Mies ei tee mitään kotitöitä
Asia ottaa päähän aika lailla. Hän ei kertakaikkiaan tee mitään kotitöitä, vaikka olen ottanut asian puheeksi monta kertaa. Se tuntuu olevan tietoista, ihan kuin hän tarkoituksella yrittäisi pakottaa minut tekemään niitä. Voiko aikuinen olla kateellinen puolisolle, joka menestyy töissä paremmin kuin itse ja ns maksaa takaisin tuolla lailla? Sen jälkeen kun aloimme seurustella, minun urani lähti nousuun ja miehen laskuun ja tällä hetkellä hän on työtön. Silti ei tee kotitöitä, vaikka olisi hyvin aikaa.
Kommentit (44)
Pysyvässä ulkoruokinnassa on hyödyttömän ja sotkevan porsastelijan paikka. Ei kannata alkaa kenenkään ilmaiseksi piiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko tehdä kotitöitä. Asunnon voi antaa olla sotkuisena.
Kotitöitä on pakko tehdä. Asunnon ei voi antaa oli sotkuisena.
Ihan hyvin voi antaa olla sotkuisena. Vain pyykit on pakko pestä, mutta villakoirat ja vaatteet sohvalla eivät haittaa mitään.
Miksi naisen pitäisi katsella omassa kotonaan täys lusmua mahdollisesti vieläpä erektiohäiriöistä miestä? Kämppiksiä saa Torista ja Facesta.
Minulla on kierrossa eräs nainen, joka valittaa tästä samasta asiasta. Mukava tarjota muutaman tunnin hauskanpitoa hyvin siistissä ja hyvin sisustetussa sinkkumiehen asunnossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kotityöt ovat naisen tehtävä.
Nainen olla tosi tarkkana ketä päästää elämäänsä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette perhe, elämänne on yhteistä, rahat ovat yhteisiä. Et voi vaatia, että mies raataa yhteisen perheen hyväksi, kun sinä olet töissä, se ei olisi oikein.
Ja sä pysyt runkkarina
Ja kun laitamme sanan "mies" tilalle "nainen", ovat kaikki sitä mieltä, että ei naiselta voi vaatia, että on pelkkä piika.
Vierailija kirjoitti:
Kotityöt ovat naisen tehtävä.
Ja sitten ero tulee yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette perhe, elämänne on yhteistä, rahat ovat yhteisiä. Et voi vaatia, että mies raataa yhteisen perheen hyväksi, kun sinä olet töissä, se ei olisi oikein.
Ja sä pysyt runkkarina
Ja kun laitamme sanan "mies" tilalle "nainen", ovat kaikki sitä mieltä, että ei naiselta voi vaatia, että on pelkkä piika.
Vahvistat vain sitä faktaa ettei nainen tarvitse miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkkumies niin saan tehdä kotityöt itsekseni.
Aina siisti koti
Sinkkumies 38Minusta tuntuu nykyään aika usein, että minäkin olisin onnellisempi sinkkuna.
Ap
Voit lähteä ilman että märehdit asiaa tällä palstalla.
Fiksumpi ihminen tajuaisi asian kertomatta.
AP kuuntele nyt tarkasti. Kukaan, ei kukaan vähääkään itsestään välittävä nainen huoli tuollaista selkä säkkiä. Välitätkö itsestäsi?
Jos vastasit kyllä. Näytä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä pysyt runkkarina
Tarvitse? Mihin nainen voisi tarvita miestä? Tai mies naista?
Ja tuolla jossain naiset haukkuu miestä runkkariksi? Ei siinä ole mitään pahaa. Runkkaaminen voittaa naisen aivan koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä pysyt runkkarina
Tarvitse? Mihin nainen voisi tarvita miestä? Tai mies naista?
Ja tuolla jossain naiset haukkuu miestä runkkariksi? Ei siinä ole mitään pahaa. Runkkaaminen voittaa naisen aivan koska tahansa.
Miksi miehet ovat Tinderissä tai muilla vastaavilla deittialustoilla?
Normaali mies tekee oma-aloitteisesti kotitöitä ja varsinkin jos on työttömänä, niin haluaa kantaa kortensa kekoon. Mutta eipä niitä miehiä aina takuu varmasti naisille olekaan. Nykyään kun deittailukin joillekin hankalaa, niin jos on miehen löytänyt missä ei paljon vikaa ole niin ehkä kannattaa pitää. Suosittelisin kehittävää keskustelua ap:lle siivouksen kanssa.
Jos parisuhteessanne ei ole lapsia. Suosittelen eroa. Ei se kuitenkaan tuosta muutu. Sano mun sanoneen.
Naista ei kannata päästää muuttamaan sisään. Siitä ei koidu kuin harmia. Seksi ja muu hauskanpito onnistuu ihan hyvin kahden asunnon systeemilläkin ja saa elää muun ajan niin kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei kannata päästää muuttamaan sisään. Siitä ei koidu kuin harmia. Seksi ja muu hauskanpito onnistuu ihan hyvin kahden asunnon systeemilläkin ja saa elää muun ajan niin kuin huvittaa.
Naisena olen samaa mieltä. Kumpikin tekee kotonaan kotityöt, mitkä itse katsovat tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen samaa mieltä. Kumpikin tekee kotonaan kotityöt, mitkä itse katsovat tarpeelliseksi.
Ihmiset voivat sopia hyvin rakastajiksi ja olla silti tosi epäsopivat asuinkumppanit. Useamman pitäisi ymmärtää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies muutti minun asuntooni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP kuuntele nyt tarkasti. Kukaan, ei kukaan vähääkään itsestään välittävä nainen huoli tuollaista selkä säkkiä. Välitätkö itsestäsi?
Jos vastasit kyllä. Näytä se!
Jos tuo pitäsi paikkansa, niin hyvin paljon on itsestän välittämättömiö naisia, mikäli tätä palstaa pidettäsiin lähteenä. - Vastaava aloitus, jossa naisoletettu kirjoittaa kuinka hänen kumppaninsa (miesoletettu) ei tee kotitöitä toistuu tällä palstalla erinomaisen usein.
Pistä tilaukseen pikkari vibra