tunteiden herättelystä kuin flirttailu. Aikuisen on hyvä tajuta, että flirttailija flirttailee luultavasti monelle muullekin. 

Vierailija
30/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisten juttuja. Ei ole oikein, en ihmettele miksi niin moni haluaa olla sinkku nykyään.

Vierailija
31/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättäisi joku sen mun pikku pippelin

Vierailija
32/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi leikkisit toisella ihmisellä ja hänen tunteillaan?

Vierailija
33/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ei kiinnosta.

Vierailija
34/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet ei kiinnosta.

no herättele sinä vaikka mummoasi. 

Vierailija
35/35 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuota tehty pari kertaa, sitten on ykkösvaihtoehto vapautunutkin niin minut unohdettu täysin. Onneksi nämä ykkösvaihtoehdot sitten ovat pettäneet näitä henkilöitä, saaneet tavallaan omaa lääkettään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan